«Έξω από τα δόντια»

Άρθρο του Π. Σταμάτη*

Ο κ. ΥΕΘΑ ανακοίνωσε ότι καταργείται η στρατιωτική θητεία στο Πολεμικό Ναυτικό και στην Πολεμική Αεροπορία και πλέον όλοι οι στρατεύσιμοι θα υπηρετούν στον Στρατό Ξηράς.

Ο κ. ΥΕΘΑ θέλει να αλλάξει τη δομή του κατά γην θάλασσα και αέρα στρατού, σίγουρα μετά από κάποια καινοφανή εισήγηση στρατιωτικού του ΣΞ.

Επιχειρεί μια αλλαγή σε ένα σύστημα που υφίσταται εδώ και 200 έτη.

Επικαλούμενος τις οχλήσεις που υφίσταται για τις μεταθέσεις των κληθέντων πολιτών να υπηρετήσουν τη θητεία τους, έφτασε μέχρι στο σημείο να αναφερθεί στο εάν θα τον πάρει τηλέφωνο ο Αρχιεπίσκοπος για ρουσφέτι.

Δηλαδή μας λέει ότι ο στρατεύσιμος αντί να φοράει στολή ναύτη η αεροπόρου και φοράει του φαντάρου, δεν θα πάει στο Πολεμικό Μουσείο ή σε θέσεις που θεωρεί ο κ. ΥΕΘΑ ότι συνωστίζονται υπεράριθμοι.

Αυτό που δεν μας λέει όμως είναι πόσους έχει στείλει να υπηρετήσουν στην πρώην εκλογική του περιφέρεια, γνωρίζω τον ακριβή αριθμό και είναι υπεράριθμοι.

Απλά θέλει η όλη ρουσφετολογική τοποθέτηση των στρατευσίμων να γίνεται από το ΓΕΕΘΑ, ώστε να έχει καλύτερα τον έλεγχο και τις εξυπηρετήσεις των ψηφοφόρων του.

Επειδή συχνά σηκώνει το τηλέφωνο και ρωτάει διάφορους εκτός στρατεύματος για θέματα που τον απασχολούν μπορεί να με πάρει τηλέφωνο να του εξηγήσω την τρύπα στο νερό που θα κάνει.

Πρόσφατα ανακάλυψε ακίνητα ιδιοκτησίας του ΤΕΣ στην Τουρκία, τα οποία διεκδικεί ανελλιπώς το Ταμείο. Αυτό που δεν μας λέει τι έκανε γι’ αυτό ως ΥΠΕΞ, ή τι θα κάνει τώρα, θα αποστείλει έντονη διαμαρτυρία στην Τουρκία.

Έχει συνηθίσει στους πέριξ αυτών να του λένε μάλιστα κ. Υπουργέ και επιδεικνύει περισσή οίηση.

Με μεγάλη μου έκπληξη εδώ και λίγο καιρό έχει μετατραπεί ο κ. ΥΕΘΑ σε ένα λαϊκιστή του χειρίστου είδους, με τις απλοϊκές δικαιολογίες που κατά καιρούς μας ανακοινώνει για την ΑΤΖΕΝΤΑ 2030.

Ας μας πει λοιπόν γιατί το συσσίτιο των στρατευσίμων είναι σαφώς κατώτερο από των μεταναστών και νομίζει ότι μια αύξηση του 45% που ανακοινώνει στην περίφημη ατζέντα, υπολείπεται κατά πολύ μιας αξιοπρεπούς και ωφέλιμης διατροφής.

Δεν γνωρίζω από πού αντλεί τη σιγουριά ότι ο επόμενος ΥΕΘΑ θα συνεχίσει την λαίλαπα που έχει εξαπολύσει και σίγουρα θα διαλύσει ότι ακόμα λειτουργεί στο στράτευμα, το οποίο όσο και αν θέλει να υποβιβάζει το επίπεδο λειτουργίας του, ευρίσκεται σε αρίστη κατάσταση λόγω της ευσυνειδησίας του προσωπικού.

Η άριστη κατάσταση του στρατεύματος αποδεικνύεται καθημερινά, αφού είναι πάντα δίπλα στον πολίτη, στις φυσικές καταστροφές, στις επείγουσες μεταφορές τραυματιών, στην φύλαξη των συνόρων και γενικά όπου δεν μπορεί να ανταποκριθεί η πολιτεία.

Είναι οι πιο κακοπληρωμένοι επαγγελματίες, που εργάζονται 24/7, μακριά από το σπίτι τους και την οικογένειά τους.

Να μας πει για το Βατερλώ με τις στρατιωτικές σχολές, 499 θέσεις κενές.

Αφού του αρέσει τόσο πολύ το θέμα με τα εξοπλιστικά προγράμματα, και η ΑΤΖΕΝΤΑ 2023, γιατί δεν ασχολείται με το βαλτωμένο πρόγραμμα των ΑΦΝΣ του ΠΝ, γιατί δεν στέλνει ένα τεχνικό κλιμάκιο να αξιολόγηση την κατάσταση, όταν ήταν δικηγόρος εταιριών, θα άφηνε κάτι που έχει εξοφληθεί εδώ και τρία χρόνια και δεν έχει παραληφθεί ούτε ένα αεροσκάφος την όλη υπόθεση στην τύχη της ή θα ενεργοποιούσε ρήτρες και άλλα ωφελήματα.

Παρά τις αντιρρήσεις 13 φορέων από τους 14 σχετικά με το νομοσχέδιο για την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας των Ταμείων, εσείς προχωρήσατε στο κατάπτυστο νομοσχέδιο, με αποκορύφωμα κρυφίως και μεταμεσονυκτίως φέρατε και (ν)τροπολογία για τα ΜΤ.

Αυτά πρεσβεύει η κυβέρνηση των αρίστων και το επιτελικό κράτος.

Δεν είναι μόνο ένα κακό νομοσχέδιο, κυρίως είστε ένας κακός υπουργός.

Αφού αρέσκεστε σε αλλαγές, ξεκινήστε από τους καταστροφικούς σας συμβούλους, γιατί ο κρότος της πτώσης σας θα είναι τεράστιος, αντίστοιχος σε αυτό που προσπαθείτε να κάνετε στις ΕΔ.

Δεν είστε αμέτοχος των σκανδάλων της κυβέρνησης που συμμετέχετε, αλλά συμμέτοχος αφού μέχρι και σήμερα δεν έχουμε ακούσει κάποια διαφοροποίηση από όλα αυτά που γίνονται από μέλη της κυβέρνησης και κομματικά όργανα της ΝΔ, με πρακτικές που θυμίζουν μαφία και είναι ντροπή για την χώρα μας, η οποία παρουσιάζετε από τον διεθνή τύπο ως την Κολομβία των Βαλκανίων.

Αν δεν το γνωρίζετε είστε μέλος της κυβέρνησης, των υποκλοπών, του μπαζώματος, της συγκάλυψης, της ατιμωρησίας, του ΟΠΕΚΕΠΕ, του φραπέ, του χασάπη και των διαφόρων Γκρούεζων που ψωμίζονται από τον κρατικό κορβανά.

Το ποτήρι της υπομονής και της ανοχής ξεχείλισε.

Ένα πράγμα μπορώ να προβλέψω με απόλυτη σιγουριά για το πολιτικό σας μέλλον, συνεχίστε έτσι και ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ.

ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ, ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΞ ΥΜΩΝ.

_______________
*Άρθρο του Π. Σταμάτη, αξιωματικού ΠΝ εα Μέλος ΔΣ/ΕΑΑΝ