Η πρώτη γυναίκα νεοσύλλεκτη μιλά για τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει στο Στράτευμα και τη στήριξη που λαμβάνει από τους συναδέλφους της
Αύριο Πέμπτη 04 Ιουνίου 2026, παρουσιάζονται στο ΚΕΝ ΛΑΜΙΑΣ (ΚΕΥΠ), οι πρώτες νεοσύλλεκτες μεταξύ αυτών και η Λαμιώτισσα Εύη Μίχου που μίλησε στην εκπομπή του skai για τη νέα αυτή εμπειρία.
«Ήταν κάτι που το ήθελα πολύ! Θέλω να δοκιμάσω τον εαυτό μου, να αποκτήσω περισσότερη πειθαρχία και να βοηθηθώ επαγγελματικά για το μέλλον», δήλωσε, μεταξύ άλλων, η Εύη, σχετικά με τον λόγο που αποφάσισε να στρατευτεί για 12 μήνες.
Επιπλέον, έδωσε το δικό της μήνυμα, όσον αφορά τους φόβους και τις δεύτερες σκέψεις που μπορεί να έχουν οι κοπέλες για τον στρατό και να τολμούν.
Δείτε το σχετικό ΒΙΝΤΕΟ:




21 Σχόλια
Γιατί εθελοντριες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς θεσπίσει το κράτος μια 6μηνη θητεία για τις κυρίες. 2 μήνες εκπαίδευση και 4 στα σύνορα. Πού είναι η παλλαϊκή άμυνα και πού είναι η ισότητα;
Οπου συμφερει η ισοτητα.
ΔιαγραφήΓελάει και τό παρδαλό κατσίκι... δεν σας βγήκαν τα κουκιά...ο φανφάρας μαζί με μαυροσκουφίτσα καί τούς ένστολους επιστήμονες από τζάμπο αρχίζουν να αγκουσέβονται... που λεν και στο χωριό μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΓύρνα στο μαντρί σου , δλδ στο χωριό σου αφού αγκουσεβεσαι
Διαγραφή" Η Αλίκη στο Ναυτικό"....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην λαοθάλασσα δεν βλέπω... μόλις δουν και τόν ελενίτ... σάν τόν Βέγγο θά τρέχουν γιά μαντραπήδα...σούργελα...νομίσατε επειδή καταντήσατε τήν κοινωνία Ταϊλάνδη... να στείλει ο γονιός το παιδί του στο στρατό πού είναι στα χειρότερα του εξαιτία σας.. γιά τίς φανφάρες σας... τροχάδην στον Καιάδα χθες μετά το σκαμνί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν τω μεταξύ,οι γέροι άγαμοι ευέλπιδες τα βλέπουν σαν ξερολούκουμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι κακό, να δούμε και γάμους με πολλά παιδιά! Εξασφαλισμένη ζωή, με τα ΣΟΑ, τα ΚΑΑΥ, τις λέσχες και άλλα πολλά. Με τι νόμιζες θα πάνε, με την πλέμπα και τους προβληματικούς χαμηλοχαμηλόβαθους Ύστερα είναι και ο μισθός, τα μερίσματα, το ΒΟΕΑ, έτσι και αλλιώς τα ΕεεεΠΟοοοΠ είναι η τελευταία τρούπ@ του ζουρνά, λέμε!
ΔιαγραφήΤετάρτη 03, 7:00:00 μ.μ. ωριαίο το ) πριβληματικοι " . Δεν το ήξερα. Νόμιζα ότι είναι σώοι.
ΔιαγραφήΕνώ οι γέροι άγαμοι ΕΠΟΠ, ΕΜΘ, ΑΣΣΥ πως τις βλέπουν; Σαν καλόγριες;
ΔιαγραφήΡε πλαιμπέε ανώνυμε της 9:27:00 μ.μ. είσαι όντως βλ@μμενο ή έχεις χτυπήσει στο κεφάλι μικρός; (ωριαίο...πριβληματικοι...σώοι);;;; OMG
ΔιαγραφήΤί χωριατίλα... βγαίνει από κάποια σχόλια... άμα είσαι γίδι... πάντα νιώθεις τήν ανάγκη νά τό μοιραστείς... είναι η αντιπαθής τάξη των κρι κρι...που συναντάς όλο και πιο συχνά πλέον στο στρατό... από οποιαδήποτε προέλευση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ αν ρέει γαλάζιο αίμα στις φλέβες κ στις αρτηρίες έχεις άλλο πρεστίζ ρε παιδί μου...!!!!!
ΔιαγραφήΒέβαια,το από που και το γιατί μπήκε κάποιος στα ΣΑ ,πριν γίνει γαλαζοαίματις , και προτού να κουνάει το δάκτυλο στους άλλους οφκόρς, είναι άλλο ερώτημα,που δεν είναι του παρόντος σειρούλα, σωστά...??!!!😝
Πάντως οι εποπ όταν πρώτο μπήκαν στο στρατό λέγανε με συγκεκριμένες ειδικότητες με υπηρεσία στην παραμεθόριο και σε μονάδες εκστρατείας...ας ψάξουν πόσες έχουν όντως υπηρετήσει σε μονάδες και όχι αποσπασμένες σε διάφορες άλλες υπηρεσίες
ΑπάντησηΔιαγραφήοι αγαμοι θυται θα βγαλουν και τραγουδι καραφλογερακα για τις πα..... σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτές είναι αυξήσεις κύριε Υπουργέ μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μάλιστα χωρίς να τους κόβει βαθμολογική εξέλιξη...
Αυξήσεις από 60% έως και 95% στις μηνιαίες μικτές αποδοχές του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος και των Μητροπολιτών της Εκκλησίας της Ελλάδος χορηγεί η κυβέρνηση.
Μελλοντικές Συνταγματάρχες !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ διαφήμιση για το τίποτα όλες αυτές θα πάνε να υπηρετήσουν στο ΓΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝύφες για μεγαλοκαραβανάδες όλες τους.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε θα αλλάξει ποτέ τίποτα είμαστε καταδικασμένοι ... ζούμε από τύχη !
ΑπάντησηΔιαγραφήΉδη ξεκίνησε το κάστινγκ από τα λιγουρια υψηλόβαθμα παππουδια με υπόσχεση πρόσληψη ως ΕΠΟΠ στο υπασπιστηριο κάθε ασχημαντρα ανωτατου
ΑπάντησηΔιαγραφή