«Ανάκληση Διαταγμάτων, κύρωση πινάκων κρίσεων,
προαγωγές και αποστρατείες Ανωτάτων και Ανωτέρων Αξιωματικών
Όπλων και Σωμάτων Στρατού Ξηράς»
ΑΔΑ: 9Γ3Α6-Θ66 ΕΔΥΕΘΑ: 98/2026
Με πρόταση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας
Αποφασίζουμε
1. Ανακαλούμε:.. 2. Κυρώνουμε, σύμφωνα με τα άρθρα 17 και 19 του ν. 2439/1996 και το άρθρο 91 του ν. 3883/2010, τους παρακάτω συμπληρωματικούς πίνακες οφειλόμενων κρίσεων που συντάχθηκαν από τα αρμόδια Συμβούλια Κρίσεων:...
3. Προάγουμε:
α. Σύμφωνα με την παρ. 1 και την περ. γ της παρ. 4 του άρθρου 20 του ν. 2439/1996 και το άρθρο 91 του ν. 3883/2010:...
β. Σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 26, την παρ. 1 του άρθρου 32 και το άρθρο 91 του ν. 3883/2010:...
γ. Σύμφωνα με την περ. α της παρ. 4 και την περ. α της παρ. 5 του άρθρου 21 του ν. 2439/1996 και το άρθρο 91 του ν. 3883/2010:...
4. Θέτουμε σε αυτεπάγγελτη αποστρατεία,
...β. Σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 2439/1996, την παρ. 1 του άρθρου 32 και το άρθρο 91 του ν. 3883/2010, τους παρακάτω Αξκούς:...
Δείτε την σχετική απόφαση ΕΔΩ ή παρακάτω:


21 Σχόλια
Υπουργέ και βλέποντας αυτά θα ψηφίσω ΝΔ όταν όλοι γίνονται από Αοοστρατευθεντες Σχες σε Αντγοι ημαρτον κε Υπουργέ και αναρρωτιεσθε γιατί η ΝΔ θα πάρει ποσοστό κάτω από το 25%, ήμαρτον το γνωθεί σε αυτό κύριε Υπουργέ, ξέρετε τι χρήματα είναι αυτές οι προαγωγές η άλλη η ποντικόμαμη δεν σας τα είπε αυτά, ο ερωτιάρης, ο αρματοσερβιτορος, ο Αγιορειτη Μοναχός, ό άγιος προστάτης ΤΗΣ τσέπης, τί σας είπανε μόνο για τους ΑΝΘΣΤΕΣ ε φλας και φρένα, αυτα δεν είναι κακως κείμενα, Τσάμπα αναδρομικά Τσάμπα αναδρομικά εφάπαξ Τσάμπα αναδρΟΜικα μισθών ε ημαρτον, κανέναν Αντιβασιλεα δεν κάνατε. ΚΎΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΣΠΕΙΔΗ ΑΠΌ ΤΟ ΒΉΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΊΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΉΚΑΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΎΝ ΤΗΝ ΠΑΡΆΤΑΞΗ ΣΤΟ 25 ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΊΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ, ΚΑΛΆ ΕΙΠΕ Ο ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑΣ ΌΤΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΑΜΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΊΑ, ΚΎΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΈ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙΡΌΣ ΝΑ ΔΙΟΡΘΏΣΕΤΕ ΤΟ ΝΌΜΟ ΈΚΤΡΩΜΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΌΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΈΧΗ ΔΙΔΟΝΤΑΣΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΙΚΟ ΒΑΘΜΌ ΚΎΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΈ ΕΓΏ ΠΟΥ ΑΝΉΚΩ ΣΤΗΝ ΛΑΪΚΉ ΔΕΞΙΆ ΔΕΝ ΑΝΈΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΆΤΑΞΗ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΠΛΟΎΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΒΕΙΩΝ ΑΦΉΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΟΓΑΜΠΡΟΥΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΌΣΟ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙΡΌΣ ΣΑΣ ΤΟ ΛΈΕΙ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΜΕΓΆΛΟΥ ΕΘΝΆΡΧΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΉ ΕΠΞΤΕΛΟΥΣ ΑΚΟΥΣΘΕ ΛΊΓΟ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΑΚΟΎΝΕ ΠΟΥ ΈΧΕΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΤΑ ΩΤΑ ΤΟΥΣ ΕΊΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΕ ΒΟΥΛΟΚΈΡΙ ΜΗΝ ΠΑΡαπονεθειτε την επόμενη των εκλογών
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυρ υπουργέ μου τον αποστρατευτικο δώστε μου κυρ υπουργέ μου μου μου
ΔιαγραφήΑσυναρτησίες!!!!
ΔιαγραφήΑς δοκιμάσουν μερικές από αυτές την τύχη τους στον ιδιωτικό τομέα χαχαχα οι μεν από Υπξκων ιδίως τα νέα παιδιά υπάρχει μέλλον και καλές απολαβές στον ιδιωτικό τομέα για τις Εθελοντριες μόνο για καθαριστριες
Διαγραφή11:39
ΔιαγραφήΤσούζει μπουλάκο μου?
Πάμε παιδιά από αύριο ξεκινήστε αγωγές στην υπηρεσία για να γίνετε και εσείς αντιστράτηγοι. Τελικά δεν είναι καλή η υπηρεσία; Άλλα μας λέγατε για 35-40 χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 17 11:17, προέλευση;
ΔιαγραφήΗ υπηρεσία είναι καλή στον βαθμό που μας συμφέρει. Τι, όχι;
ΔιαγραφήΚαι με αυτά που βλέπω, νομίζετε ότι δεν θα κάνω δικαστήριο να γίνω όχι Ανθυπολοχαγός αλλά Ταξίαρχος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάμε γερά ενάντια στο νέο νόμο Δένδια.
Θα πάρετε την απάντηση για όλα αυτά,το βράδυ των εκλογών,από τους ΑΣΣΥ,ΕΜΘ ΚΑΙ ΕΠΟΠ.ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγώ που νόμιζα ότι ο ΕΠΟΠ Επιλοχίας έφταιγε που θα γινόταν Αρχιλοχίας και πλέον δεν θα γίνεται η ο εξ Υπαξιωματικών που θα γινόταν Ανθυπολοχαγός και πλέον δεν θα γίνεται? Ενώ οι γαλαζοαιματοι εεεεεεε? Εκεί δεν πειράζει. Ο Συνταγματάρχης αντί να φύγει με τον αυτό βαθμό όπως όλοι οι άλλοι τσουυυυυπ γίνεται πρώτα Ταξίαρχος, μετά Υποστράτηγος και μετά Αντιστράτηγος. Πλήρωνε εσύ Ελληνικέ λαέ. ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΥΟ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΞ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΏΝ ΑΣΣΥ, ΕΜΘ ΚΑΙ ΕΠΟΠ ΨΗΦΙΣΗ ΝΕΑ ΔΙΚΟΓΡΑΦΊΑ ΘΑ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΡΩΚΤΙΚΌ ΠΟΥ ΤΡΏΕΙ ΘΈΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΉΜΑ Η ΓΙΑ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΠΕΤΟΣΤΟΚΟ . ΟΛΟΙ ΝΑΖΙ ΛΟΙΠΌΝ ΜΑΎΡΟ ΣΤΗΝ ΝΈΑ ΔΗΜΟΠΡΑΣΊΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πολιτεία τελικά επιβραβεύει την αριστεία, συγχαρητήρια για την επάξια προαγωγή τους, καθώς και των εθελοντριών που έφθασαν στον βαθμό του Συνταγματάρχη ε.α ! (το έχει άλλο site ). Τέτοιες γνώσεις και εμπειρίες αξίζουν να επιβραβεύονται, quo vado !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤσούζει πολύ?
ΔιαγραφήΟι εθελοντριες από Ταγματάρχες Συνταγματάρχες. Και εμείς οι εξ Υπαξιωματικών που βγάλαμε τρία χρόνια Σχολή δεν θα γίνουμε ούτε Ανθυπολοχαγοί? Νομίζετε ζώα της νέας δημοπρασίας. Στις εκλογές σας στέλνουμε στο διάολο και με την επόμενη κυβέρνηση θα γίνει αλλαγή του νόμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤσούζει?
ΔιαγραφήΟ δικό σου σε τσούζει πιο πολύ μάλλον η φαγουριζει
ΔιαγραφήΠρακτικές υποσαχάριας Αφρικής
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 18 11:21, γειά σου, άξιε σχολιαστή της ημέρας!
ΔιαγραφήΠάλι ρυθμιστές οι ΑΣΣΥ, καλή τύχη είπαμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή τύχη γαλαζια βόδια. Όλοι οι εξ Υπαξιωματικών ΕΜΘ και ΕΠΟΠ θα σας ξεσκισουμε στις εκλογές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πέσει πολύ μαύρο το βράδυ των εκλογών εξ ΑΣΣΥ ΕΜΘ ΚΑΙ ΕΠΟΠ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή τύχη!!!