Νέα ΚΥΑ για το ΒΟΕΑ: Τι αλλάζει για τα τέκνα που υποβάλλουν αίτηση από 01-01-2023

Νέα ΚΥΑ για το ΒΟΕΑ: Τι αλλάζει για τα τέκνα που υποβάλλουν αίτηση από 01-01-2023

Σύμφωνα με την ΝΕΑ ΚΥΑ της 05 Μάϊ 2023: «...για τα τέκνα που υποβάλλουν αίτηση χορήγησης του βοηθήματος από 01-01-2023 και έπειτα, οι μήνες που θα διανύονται εφεξής εντός του χρονικού διαστήματος καταβολής του μερίσματος, λογίζονται, στο ήμισυ, στρογγυλοποιημένοι στην επόμενη ακέραια μονάδα,... Προστέθηκε η φράση: …εκτός εάν με δήλωση του μερισματούχου συνεχίζεται η καταβολή των εισφορών του ως εν ενεργεία μέσω του μερίσματος ή ατομικών πληρωμών του ίδιου του μερισματούχου».

Υπενθυμίζεται ότι (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ), αρχικά στην ΚΥΑ της 25-10-22 που είχε δημοσιευθεί στο ΦΕΚ Τεύχος B’ 6694/23.12.2022 δεν συμπεριλαμβανόταν η παραπάνω φράση.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΝΕΑ ΚΥΑ της 05 Μάϊ 2023:

ΚΟΙΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 2412/Φ. 951/360/431347/17-1-1984 κοινής απόφασης των Υφυπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών «Βοήθημα Οικογενειακής ή Επαγγελματικής Αυτοτέλειας για τα παιδιά των μετόχων και Μερισματούχων του ΜΤΣ» (Β΄ 74), όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αρ. Φ.951.1/101/1243962/Σ.5091/ 25-10-2022 κοινή απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας και του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών (Β΄ 6694)
ΑΔΑ: 9Λ7Δ6-Ι6Π

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Tην τροποποίηση της υπ’ αρ. 2412/Φ. 951/360/431347/17-1-1984 κοινής απόφασης των Υφυπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών «Βοήθημα Οικογενειακής ή Επαγγελματικής Αυτοτέλειας για τα παιδιά των μετόχων και Μερισματούχων του ΜΤΣ» (Β΄ 74), όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αρ. Φ.951.1/101/1243962/Σ.5091/ 25-10-2022 κοινή απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας και του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών (Β΄ 6694) και έχει ως εξής:

«Άρθρο 1
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 2412/Φ.951/360/431347/17-1-1984 κοινής απόφασης των Υφυπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών

Η παρ. 1 του άρθρου 2 της υπ’ αρ. 2412/Φ.951/360/431347/17-1-1984 κοινής απόφασης των Υφυπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών, αντικαθίστα-ται ως εξής:

«1. Το ύψος του βοηθήματος είναι ίσο με το γινόμενο των 60 άρτιων (1000/1000) μηνιαίων μερισμάτων του βαθμού που κατά τις κείμενες διατάξεις του Ταμείου δικαιούται μέρισμα ο μέτοχος ή μερισματούχος επί τόσα 25/25 όσα τα χρόνια ασφάλισης του παιδιού κατά το χρόνο της καταβολής του δικαιούμενου ποσού. Ως δικαιούμενο μέρισμα για τους σκοπούς του πρώτου εδαφίου θεωρείται αυτό που προβλέπεται από το άρθρο 1 του ν. 1106/80 (Α΄ 301). Ειδικά για τα τέκνα που υποβάλλουν αίτηση χορήγησης του βοηθήματος από 01-01-2023 και έπειτα, οι μήνες που θα διανύονται εφεξής εντός του χρονικού διαστήματος καταβολής του μερίσματος, λογίζονται, στο ήμισυ, στρογγυλοποιημένοι στην επόμενη ακέραια μονάδα, εκτός εάν με δήλωση του μερισματούχου συνεχίζεται η καταβολή των εισφορών του ως εν ενεργεία μέσω του μερίσματος ή ατομικών πληρωμών του ίδιου του μερισματούχου».

Άρθρο 2
Έναρξη ισχύος

Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, με την επιφύλαξη του τελευταίου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 2 της υπ’ αρ. 2412/Φ.951/360/431347/17-1-1984 κοινής απόφασης των Υφυπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών (Β΄ 74), όπως τροποποιείται με το άρθρο 1 της παρούσας.»

Δείτε την σχετική απόφαση:

Δημοσίευση σχολίου

43 Σχόλια

  1. Συγχαρητήρια άμεση ενημέρωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια διευκρίνιση, αφορα μονον ε.α. στελέχη ή και εν ενεργεία ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το διαβάσεις προσεκτικά θα καταλάβεις ότι αφορά ΜΟΝΟ όσους αποστρατεύονται ή εχουν ήδη απο αποστρατευτεί και απο 1 Ιαν 2023 και μετά.

      Διαγραφή
  3. Οι ανθρωποι ψαχνουν για μα@@@@ες μαλλον.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΠΑΣΧΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΤΣ (ΕΙΣΗΓΗΤΗ-ΠΡΟΕΔΡΟ-ΔΣ) Κ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι μπράβο ο τζαμπας πέθανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το οτι εισαι τρομπας,ψαχτο οπωσδηποτε

      Διαγραφή
    2. 7.42 αν δεν ησουν σκα@@@@ος και ουγκανο ,θα γνωριζες οτι το ΒΟΕΑ δεν σχεδιαστηκε ως κεφαλοποιητικη παροχη.Βαλε το κλουβιο σου μυαλο να το καταλαβει αυτο που εγραψα.

      Διαγραφή
    3. Μάλλον είσαι τρολάκι. Δεν πειράζει θα έρθει και εσένα η ώρα σου και θα καταλάβεις.

      Διαγραφή
  6. Θες ολόκληρο βοεα; Πλερουα, έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΑ ΡΕ ΣΥ,ΤΙ ΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ;ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ,ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΜΑΘΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ .ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑΧΕΙ,ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΗΜΟΥΝΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΘΑΡΘΕΙΣ.ΑΥΤΟ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ,ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕ ΤΥΠΕ

      Διαγραφή
    2. Η έννοια συναδέλφου για μερικούς είναι ότι ι κάποιος άλλος πρέπει να πληρώνει για αυτούς ..και να περνούν χρήματα που δεν δικαιούνται δυστυχώς

      Διαγραφή
    3. Φίλε 2:19:00, εδώ που είμαι δεν ήσουν ποτέ γιατί άλλα λεφτά έπαιρνες και άλλα παίρνω, κι εκεί που είσαι τώρα δεν θα έρθω ποτέ γιατί δεν είμαι ΠΑΛΙΟΣ ασφαλισμένος,με όλη την μεγαλοπρέπεια που δίνετε στον όρο εσείς οι ΠΑΛΙΟΙ ασφαλισμένοι .

      Διαγραφή
    4. Φίλε 2:19:00, εδώ που είμαι δεν ήσουν ποτέ γιατί άλλα λεφτά έπαιρνες και άλλα παίρνω, κι εκεί που είσαι τώρα δεν θα έρθω ποτέ γιατί δεν είμαι ΠΑΛΙΟΣ ασφαλισμένος,με όλη την μεγαλοπρέπεια που δίνετε στον όρο εσείς οι ΠΑΛΙΟΙ ασφαλισμένοι .

      Διαγραφή
    5. Με αυτό το σκεπτικό θα το πληρώσεις και εσυ είναι σίγουρο γιατί είσαι παρτάκιας. Αν νομίζεις ότι θα γλυτώσεις είσαι γελασμένος.

      Διαγραφή
  7. Παρόλο την διόρθωση της νομοθεσίας τα εν αποστρατεία στελέχη του ΣΤΡΑΤΟΎ ΞΗΡΑΣ έχουν αποδόσεις 180% σε αντίθεση με τους αντίστοιχους στην πολεμική αεροπορία και το Ναυτικό που οι δικές τους αποδόσεις δεν ξεπερνάνε το 30 %, έχουμε δρόμο ακόμα .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ 10 10:00, αυτές οι θεωρίες για αποδόσεις 180% δεν έχουν καμία αξία! Τα παιδιά των στελεχών του ΣΞ παίρνουν 12 χιλιάρικα και του ΠΝ και της ΠΑ 20! Στους μισθούς σας δε, δεν βλέπω να έχετε παραπάνω κρατήσεις, κάθε μήνα το ίδιο πληρωτέο λαμβάνουν τα στελέχη και των 3 Κλάδων. Εκτός αν έχετε μεγαλύτερο καταλογιστέο, οπότε τότε το κράτος πληρώνει οποιεσδήποτε παραπάνω κρατήσεις. Για κάντε το πιο λιανό, από θεωρίες χορτάσαμε!

      Διαγραφή
    2. @14 9:09
      Το καταλογιστέο για ίδια προέλευση, χρόνια υπηρεσίας και οικογενειακή κατάσταση είναι ακριβώς το ίδιο σε όλους.
      Λες πως δεν βλέπεις διαφορά στις κρατήσεις.
      Βρες τις παρακάτω ΚΥΑ με ίδια ημερομηνία κυκλοφορίας.
      ΜΤΣ ΦΕΚ Β1368/2018 ΚΥΑ Φ. 950/59/32019/Σ.6451
      Άρθρο 3
      Η μηνιαία κράτηση που διενεργείται υποχρεωτικά υπέρ του Μ.Τ.Σ. για την καταβολή του βοηθήματος οικογενειακής ή επαγγελματικής αυτοτέλειας στα τέκνα των μετόχων του Ταμείου σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 4 της αριθμ. 2412/Φ.951/360/431347/17-01-1984 κοινής απόφασης των Υφυπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών (Β’ 74) ανέρχεται σε ποσοστό 1,75% για κάθε τέκνο επί του εκάστοτε βασικού μισθού των μετόχων και των αξιωματικών πολεμικής διαθεσιμότητας του Στρατού Ξηράς.
      ΜΤΑ ΦΕΚ Β1485/2018 ΚΥΑ Φ. Φ. 950/58/32018/Σ.6450
      Άρθρο 5
      Η μηνιαία κράτηση που διενεργείται σύμφωνα με την περιπτ. α' της παρ. 1 του άρθρου 3 της αριθμ. 453090/25.11.2008 Δεκ 1983 (Β' 706) κοινής απόφασης των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ανέρχεται σε ποσοστό 3,5 % για κάθε ένα από τα δύο πρώτα εγγεγραμμένα τέκνα, 2,70 % για το τρίτο τέκνο και 1,30% για κάθε επόμενο τέκνο επί του εκάστοτε βασικού μισθού.
      Όπως βλέπεις υπάρχουν διαφορές στις κρατήσεις για ΒΟΕΑ και αυτές είναι διπλάσιες στην ΠΑ από αυτές του ΣΞ.
      Είναι αρκετά λιανό ή χρειάζεσαι και άλλες πληροφορίες;

      Διαγραφή
    3. Συνάδελφε 14 11:15, από το 1983 μέχρι το 2018 (έτη πολλά!), οι του ΣΞ πλήρωναν 1,75% για κάθε τέκνο και οι της ΠΑ 2% για κάθε ένα από τα 2 πρώτα παιδιά, αν κατάλαβα όπως εσύ. Δηλαδή, για 35 χρόνια, μέχρι πρόσφατα. Από πού και ως πού, εγώ το 2018 πήρα 13 χιλ και οι της ΠΑ 23 χιλ; Δικαιολογείται η διαφορά;

      Διαγραφή
    4. Συνάδελφε 15 10:44.
      Έχεις δίκιο. Τα δύο ταμεία ξεκίνησαν με 2% την κράτηση του ΒΟΕΑ το 1983.
      Το ΜΤΣ κράτησε το 2% επί του ΒΜ και του ΕΧΥ μέχρι την εφαρμογή του νέου μισθολογίου το 2017. Τότε άλλαξε το ποσοστό σε 1,75% επί του ΒΜ.
      Το ΜΤΑ κάθε φορά που υπολόγιζε ότι οι αναμενόμενες απολαβές δεν αντιστοιχούσαν στις κρατήσεις και υπήρχε θέμα με την οικονομική κατάσταση του ταμείου άλλαζε το ποσοστό.
      Με την Φ.951.11/928154 ΦΕΚ Β408/1997 η κράτηση έγινε 3% και με την Φ.951.11/ΑΔ.928691 ΦΕΚ Β567/2005 η κράτηση έγινε 4%.
      Το ΜΤΣ ποτέ δεν έκανε αντίστοιχη κίνηση.
      Επειδή το παιδί μου πήρε το βοήθημα το 2017 πλήρωνα από το 1992 για 5 χρόνια 2%, για 8 χρόνια 3% και για 12 χρόνια 4%. Επομένως χοντρικά πληρώναμε για 5 χρόνια τα ίδια, και μετά πλήρωνα για 8 χρόνια 50% περισσότερα από εσένα και για 12 χρόνια 100% περισσότερα.
      Αυτές οι διαφορές ισχύουν αν υπολογίσουμε ότι ήμασταν εν/εν όταν τα παιδιά έγιναν 25 ετών.
      Γιατί αν κάποια χρόνια είμασταν και απόστρατοι εγώ πλήρωνα 16% του μερίσματος μου και εσύ αντίστοιχα 5% και η διαφορά ανεβαίνει.

      Διαγραφή
  8. Δεν κοιτάνε να αποπληρώσουν τα ποσά που μας κρατάνε από το 2018 και κανονικά θα έπρεπε να τα πάρουμε τοκισμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μην ξεχνάτε όσοι κύριοι ε.ε. σχολιάζετε χαιρέκακα για τους ε.α. και μέχρι πρότινος συναδέλφους σας που κατάφεραν και έφυγαν από το στράτευμα πανηγυρίζοντας το κόψιμο του ΒΟΕΑ στα παιδιά αυτών (δηλ. να ψοφήσει η γελαδα του γείτονα), ότι αν ποτέ έρθει η σειρά σας να φύγετε και σας πουν ότι θα γίνουν περικοπές στα δικά σας ΒΟΕΑ ή Εφάπαξ ή μερίσματα, τότε οι ε.α. δε θα σας στηρίξουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι οι εν ενεργεία σήμερα θα έχουν πληρώσει στο ΕΚΟΕΜΣ πάνω από 25 χρόνια και δυστυχώς σε όλη τους την ζωή δεν θα πάρουν όσα πήρες εσύ τα πρωτα 15 χρόνια λειτουργίας του ΕΚΟΕΜΣ χωρίς να δώσεις ουτε δραχμη.Λιγο σεβασμός στα νέα στελέχη.

      Διαγραφή
    2. As an aside, υπαρχουν πολλες ''κατηγοριες'' αποστρατων που επηρεαζει η μειωση του ΒΟΕΑ. Πχ καποιοι εχουν τρια ή πιο πολλα παιδια, αλλοι παντρευτηκαν σε πιο μεγαλη ηλικα ....... Σε καθε περιπτωση δεν ειναι ευθυνη των ιδιων, αλλα του ΜΤΣ διοτι τι ποσο θα πληρωνει ο καθε γονεας θα επρεπε να αντιμετωπισθει οταν ξεκινησαν οι μειωσεις στο ΒΟΕΑ.

      Διαγραφή
    3. 8.15 αν τα νεα στελεχη ειναι σαν και σενα,τοτε ζητω που καηκαμε.Στην Λαμια θα μας πανε τα συνορα.Ντροπη σου ,βρε κατακαθι που θες να φορας και το εθνοσημο

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα σε όλους και στο Ιστολογιο,έχω κάποιες απορίες για την νέα ΚΥΑ τι εννοούν όταν λένε ότι οι κρατήσεις θα είναι όπως ήμασταν στην ενέργεια? Με ποσοστό πχ. 5 η 7 % επί του συνόλου της σύνταξης ? η επί των μερισμάτων που παίρνουμε από το ΜΤΣ η μήπως αριθμητικά όσα δίναμε για κρατήσεις ΜΤΣ στον τελευταίο μας μισθό γιατί αν ισχύουν αυτά δεν θα παίρνουμε μέρισμα από το ΜΤΣ αλλά φιλοδώρημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτη την στιγμη φαινεται οτι δεν ειναι απολυτα ξεκαθαρο. Αν δεν κανω λαθος πρεπει να βγουν και ερμηνευτικες οδηγιες για την ΚΥΑ.

      Διαγραφή
    2. θα βγει ερμηνευτική απο το ΜΤΣ.

      Διαγραφή
  11. Μπράβο , πολύ καλό. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άχρηστοι στο ΜΤΣ, άχρηστοι στην ΕΑΑΣ. Ούτε τα αυτονόητα δεν μπορούν να ρυθμίσουν όπως κάνουν το ΜΤΑ και ΜΤΝ που παίρνουν τριπλάσιο μέρισμα και ΒΟΕΑ. Και δεν ντρέπονται τουλάχιστον να παραιτηθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το ΒΟΕΑ στο Ναυτικό και στην Αεροπορία πληρώνουν περισσότερες κρατήσεις και δίκαια τα.παιδια τους περνούν περισσότερα.
      Όσον αφορά το μέρισμα το θέμα είναι πολιτικό και όλοι φοβούνται
      Κακώς βέβαια .....αλλά αυτή είναι η αλήθεια .

      Διαγραφή
    2. Όταν πλήρωναν διπλάσιες και παραπάνω κρατησειςστο ΜΤΑ κ ΜΤΝ απο το αυτές που πλήρωναν οι του ΜΤΣ ήταν καλά ε; Τώρα θέλεις να πάρεις τα ίδια;

      Διαγραφή
  13. Το θέμα είναι ότι για μια ακόμα φορά τη νύφη πληρώνουν οι εν ενεργεία, αφού οι απώλειες αφορούν μόνο το χρόνο αποστρατείας μετα το 2023, αποτέλεσμα οι παλαιοί απόστρατοι να βγαίνουν κερδισμένοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ειναι ετσι. Επηρεαζει αυτους που θα ειναι αποστρατοι μετα την 5-5-2023 που ειναι προφανως η ημερομηνια ισχυος της ΚΥΑ. Πλεον δεν μπορει καποιος να φευγει με 30 ή με 25 χρονια (οι εχοντες εξαμηνα) πραγματικης συνταξιμης στρατιωτικης υπηρεσιας οπως γινοταν πιο παλια.

      Διαγραφή
  14. Όταν για το ίδιο θέμα μέσα σε λιγότερο από 5 μήνες βγαίνουν 2 ΚΥΑ, κατά την άποψή μου φανερώνει προχειρότητα, έλλειψη σχεδιασμού, ίσως άγνοια και σίγουρα φόβο εκλογικής δυσαρέσκειας, λόγω των αντιδράσεων που προκάλεσε η αρχική του Δεκεμβρίου. Με τα παραπάνω, όμως, δεν μπορείς να διοικήσεις και κυρίως να οδηγήσεις ένα Ταμείο προς το μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δεύτερη ΚΥΑ βγήκε επειδή κάποιοι απόστρατοι που έφυγαν από τα 40 χρόνια τους ....έκαναν παιδιά στα 45 χρόνια τους και οι γυ..... θέλουν το ΜΤΣ να τους δώσει προίκα....και δεν ντρέπονται...ψάξτε τα συμβούλια και ποιοι είναι μέσα σε αυτά και θα δείτε ποιους εξυπηρετεί η δεύτερη ΚΥΑ.

      Διαγραφή
    2. Ανωνυμε 13 Μαϊ 11:43:00: Ναι μεν εχεις δικιο, αλλα εκτος απο αυτους που αναφερεις υπαρχουν και συναδελφοι που αργησαν να παντρευτουν και επισης αλλοι που εχουν 3 και 4 παιδια. Πρεπει να ντρεπονται και αυτοι? Λυσεις υπαρχουν αλλα δεν μπορουν να προκυψουν απο ΚΥΑ γραμμενες στο ποδι! Οσο γι' αυτο με τα ''συμβουλια'' που αναφερεις ειναι δυο, αλλα ο ενας ειναι Υποστρατηγος ε.α. και ο αλλος Ταξιαρχος ε.α., ΑΔΥΝΑΤΟΝ να εχουν φυγει απο ''τα 40 χρονια τους''.

      Διαγραφή
  15. Δεν λες, ανώνυμε 13 Μαϊου 11:43:00 μ.μ, κάτι το καινούργιο. Κάπως έτσι νομίζω πρέπει να λειτουργούσαν τα Ταμεία διαχρονικώς. Ρυθμίσεις για κάποιους. Επειδή, όμως, πληρώνουμε για αυτά τα Ταμεία, απαιτείται διαφάνεια σε όλα και διαφάνεια δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς τη δημοσίευση των αποφάσεων των συμβουλίων, των αναλογιστικών και τυχόν άλλων, τύποις, απόρρητων μελετών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απλά αντιγράφω ένα παλαιότερο σχόλιο, με μερικές συμπληρώσεις:
    Κατ'αρχάς να βάλουμε τα πράγματα στην σωστή τους θέση για τα διάφορα θλιβερά ανθρωπάκια που επιμένουν να διχάζουν το στράτευμα με την μαύρη χολή τους. Το ΒΟΕΑ από ιδρύσεως του ΔΕΝ (τονίζεται αρνητικό ΔΕΝ) υπήρξε ΠΟΤΕ ανταποδοτικό όπως το ΕΚΟΕΜΣ, για το οποίο θα αναφερθούμε παρακάτω. Η πρώτη δε περικοπή έγινε από το συμβούλιο μαζί με το τότε ΑΣΣ, νομίζω μέσα Αυγ 2014, στο οποίο συμβούλιο αποφάσισαν μέχρι εκείνη την ημέρα να δοθούν κανονικά τα ΒΟΕΑ έως και 25.000€ όπως λένε οι κακιές οι γλώσσες, και αμέσως μετά την επόμενη μέρα αποφάσισε το ίδιο συμβούλιο ανωτάτων και ε.α. να περικόψει το επίδομα στο 80% περίπου με την δικαιολογία ότι δεν υπάρχουν αρκετά χρήματα στον λογαριασμό, ενώ μέχρι την προηγούμενη μέρα τα χρηματοκιβώτια του ΜΤΣ ήταν γεμάτα με ευρώπουλα, λόγω προφανώς και των εκποιήσεων των τελευταίων περιουσιακών στοιχείων που μαζί με το κτήριο του ΜΤΣ, το οικοδομικό τετράγωνο για την ακρίβεια που ξεπουλήθηκε "bir para" στα "δικά μας παιδιά" ανεξαρτήτως κομματικής ταυτότητας για το οποίο βεβαίως υπάρχουν ακόμη ανοικτοί λογαριασμοί. Το ΒΟΕΑ λοιπόν που γι'αυτό κοπτονται τόσο πολύ όλοι αυτοί οι θλιβεροί, που κατά καιρούς αρκετοί από αυτούς, εάν δεν ασχολούνταν με βεγγέρες, υποκλίσεις και χειροφιληματα, κοσμούσαν τις διοικήσεις των συμβουλίων, της ΕΑΑΣ, του ΜΤΣ, να τους θυμήσουμε ότι αυτοί έδιναν ΔΡΑΧΜΕΣ ναι σωστά δραχμούλες πληθωριστικες και εισέπραξαν υπερπολλαπλάσια σε ευρώ, "do the math" λέγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι! Άρα για πια ισονομία και ίση ανταποδοτικότητα που δεν υφίσταται βέβαια, μιλάμε κύριοι; Όσο για το ΕΚΟΕΜΣ, να θυμίσουμε πάλι ότι αρκετοί κυριως επιτιμοανώτατοι παλιάς κοπής που ξεχειλίζουν από όψιμο "μπατριωτισμό" το εισέπρατταν με βάση τα χρόνια εισφορών στο ΜΤΣ και ας άρχισε η ανταποδοτικότητα το 1999 περίπου, δηλαδή κάποιοι επιτιμοανώτατοι με απλές αποφάσεις και όχι νομοθετικες διατάξεις με εισφορές από κανέναν έως 1 έτος μέγιστο εισέπρατταν και εισπράττουν ΕΚΟΕΜΣ 35ετίας,και αναδρομικά φυσικά, και όταν ήταν παχιές οι αγελάδες των ΜΤ το μέρισμα των αρχηγών μόνο του ΕΚΟΕΜΣ μπορεί να έφτανε πολλές εκατοντάδες €υρώ, όπως πολλές φορές έχουν αναφερθεί για αυτό συνάδελφοι της ΔΟΙ, μπορεί και περισσότερα, τα οικονομικά στοιχεία βρίσκονται στην διάθεση ΟΛΩΝ των μετοχών κά κανείς δεν μπορεί να τους τα αρνηθεί. Να μην μιλήσουμε για τα δάνεια με ανύπαρκτο ή και καθολου επιτόκιο από το ΜΤΣ, τον ΑΟΟΑ μία άλλη μεγάλη πληγή, που τα ψάχνουν ακόμη λένε, επίσης την Γενική τράπεζα, ούτε φυσικά για τους διορισμούς σε αυτήν πολλών στενών συγγενών και φίλων των μελών των συμβουλίων. Αμ το άλλο με το εφάπαξ που αν δεν το πάρεις ως ανώτατος στα 35 χρόνια, αλλά το αφήσεις στο ΜΤΣ για κάθε χρόνο σου δίνουν έως και 5.000€. Αυτά τα χρήματα αλήθεια που βρέθηκαν αφού δεν είχαν ανταποδοτικότητα; Και τώρα προβάλουν ως δικαιολογία την επιπλαστη διαφορά ανταποδοτικότητας ανάμεσα στους ε.ε. και τους ε.α. αλλά και το όψιμο ενδιαφέρον για τους συναδέλφους ε.ε. και ε.α. και το μέλλον του ταμείου; Μα καλά πιστεύουν οι ε.ε. συνάδελφοι μας ότι νοιάστηκε ποτέ η ιεραρχία για το μέλλον το δικό μας και πολύ δε περισσότερο των παιδιών μας; Καλά για τους ε.α. δεν το συζητάμε, τους έχουν ....λουσμένους. Επίσης μια πρόταση στους όψιμους ενδιαφέροντες για το ΜΤΣ και κυρίως σε κάθε δημοκρατική κυβέρνηση, είναι να καταργηθούν όλα τα ωφελήματα, τα πλεονεκτηματα και οι οικονομικές επιβαρύνσεις από τους τουρκομπαρόκ και άχρηστους και άσχετους τίτλους της βιοτεχνίας "αλλά Νέας Ιωνίας" κοπτοραπτικης επίτιμων που έχει καταντήσει αηδία, γιατί επιβαρύνουν τον ΠΥ του ΥΕΘΑ, και μπορούν να εξοικονομήσουν μέχρι και 100 ΒΟΕΑ ετησίως ή όλα τα επιπλέον μερίσματα στο τέλος του χρόνου και ακόμα παραπάνω, εάν κοπούν τα διάφορα επιτιμοανώτατα φτηνά και άχρηστα "οφίτσια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπορεί κάποιος να μας πει αν κάθε ΜΤ, έχει διαφορετικούς κωδικούς για τις εισφορές μας? Ή όλα πάνε σε έναν κωδικό και από εκεί πληρώνονται όλοι για όλα (μερίσματα, βοηθήματα κτλ)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα σας. Μήπως μπορεί κάποιος να μας πληροφορήσει πότε θα καταβληθεί το ΒΟΕΑ για τις αιτήσεις που έγιναν τον Ιανουάριο του 2023 και γιατί αυτή η καθυστέρηση χορήγησης του ; Οι όποιες μειώσεις πως θα υπολογιστούν και αν υπάρχει δυνατότητα προσφυγής . Η επικοινωνία με το αρμόδιο γραφείο του ΜΤΣ είναι αδύνατη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρει κανείς. Μετα τις εκλογές θα δούμε.

      Διαγραφή