Αύριο Πέμπτη παρουσιάζονται οι πρώτες νεοσύλλεκτες στο ΚΕΝ Λαμίας – Τι λέει εθελόντρια (ΒΙΝΤΕΟ)

Αύριο Πέμπτη παρουσιάζονται οι πρώτες νεοσύλλεκτες στο ΚΕΝ Λαμίας – Τι λέει εθελόντρια (ΒΙΝΤΕΟ)

Η πρώτη γυναίκα νεοσύλλεκτη μιλά για τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει στο Στράτευμα και τη στήριξη που λαμβάνει από τους συναδέλφους της

Αύριο Πέμπτη 04 Ιουνίου 2026, παρουσιάζονται στο ΚΕΝ ΛΑΜΙΑΣ (ΚΕΥΠ), οι πρώτες νεοσύλλεκτες μεταξύ αυτών και η Λαμιώτισσα Εύη Μίχου που μίλησε στην εκπομπή του skai για τη νέα αυτή εμπειρία.

«Ήταν κάτι που το ήθελα πολύ! Θέλω να δοκιμάσω τον εαυτό μου, να αποκτήσω περισσότερη πειθαρχία και να βοηθηθώ επαγγελματικά για το μέλλον», δήλωσε, μεταξύ άλλων, η Εύη, σχετικά με τον λόγο που αποφάσισε να στρατευτεί για 12 μήνες.

Επιπλέον, έδωσε το δικό της μήνυμα, όσον αφορά τους φόβους και τις δεύτερες σκέψεις που μπορεί να έχουν οι κοπέλες για τον στρατό και να τολμούν.

Δείτε το σχετικό ΒΙΝΤΕΟ:

Δημοσίευση σχολίου

21 Σχόλια

  1. Γιατί εθελοντριες;
    Ας θεσπίσει το κράτος μια 6μηνη θητεία για τις κυρίες. 2 μήνες εκπαίδευση και 4 στα σύνορα. Πού είναι η παλλαϊκή άμυνα και πού είναι η ισότητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γελάει και τό παρδαλό κατσίκι... δεν σας βγήκαν τα κουκιά...ο φανφάρας μαζί με μαυροσκουφίτσα καί τούς ένστολους επιστήμονες από τζάμπο αρχίζουν να αγκουσέβονται... που λεν και στο χωριό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γύρνα στο μαντρί σου , δλδ στο χωριό σου αφού αγκουσεβεσαι

      Διαγραφή
  3. " Η Αλίκη στο Ναυτικό"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την λαοθάλασσα δεν βλέπω... μόλις δουν και τόν ελενίτ... σάν τόν Βέγγο θά τρέχουν γιά μαντραπήδα...σούργελα...νομίσατε επειδή καταντήσατε τήν κοινωνία Ταϊλάνδη... να στείλει ο γονιός το παιδί του στο στρατό πού είναι στα χειρότερα του εξαιτία σας.. γιά τίς φανφάρες σας... τροχάδην στον Καιάδα χθες μετά το σκαμνί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εν τω μεταξύ,οι γέροι άγαμοι ευέλπιδες τα βλέπουν σαν ξερολούκουμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι κακό, να δούμε και γάμους με πολλά παιδιά! Εξασφαλισμένη ζωή, με τα ΣΟΑ, τα ΚΑΑΥ, τις λέσχες και άλλα πολλά. Με τι νόμιζες θα πάνε, με την πλέμπα και τους προβληματικούς χαμηλοχαμηλόβαθους Ύστερα είναι και ο μισθός, τα μερίσματα, το ΒΟΕΑ, έτσι και αλλιώς τα ΕεεεΠΟοοοΠ είναι η τελευταία τρούπ@ του ζουρνά, λέμε!

      Διαγραφή
    2. Τετάρτη 03, 7:00:00 μ.μ. ωριαίο το ) πριβληματικοι " . Δεν το ήξερα. Νόμιζα ότι είναι σώοι.

      Διαγραφή
    3. Ενώ οι γέροι άγαμοι ΕΠΟΠ, ΕΜΘ, ΑΣΣΥ πως τις βλέπουν; Σαν καλόγριες;

      Διαγραφή
    4. Ρε πλαιμπέε ανώνυμε της 9:27:00 μ.μ. είσαι όντως βλ@μμενο ή έχεις χτυπήσει στο κεφάλι μικρός; (ωριαίο...πριβληματικοι...σώοι);;;; OMG

      Διαγραφή
  6. Τί χωριατίλα... βγαίνει από κάποια σχόλια... άμα είσαι γίδι... πάντα νιώθεις τήν ανάγκη νά τό μοιραστείς... είναι η αντιπαθής τάξη των κρι κρι...που συναντάς όλο και πιο συχνά πλέον στο στρατό... από οποιαδήποτε προέλευση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώ αν ρέει γαλάζιο αίμα στις φλέβες κ στις αρτηρίες έχεις άλλο πρεστίζ ρε παιδί μου...!!!!!
      Βέβαια,το από που και το γιατί μπήκε κάποιος στα ΣΑ ,πριν γίνει γαλαζοαίματις , και προτού να κουνάει το δάκτυλο στους άλλους οφκόρς, είναι άλλο ερώτημα,που δεν είναι του παρόντος σειρούλα, σωστά...??!!!😝

      Διαγραφή
  7. Πάντως οι εποπ όταν πρώτο μπήκαν στο στρατό λέγανε με συγκεκριμένες ειδικότητες με υπηρεσία στην παραμεθόριο και σε μονάδες εκστρατείας...ας ψάξουν πόσες έχουν όντως υπηρετήσει σε μονάδες και όχι αποσπασμένες σε διάφορες άλλες υπηρεσίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οι αγαμοι θυται θα βγαλουν και τραγουδι καραφλογερακα για τις πα..... σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτές είναι αυξήσεις κύριε Υπουργέ μου...
    Και μάλιστα χωρίς να τους κόβει βαθμολογική εξέλιξη...

    Αυξήσεις από 60% έως και 95% στις μηνιαίες μικτές αποδοχές του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος και των Μητροπολιτών της Εκκλησίας της Ελλάδος χορηγεί η κυβέρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μελλοντικές Συνταγματάρχες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ διαφήμιση για το τίποτα όλες αυτές θα πάνε να υπηρετήσουν στο ΓΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νύφες για μεγαλοκαραβανάδες όλες τους.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δε θα αλλάξει ποτέ τίποτα είμαστε καταδικασμένοι ... ζούμε από τύχη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ήδη ξεκίνησε το κάστινγκ από τα λιγουρια υψηλόβαθμα παππουδια με υπόσχεση πρόσληψη ως ΕΠΟΠ στο υπασπιστηριο κάθε ασχημαντρα ανωτατου

    ΑπάντησηΔιαγραφή