Στρατιωτικές Σχολές: Παραμένει ίδια με του 2023 η EBE και για το 2024 – Δείτε τον Πίνακα

Στρατιωτικές Σχολές: Παραμένει ίδια με του 2023 η EBE και για το 2024 – Δείτε τον Πίνακα

Ελάχιστες Βάσεις Εισαγωγής (ΕΒΕ) 2024 – Ανακοινώθηκαν οι συντελεστές

Το Υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) ανακοίνωσε χθες 6 Δεκεμβρίου 2023 νέα Απόφαση για τους Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ) που θα ισχύσουν για τις Πανελλαδικές 2024 για εισαγωγή στα Α.Ε.Ι., στις Α.Ε.Α., στις σχολές των Α.Σ.Ε.Ι. και Α.Σ.Σ.Υ., στη Σ.Σ.Α.Σ., στις σχολές της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, στις Α.Ε.Ν., στις σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος και Λιμενοφυλάκων.

Παραμένει ίδια με του 2023 η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) και για το 2024. Έτσι, για το 2024, στη Σχολή Ευελπίδων, παραμένει ο συντελεστής ελάχιστης βάσης εισαγωγής στο 1. Αντίστοιχα, στη ΣΜΥ στο 0,9 και στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων στο 0,9. Ας ελπίσουμε να ΜΗΝ έχουμε πάλι κενές θέσεις στη ΣΣΕ και ΣΜΥ.

Θυμίζουμε ότι λόγω της καθιέρωσης του παραπάνω συντελεστή ελάχιστης βάσης εισαγωγής (ΕΒΕ), το 2023 έμειναν συνολικά 175 κενές θέσεις. Συγκεκριμένα στις ΣΣΕ-ΟΠΛΑ (-70 θέσεις) και ΣΜΥ-ΟΠΛΑ (-105 θέσεις). Συνολικά στις Στρατιωτικές Σχολές του ΣΞ οι κενές θέσεις ήταν: 70 + 105 = 175.

Επίσης, ο τελευταίος/α που εισήχθη στην ΣΣΕ συγκέντρωσε βαθμολογία 12.220 μόρια και ο τελευταίος/α που εισήχθη στην ΣΜΥ συγκέντρωσε βαθμολογία 10.890 μόρια.

Δείτε ΕΔΩ την απόφαση του Υπ. Παιδείας.

Δείτε αναλυτικά τους συντελεστές ΕΒΕ 2024 για τις Στρατιωτικές Σχολές:

Κλικ για μεγέθυνση:

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επιτέλους το κατάλαβαν: Τροποποίηση συντελεστή ΕΒΕ για ΣΣΕ-ΣΝΔ-ΣΜΥ-ΣΜΥΝ - Δείτε το ΦΕΚ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Στρατιωτικές Σχολές: 175 οι κενές θέσεις σε ΣΣΕ-ΣΜΥ στα ΟΠΛΑ – Δείτε τον Πίνακα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Κατάρρευση βάσεων 2023 σε ΣΣΕ-ΣΝΔ-ΣΜΥ – Δείτε ΟΛΕΣ τις βάσεις σε ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ-Αστυνομικές-ΠΣ-ΛΣ Σχολές (ΠΙΝΑΚΕΣ)

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. Είπαμε.. το προϊόν στρατιωτικός δεν είναι πλέον ελκυστικό... Για το λόγο αυτό και τόσες παραιτήσεις ειδικά σε γιατρούς, οικονομικούς κλπ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή