Όλος ο ΕΦΚΑ με ένα κλικ στο κινητό–H νέα ηλεκτρονική υπηρεσία myEfka για να δείτε τα ενημερωτικά κ.ά. (ΦΩΤΟ)

Όλος ο ΕΦΚΑ με ένα κλικ στο κινητό–H νέα ηλεκτρονική υπηρεσία myEfka για να δείτε τα ενημερωτικά κ.ά. (ΦΩΤΟ)

Το «Dashboard του Πολίτη», η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία του ΕΦΚΑ. Μέσω ενός «κλικ» μπορούν να δουν τα ενημερωτικά και πιστοποιητικά ασφαλιστικής ικανότητας, τα ραντεβού με τον ΕΦΚΑ, τις αιτήσεις προς αυτόν, τα ειδοποιητήρια για την καταβολή εισφορών ή δόσεων αλλά και άμεση δυνατότητα πληρωμής τους μέσω IRIS, τα εκκαθαριστικά συντάξεων κ,λπ., με αναλυτικές πληροφορίες για το τι λαμβάνουν κάθε μήνα οι πάνω από 2,4 εκατομμύρια συνταξιούχοι

ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 08/09/2025 – ΦΩΤΟ πλην Dashboard, από staratalogia.gr

Ένα νέο ψηφιακό εργαλείο του ΕΦΚΑ, το «Dashboard του Πολίτη», φέρνει τον μεγαλύτερο φορέα του Δημοσίου στην οθόνη του υπολογιστή, του τάμπλετ και του κινητού. Η νέα, καινοτόμος ηλεκτρονική υπηρεσία είναι πλέον «ανοικτή» σε όλους τους ασφαλισμένους, που κυριολεκτικά μέσω ενός «κλικ» μπορούν να έχουν συγκεντρωμένες σε ενιαίο περιβάλλον όλες τις βασικές πληροφορίες κοινωνικής ασφάλισης.

Τα ένσημά τους, τον ασφαλιστικό τους βίο, τα ενημερωτικά και πιστοποιητικά ασφαλιστικής ικανότητας, τα ραντεβού με τον ΕΦΚΑ, τις αιτήσεις προς αυτόν, τα ειδοποιητήρια για την καταβολή εισφορών ή δόσεων αλλά και άμεση δυνατότητα πληρωμής τους μέσω IRIS, τα ποσοστά αναπηρίας αλλά και τα εκκαθαριστικά συντάξεων, με αναλυτικές πληροφορίες για το τι λαμβάνουν κάθε μήνα οι πάνω από 2,4 εκατομμύρια συνταξιούχοι. Ήδη, από χθες, η νέα αυτή πλατφόρμα του ΕΦΚΑ είναι προσβάσιμη για όλους (ή έστω όσους είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες και ορολογίες), μετατρέποντας στην πράξη τον ΕΦΚΑ σε e-ΕΦΚΑ.

Η πρόσβαση πραγματοποιείται με τους προσωπικούς κωδικούς Taxisnet και επιβεβαίωση με One Time Password (OTP), διασφαλίζοντας την ασφάλεια των δεδομένων. Ο ενδιαφερόμενος έχει στη διάθεσή του πλήρη εικόνα του ασφαλιστικού του βίου, των εισφορών, των οφειλών και των αιτήσεών του, των ενημερωτικών συντάξεών του, ενώ η πλατφόρμα παρέχει και προσωποποιημένες ειδοποιήσεις ή υπενθυμίσεις.

Επίσης, έχει αναπτυχθεί και η εφαρμογή «myEFKA mobile App», διαθέσιμη για όλες τις συσκευές, που προσφέρει στον χρήστη τις ίδιες λειτουργικότητες, προσαρμοσμένες ειδικά για χρήση σε κινητά και τάμπλετ.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του φορέα, η νέα πλατφόρμα θα εξελίσσεται και θα συμπληρώνεται καθημερινά, προκειμένου να συγκεντρώνει όλες τις υπηρεσίες κοινωνικής ασφάλισης σε ένα σημείο για εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στα σημαντικά ασφαλιστικά προσωπικά του δεδομένα.

Ας δούμε αναλυτικά, πώς γίνεται:

Αφού ο ασφαλισμένος εισέλθει στο ανανεωμένο πόρταλ του φορέα, επιλέγει το διακριτό κουμπί που τον ανακατευθύνει στη σελίδα εισόδου του dashboard.

Η αυθεντικοποίηση, η πιστοποίηση δηλαδή ότι πρόκειται για τον ίδιο, πραγματοποιείται με χρήση προσωπικών κωδικών Taxisnet και επιβεβαίωσης εισόδου με One Time Password. Προσοχή όμως, ο ασφαλισμένος θα πρέπει να έχει πιστοποιηθεί στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ).

Μέσω των ρυθμίσεων, παρέχεται η δυνατότητα στους πολίτες να ρυθμίσουν την επιθυμητή γλώσσα, με επιλογές ανάμεσα σε ελληνικά και αγγλικά.

Ανάλογα με το εάν πρόκειται για ασφαλισμένο μισθωτό, μη μισθωτό, άτομο με αναπηρία ή συνταξιούχο, η αρχική οθόνη παρουσιάζει συνοπτικά και οργανωμένα όλα τα σημαντικά στοιχεία, όπως ασφαλιστικός βίος, εισφορές, οφειλές, αιτήματα και συνταξιοδοτικές πληροφορίες.

Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να δει και να ενημερώσει όλα τα προσωπικά του στοιχεία με πλήρη αξιοποίηση των διαθέσιμων αρχείων και κόμβων, με τους οποίους διαλειτουργεί πλέον ο ΕΦΚΑ. Τα στοιχεία ταυτότητας αντλούνται από το Εθνικό Μητρώο Ασφάλισης, Συνταξιοδότησης και Παρακολούθησης Πληρωμών Συντάξεων (αρχείο ΑΜΚΑ ΕΜΑΕΣ), στοιχεία διεύθυνσης και επικοινωνίας από το ΕΜΕπ και οικογενειακές σχέσεις από το Μητρώο Πολιτών.

Επιπλέον, στη θέση των τραπεζικών συναλλαγών μπορεί ο ασφαλισμένος να αλλάξει ή να διορθώσει το IBAN και να ορίσει τον πρωτεύοντα τραπεζικό λογαριασμό του.

Μετά την ολοκλήρωση της ενημέρωσης ο χρήστης μπορεί να εκτυπώσει άμεσα την επικαιροποιημένη βεβαίωση απογραφής. Στην ενότητα Αιτήσεις, προβάλλονται οι αιτήσεις που υποβάλλει ο ασφαλισμένος, αλλά και η εμφάνιση της κατάστασής τους. Ταυτόχρονα, μπορεί να υποβάλλει νέες αιτήσεις για μεταβολή στοιχείων, επιδόματα και παροχές.

Από το κεντρικό μενού, ο χρήστης έχει πρόσβαση στη μηχανογραφημένη ασφαλιστική του ιστορία που προέρχεται από το σύστημα Ατλας, καθώς και στην ασφαλιστική ιστορία που προέρχεται από ψηφιοποιημένα αρχεία όταν αυτά είναι διαθέσιμα από τον αντίστοιχο φορέα.

Η έκδοση πιστοποιητικών και αποδεικτικών ασφαλιστικής ενημερότητας γίνεται μέσα από το κεντρικό μενού, δίνοντας στον πολίτη άμεση πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα.

Τέλος, για τους συνταξιούχους, η ανάλυση του ποσού της σύνταξης παρουσιάζεται κεντρικά με τη δυνατότητα εκτύπωσης του μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος κύριας σύνταξης, προσφέροντας πλήρη εικόνα των παροχών τους.

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟ:

Κλικ για μεγέθυνση:

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Έχει αλλάξει το link για τον Έλεγχο δικαιώματος καταβολής αναδρομικών 27μηνων κύριας σύνταξης σε συνταξιούχους που προκύπτουν κατόπιν του Άρθρου 34 Νόμος 5018/2023 και είναι πλέον ΕΔΩ

Κλικ για μεγέθυνση:

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια