Απαιτείται όπως χορηγηθεί στο σύνολο του προσωπικού κανονική άδεια κατά τους θερινούς μήνες

Τι αναφέρει το σήμα του ΓΕΣ:

Σας γνωρίζουμε ότι στο πλαίσιο που θέτουν οι διατάξεις των άρθρων 2 και 48 του (α) σχετικού [Φ.400/34/292616/Σ.4753/06 ΣΕΠ 16/ΑΠΟΦ. ΥΕΘΑ (ΦΕΚ Β' 2808)], καθώς και των παραγράφων 1 έως 4 του Παραρτήματος «Β» του (γ) ομοίου [Φ.400/45/496868/Σ.474/30 ΔΕΚ 19/ΓΕΣ/Β1/7Α], με τα οποία ρυθμίζονται τα θέματα χορήγησης κανονικών αδειών, απαιτείται όπως χορηγηθεί στο σύνολο του προσωπικού κανονική άδεια κατά τους θερινούς μήνες.

Η χορήγηση της παραπάνω άδειας να πραγματοποιηθεί διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την επιχειρησιακή ετοιμότητα, την ασφάλεια και την εύρυθμη λειτουργία των Μονάδων.

Το σχετικό σήμα: