«Σώμα Υπαξιωματικών». Θα είναι ο Δούρειος Ίππος με Οικονομικές Απώλειες για τους Αποφοίτους ΑΣΣΥ/ΣΜΥ; Ανάλυση.
Γράφει ο Ανχης (ΑΤΘ) Γεώργιος Κυλινδρής, Γενικός Γραμματέας ΣΑΣΜΥ
Η προτεινόμενη δημιουργία ενός νέου «Σώματος Υπαξιωματικών» με καταληκτικό βαθμό αυτό του Ανθυπασπιστή (και ενδεχομένως και αυτού του Αρχιλοχία για ορισμένους, εάν υλοποιηθεί πλήρως το αμερικάνικο μοντέλο όπου δεν φτάνουν όλοι στο βαθμό του Ανθστή), εγείρει σοβαρές ανησυχίες σχετικά με τις οικονομικές επιπτώσεις για τους αποφοίτους των Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ), όπως η ΣΜΥ.
Αναλύοντας τις ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις για τον καθορισμό των μεριδίων και τον υπολογισμό του εφάπαξ βοηθήματος, καταδεικνύεται ότι ένα τέτοιο σχέδιο ενδέχεται να οδηγήσει σε σημαντικές οικονομικές απώλειες για τα εν λόγω στελέχη κατά την αποστρατεία τους.
Οικονομικές μηνιαίες απώλειες αλλά και στις συντάξιμες αποδοχές μπορούν να προκύψουν από την καθήλωση στα μισθολογικά κλιμάκια αφού υπάρχει συνάρτηση των βασικών μισθών σύμφωνα με το ν. 4472/17 και με τα έτη υπηρεσίας και με το κατεχόμενο βαθμό
1. Απώλειες στα Μερίσματα
Ο αριθμός των μεριδίων που δικαιούνται οι μερισματούχοι του Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΜΤΣ) καθορίζεται από το μισθολογικό κλιμάκιο (ΜΚ) της κατηγορίας στην οποία υπάγονται κατά την έξοδό τους από την υπηρεσία (Ν. 5018/2023, Άρθρο 28 «Καθορισμός μεριδίων μερισματούχων Προσθήκη άρθρου 23Α στο π.δ. της 10ης Μαΐου/20ής Ιουλίου 1926»).
Μισθολογικό Κλιμάκιο |
Μερίδια |
Α1 |
40 |
Α2 |
39 |
Α3 |
38 |
Α4 |
36 |
Α5 |
35 |
Α6 |
34 |
Α7-Α12 / Β1-Β4 |
30 |
Α13-Α15 |
28 |
Α16-Α21 / Β5-Β8 / Γ1-Γ3 |
26 |
Α22-Α24 / Β9-Β11 / Γ4 |
23 |
Α25-Α27 / Β12-Β15 / Γ5 |
21 |
Α28 / Β16-Β17 / Γ6-Γ7 |
19 |
Α29-Α33 / Β18-Β20 / Γ8-Γ11 |
15 |
Α34-Α35 / Γ12-Γ14 |
12.5 |
Β21-Β23 / Γ15-Γ17 |
11 |
Β24 / Γ18-Γ19 |
9 |
Β25 / Γ20 |
8 |
Β26-Β28 / Γ21 |
7 |
Γ22 |
6 |
Ας εξετάσουμε 3 πιθανές περιπτώσεις αποστρατευτικού βαθμού για έναν απόφοιτο ΑΣΣΥ. Του συνταγματάρχη υπό το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και αυτούς του Ανθυπασπιστή και του Αρχιλοχία ως πιθανών με το νέο σχεδιασμό:
Έτσι σύμφωνα με το νόμο 4472/2017 Άρθρο 126 «Μισθολογική κατάταξη και εξέλιξη» ενδεικτικά έχουμε…
«2. Μισθολογική κατάταξη και εξέλιξη των στελεχών της Κατηγορίας Β΄»:
Α. Συνταγματάρχης και αντίστοιχοι.
Μέχρι τριάντα έξι (36) έτη υπηρεσίας στο 2ο Κλιμάκιο, από τριάντα έξι (36) και άνω στο 1ο Κλιμάκιο.
Β. Αντισυνταγματάρχης και αντίστοιχοι.
Μέχρι είκοσι επτά (27) έτη στο 7ο Κλιμάκιο, από είκοσι επτά (27) μέχρι είκοσι οκτώ (28) στο 6ο Κλιμάκιο, από είκοσι οκτώ (28) μέχρι είκοσι εννέα (29) στο 5ο Κλιμάκιο, από είκοσι εννέα (29) μέχρι τριάντα (30) στο 4ο Κλιμάκιο, από τριάντα (30) μέχρι τριάντα ένα (31) στο 3ο Κλιμάκιο και με τριάντα ένα (31) και άνω στο 2ο Κλιμάκιο.
Γ. Ταγματάρχης και αντίστοιχοι.
Μέχρι είκοσι πέντε (25) έτη στο 9ο Κλιμάκιο, ………….και με τριάντα τέσσερα (34) και άνω στο 3ο Κλιμάκιο.
Δ. Λοχαγός και αντίστοιχοι.
Μέχρι είκοσι ένα (21) έτη στο 13ο Κλιμάκιο……….. και με τριάντα δύο (32) και άνω στο 4ο Κλιμάκιο.
Ε. Υπολοχαγός και αντίστοιχοι.
Μέχρι δεκαεπτά (17) έτη υπηρεσίας στο 17ο Κλιμάκιο, ………και από τριάντα δύο (32) και άνω στο 5ο Κλιμάκιο.
ΣΤ. Ανθυπολοχαγός και αντίστοιχοι.
Μέχρι δεκατέσσερα (14) έτη υπηρεσίας στο 20ο Κλιμάκιο, ………και από τριάντα δύο (32) και άνω στο 6ο Κλιμάκιο.
Ζ. Ανθυπασπιστής και αντίστοιχοι.
Μέχρι δέκα (10) έτη υπηρεσίας στο 24ο Κλιμάκιο, ……..από είκοσι εννέα (29) μέχρι τριάντα ένα (31) στο 9ο Κλιμάκιο, από τριάντα ένα (31) μέχρι τριάντα δύο (32) στο 8ο Κλιμάκιο και από τριάντα δύο (32) και άνω στο 7ο Κλιμάκιο.
Η. Αρχιλοχίας και αντίστοιχοι.
Μέχρι πέντε (5) έτη υπηρεσίας στο 27ο Κλιμάκιο, ………και από είκοσι εννέα (29) και άνω στο 10ο Κλιμάκιο.
Εκτίμηση Ετήσιων Μερισμάτων ανά Βαθμό Αποστράτευσης για τους Βαθμούς Συνταγματατάρχη (τωρινός αποστρατευτικός) , Ανθυπασπιστή, Αρχιλοχία (πιθανοί αποστρατευτικοί με την υλοποίηση του «Σώματος Υπαξιωματικών» ανά περίπτωση».
Βαθμός Αποστράτευσης (Έτη Υπηρεσίας) |
ΜισθολογικόΚλιμάκιο (Ν. 4472/2017) |
Αριθμός Μεριδίων (Ν. 5018/2023) |
Συνταγματάρχης (35) |
Β2 |
30 |
Ανθυπασπιστής (32+) |
Β7 |
26 |
Αρχιλοχίας (29+) |
Β10 |
23 |
Οι παραπάνω υπολογισμοί καταδεικνύουν μια σαφή οικονομική απώλεια στα ετήσια μερίσματα για τους αποφοίτους ΑΣΣΥ σε περίπτωση που ο καταληκτικός τους βαθμός περιοριστεί σε αυτόν του Ανθυπασπιστή ή του Αρχιλοχία, σε σύγκριση με την σημερινή προοπτική εξέλιξης έως τον βαθμό του Συνταγματάρχη.
Παρατήρηση: Οι παραπάνω απώλειες θα είναι εις διπλούν αφού αναλύσαμε παραπάνω μόνο τις απώλειες από το Μέρισμα του ΜΤΣ. Αντίστοιχη μείωση θα υπάρχει και στα Μερίδια του ΕΚΟΕΜΣ με βάση το σενάριο αποστρατευτικού βαθμού Ανθστή ή Αλχια.
2. Απώλειες στο Εφάπαξ Βοήθημα
Το ύψος του εφάπαξ βοηθήματος υπολογίζεται διαφορετικά για χρόνο μετοχικής σχέσης έως τις 31.12.2014 και διαφορετικά από την 1.1.2015 (Ν.Δ. 398/1974 Όπως τροποποιήθηκε με την Παρ.1 Άρθρο 61 Νόμος 5110/2024 με ισχύ την 24/5/2024).
1. Για τον προσδιορισμό του ύψους του εφάπαξ βοηθήματος που χορηγείται στους μετόχους που εξέρχονται από την υπηρεσία αθροιστικά, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 9 του άρθρου 35 του ν. 4387/2016 (Α’ 85), ισχύουν τα εξής:
Για χρόνο μετοχικής σχέσης έως τις 31.12.2014: Το εφάπαξ βοήθημα εξαρτάται από τα έτη συμμετοχής, τον βασικό μισθό και το επίδομα ιδιαίτερων συνθηκών εργασίας κατά την έξοδο από την υπηρεσία. Ένας υψηλότερος βαθμός (όπως ο Συνταγματάρχης) συνεπάγεται υψηλότερο βασικό μισθό και επομένως ένα μεγαλύτερο εφάπαξ βοήθημα.
Πίνακας 4: Ενδεικτική Εκτίμηση Εφάπαξ Βοηθήματος (έως 31.12.2014) ανά Βαθμό Αποστράτευσης (για 35 έτη υπηρεσίας)
Βαθμός Αποστράτευσης |
Ενδεικτικό Μισθολογικό Κλιμάκιο |
Ενδεικτικός Βασικός Μισθός (€) |
Ενδεικτικό Επίδομα Ιδ. Συνθ. (€) |
Ενδεικτικό Εφάπαξ Βοήθημα (€) |
Συνταγματάρχης |
Β2 |
X |
Y |
35 * (X + Y + 176) |
Ανθυπασπιστής |
Β7 |
Z (Z < X) |
W (W ≤ Y) |
35 * (Z + W + 176) |
Αρχιλοχίας |
Β10 |
Q (Q < Z) |
R (R ≤ W) |
35 * (Q + R + 176) |
(Σημείωση: Τα ποσά X, Y, Z, W, Q, R είναι ενδεικτικά και απαιτούν ακριβή αναφορά στο ισχύον μισθολόγιο για τον ακριβή υπολογισμό.)
· X: Συμβολίζει τον βασικό μισθό ενός Συνταγματάρχη στο ενδεικτικό του μισθολογικό κλιμάκιο (Β2).
· Z (Z<X): Συμβολίζει τον βασικό μισθό ενός Ανθυπασπιστή στο ενδεικτικό του μισθολογικό κλιμάκιο (Β7), ο οποίος είναι χαμηλότερος από αυτόν του Συνταγματάρχη.
· Q (Q<Z): Συμβολίζει τον βασικό μισθό ενός Αρχιλοχία στο ενδεικτικό του μισθολογικό κλιμάκιο (Β10), ο οποίος είναι χαμηλότερος από αυτόν του Ανθυπασπιστή.
Ενδεικτικό Επίδομα Ιδ. Συνθ. (€): Αυτή η στήλη αναπαριστά το μηνιαίο επίδομα ιδιαίτερων συνθηκών εργασίας που λαμβάνει ένα στέλεχος ανάλογα με τον βαθμό του, σύμφωνα με τον Νόμο 4472/2017, Άρθρο 127.
· Y: Συμβολίζει το επίδομα ιδιαίτερων συνθηκών εργασίας ενός Συνταγματάρχη, συμπεριλαμβανομένης της μέγιστης προσαύξησης.
· W (W ≤ Y): Συμβολίζει το επίδομα ιδιαίτερων συνθηκών εργασίας ενός Ανθυπασπιστή, συμπεριλαμβανομένης της μέγιστης προσαύξησης, το οποίο είναι ίσο ή χαμηλότερο από αυτό του Συνταγματάρχη.
· R (R ≤ W): Συμβολίζει το επίδομα ιδιαίτερων συνθηκών εργασίας ενός Αρχιλοχία, συμπεριλαμβανομένης της μέγιστης προσαύξησης, το οποίο είναι ίσο ή χαμηλότερο από αυτό του Ανθυπασπιστή.
Ο Πίνακας καταδεικνύει ότι με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο μισθολογικής πολιτικής, ένας χαμηλότερος βαθμός αποστράτευσης συνεπάγεται χαμηλότερο βασικό μισθό και, κατά συνέπεια, ένα μικρότερο εφάπαξ βοήθημα για όσους έχουν χρόνο μετοχικής σχέσης έως τις 31.12.2014.
Για χρόνο μετοχικής σχέσης από την 1.1.2015 και εξής: Το εφάπαξ βοήθημα υπολογίζεται σύμφωνα με την τεχνική βάση διανεμητικού συστήματος προκαθορισμένων εισφορών με νοητή κεφαλαιοποίηση κατά τον μαθηματικό τύπο της περ. γ’ της παρ. 4 του άρθρου 35 του ν. 4387/2016.
«Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, που εκδίδεται κατόπιν εισήγησης της οικείας Διοικούσας Επιτροπής, το ύψος του βοηθήματος που υπολογίζεται σύμφωνα με την περ. α’ της παρ. 1, μπορεί να περιορίζεται αναλόγως της οικονομικής κατάστασης του Ειδικού Λογαριασμού».
Ωστόσο, οι αποδοχές κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας, οι οποίες επηρεάζονται άμεσα από τον βαθμό, καθορίζουν το ύψος των εισφορών. Επομένως, ένας χαμηλότερος καταληκτικός βαθμός θα οδηγήσει πιθανότατα σε χαμηλότερες συνολικές εισφορές κατά τη διάρκεια της καριέρας και, τελικά, σε ένα μικρότερο εφάπαξ βοήθημα.
Επίσης οι μηνιαίοι βασικοί μισθοί όλων των ως άνω στελεχών ανά κατηγορία κατάταξης επηρεάζονται από το μισθολογικό κλιμάκιο στο οποίο ανήκουν και με βάση τα χρόνια υπηρεσίας αλλά και με το βαθμό. Έτσι μια βαθμολογική καθήλωση με μια μη ορθολογική αναμόρφωση του μισθολογίου θα επιφέρει επιπλέον μειώσεις και στις μηνιαίες αποδοχές αλλά και στις συντάξιμες αποδοχές.
Επιπτώσεις στη Συνοχή, τη Διοίκηση και το Μέλλον των Σχολών ΑΣΣΥ
Η δημιουργία ενός σώματος υπαξιωματικών με "ταβάνι" στην εξέλιξη, εκτός των οικονομικών απωλειών θα διαρρήξει το υφιστάμενο σύστημα διοίκησης , εκπαίδευσης και τεχνικής υποστήριξης των Ενόπλων Δυνάμεων.
Υπάρχουν έντονα σημάδια ότι θα οδηγήσει σε αισθήματα αδικίας και μειωμένο ηθικό, επηρεάζοντας πιθανόν αρνητικά την αποτελεσματικότητα στη διοίκηση των μικρών κλιμακίων.
Επιπλέον, η απαξίωση των σχολών ΑΣΣΥ θα οδηγήσει σε μείωση του ενδιαφέροντος και πιθανό κλείσιμο, δημιουργώντας την ανάγκη για αναπλήρωση των Τεχνικών και διοικητικών θέσεων από αξιωματικούς της ΣΣΕ και αντιστοίχων κλάδων που έως τώρα δεν αναλαμβάνουν τέτοιου είδους καθήκοντα.
Αντί για την υποβάθμιση, είναι αναγκαία η ενίσχυση και αναβάθμιση των σχολών ΑΣΣΥ, με άρση των αδικιών που προέκυψαν από τον ν. 3883/10 σε επίπεδο βαθμολογικής εξέλιξης με ταυτόχρονη αναμόρφωση της ακαδημαϊκής και στρατιωτικής εκπαίδευσης (πρόγραμμα σπουδών) ώστε τα πτυχία να τύχουν ακαδημαϊκής αναγνώρισης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Συμπέρασμα: Επιτακτική η Ανάγκη για Δίκαιη Αναθεώρηση του Σχεδίου για «Σώμα Υπαξιωματικών»
Οι οικονομικές και ηθικές επιπτώσεις από τον περιορισμό της εξέλιξης των αποφοίτων ΑΣΣΥ συμπερασματικά θα προκαλέσουν πολλαπλά προβλήματα.
Η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία οφείλουν να αναθεωρήσουν άμεσα αυτόν τον άδικο σχεδιασμό, διασφαλίζοντας ένα σύστημα εξέλιξης που αναγνωρίζει την αξία και την προσφορά αυτών των στελεχών αποφοίτων ΑΣΣΥ. Η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό των ΕΔ, ξεκινώντας από τους αποφοίτους ΑΣΣΥ είναι θεμελιώδης για την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία τους.
Οι Σύλλογοι Αποφοίτων ΑΣΣΥ υπό την αιγίδα του Συντονιστικού Συμβουλίου Συλλόγων Αποφοίτων ΑΣΣΥ το Σάββατο 31 Μαΐου 2025 και ώρα 12:00, στο Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσός (Καρύτση 8, Αθήνα),διοργανώνουν Ημερίδα με Θέμα :«Όχι στο Σώμα Υπαξιωματικών – Αναβάθμιση Σχολών ΑΣΣΥ».
95 Σχόλια
Σε λίγο πέφτει αυτή η άθλια κυβέρνηση. Σώμα Υπαξιωματικών δεν πρόκειται να γίνει ποτέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κυβέρνηση δεν θα πέσει ποτέ και το σώμα Υπαξιωματικών θα γίνει.Θα μπουν όλες οι παθογένειες του παρελθόντος στη θέση τους.
Διαγραφήακόμη και το πόπολο εκφράζεται με αλαζονεία
Διαγραφή3:30:00, ρε αγραμματε Φατσέα, τί έγραψες; " Οι παθογένειες θα μπουν στη θέση τους".
ΔιαγραφήΗ μόνη πραγματική παθογένεια, καλή μου, είναι ότι ορισμένα ιδρύματα όπως τα ΑΣΕΙ έχουν αναγνωριστεί, ευτυχώς μόνο εντός του Ελλαδιστάν, ως ισότιμα με τα υπόλοιπα ΑΕΙ.
ΔιαγραφήΧαχαχαχα το σώμα Υπαξιωματικών έρχεται και πολύ σύντομα.Μεγαλη παθογένεια είναι να ξεκινάς από λοχίας και να φτάνεις συνταγματάρχης.Και να μην αναλαμβάνεις καθήκοντα που να αντιστοιχούν στο βαθμό του Αξκου.Και ανώτερος αξιωματικός, αλλά και λοχαγός να κάθεσαι από δύο χρόνια.Και όταν σου αναθέτουν καθήκοντα στο βαθμό να λες ότι είμαι μεγάλος σε ηλικία και δεν μπορώ.Και οι μονάδες να μην έχουν καθόλου Υπαξκους.Θα μπουν όλα στη θέση τους με τον Υπουργό.
ΔιαγραφήΠιστεύω καμία καθήλωση στα μισθολογικά κλιμάκια δεν θα υπάρξει. Όλα θα αλλάξουν και στο θέμα αυτό θα υπάρξει ισοκατανομή και αφομοίωση των κλιμακίων με τα χρόνια υπηρεσίας. Το αν είναι σωστό ή όχι τι μέλλον θα το δείξει . Δεν μπορεί να υπάρχουν στους σχηματισμούς και στις μονάδες ίσοι και πολλές φορές περισσότεροι Αξκοί από Υπαξιωματικούς. Το πρόβλημα εστιάζεται άλλου σήμερα είναι κατά κύριο λόγο το οικονομικό και συνεπάγεται και το συνταξιοδοτικό . Δεν μπορεί να πάει κάποιος νέος σήμερα στο στρατό και να αμοίβεται με ψίχουλα και να μπορεί να ανταπεξέλθει 40 χρόνια γυρολόγος . Θα πρέπει να βρεθεί λύση άμεσα και σε αυτό το θέμα (αναφορά και πίεση από τις ενώσεις το πρόβλημα μεγαλώνει)επαναφορά 25ετιας η τουλάχιστον 30ετη ,αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει κάποιος στο στράτευμα εκτός εξαιρέσεων . Ας μην κρύβονται πίσω από το δάκτυλο κανένας δεν κάνει αυτή την δουλειά 40 έτη αν το ρυθμίσουν το θέμα θα γίνει ο στρατός και πάλι αρεστός όσο αφορά και την επαγγελματική αποκατάσταση . Αρέσει δεν αρέσει ο στρατός δεν είναι δημόσιο 40ετη είναι πολλά για έναν Μάχιμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το ότι στις Μονάδες ο αριθμός των Αξκών είναι αντίστοιχος με τον αριθμό των Υπαξκών δεν ευθύνονται οι Αξκοί από ΑΣΣΥ, οι οποίοι μάλιστα πρέπει να συμπληρώσουν υποχρεωτικά 35ετία για να αποστρατευθούν, σε σχέση με την παλαιότερη κατάσταση όπου έφευγαν με 25+ χρόνια υπηρεσίας. Όταν τα τελευταία 15 - 20 χρόνια μεσοσταθμικά ο αριθμός εισακτέων στην ΣΣΕ ήταν μεγαλύτερος σε σχέση με τον αντίστοιχο των εισακτέων στη ΣΜΥ είναι επόμενο να ψάχνεις να βρεις με το κυάλι Υπαξκο. Οι εισακτέοι στη ΣΜΥ θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον τριπλάσιοι από αυτούς της ΣΣΕ για να υπήρχε σχετική ισορροπία στην ιεράρχηση των βαθμών σε μια Μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη και τους υπηρετούντες ΕΜΘ και ΕΠΟΠ.
ΔιαγραφήΜερικές φορές αναρωτιέμαι σε ποιους νομίζετε πως γράφετε. Σε εξωγήινους? Όλοι μας γνωρίζουμε πως το μεγάλο πρόβλημα ΔΕΝ είναι οι ΕΜΘ και οι ΕΠΟΠ που κάθονται 30 και 35 χρόνια Υπαξιωματικοί. Οι ΑΣΣΥ είναι το πρόβλημα που τελειώνουν σχολή Υπαξιωματικών και κάθονται περισσότερα χρόνια Αξιωματικοί. Μετά τη σχολή 17 χρόνια Υπαξιωματικοί και τα υπόλοιπα Αξιωματικοί. ΕΣΕΙΣ δημιουργήσατε το πρόβλημα και τώρα θα πληρώσετε τον λογαριασμό...
ΔιαγραφήΠρος Παρασκευή, Μαΐου 23, 2025 5:56:00 μ.μ.
ΔιαγραφήΕσύ πανέξυπνε αυτό κατάλαβες;! Ποιος έγραψε ότι το πρόβλημα είναι οι ΕΜΘ και οι ΕΠΟΠ;! Αν και αυτή τη στιγμή οι περισσότεροι εναπομείναντες ΕΜΘ έχουν κερδίσει επιπλέον βαθμούς σε αντίθεση με τους ΑΣΣΥ και είναι Ανθστές και Ανθλγοί. Το πρόβλημα αναλογίας Αξκων και Υπαξκων φυσικά και ΔΕΝ είναι οι Αξκοι από ΑΣΣΥ, ούτε αυτοί από ΕΜΘ. Το πρόβλημα είναι η κακή αναλογία πρόσληψης Αξκων (ΑΣΕΙ) και Υπαξκων (ΑΣΣΥ και ΕΠΟΠ), καθώς το υδροκέφαλο σύστημα πρόσληψης προσωπικού των ΕΔ, καθοδηγούμενο από Αξκους ΑΣΕΙ, ασχολούνταν τα τελευταία χρόνια μόνο με την πρόσληψη προσωπικού του συναφιού τους (ΑΣΕΙ), χωρίς κανένα σχεδιασμό για σωστή αναλογία Αξκων - Υπαξκων... και ξαφνικά διαπιστώνουν ότι η βαθμολογική πυραμίδα είναι αντεστραμμένη με την έλλειψη Υπαξκων και γι' αυτό τους φταίνε οι Αξκοί από ΑΣΣΥ! Όλες τις προηγούμενες 10ετίες (70, 80, 90 και 00) πως δεν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα; Με τους ΑΣΣΥ να φτάνουν μέχρι και Σχες και χωρίς να έχουν το γνωστικό επίπεδο των σημερινών ΑΣΣΥ! Άντε με τον κάθε άσχετο που βγαίνει και σχολιάζει εδώ μέσα!
Ο μόνος άσχετος που σχολιάζει είσαι εσύ. Ξεκάθαρα το πρόβλημα είναι πως το μεγαλύτερο ποσοστό των ΑΣΣΥ είναι πλέον Αξιωματικοί. Λόγω του θεσμού σας που κάθεστε ελάχιστα χρόνια Υπαξιωματικοί έχουμε γεμίσει Αξιωματικούς. Κοίτα γύρω σου τι συμβαίνει. Πόσοι είναι οι Αξιωματικοί ΑΣΕΙ και πόσοι οι ΑΣΣΥ? Εργατικά χέρια είναι οι λοχίες και κάθεστε μόνο 2 χρόνια? Τι λέτε ρε. Πως μετά να μην γίνετε τεμπέληδες? Γράφεις μπούρδες απλώς για να δικαιολογήσεις τι? Μπήκες με το θεσμό των Υπαξιωματικών κύριε? Υπαξιωματικός θα μείνεις. Άμα δεν σου αρέσει πούλο.
Διαγραφή1:28
Διαγραφήάντε πάλι με τους πούλους.. όρθιος κοιμάσαι, ξενοδοχείο πληρώνεις. Εσύ και το συνάφι σου να δεις τι θα πάρετε. Υπομονή και όλα εδώ....
ΌΛΕΣ οι σειρές ΑΣΣΥ που έχουν γύρω στα 20 χρόνια στο στράτευμα έχουν γίνει Αξιωματικοί. Δηλαδή γύρω στις 15-20 σειρές Υπαξιωματικών έχουν γίνει ΟΛΟΙ τους Αξιωματικοί. Αλλά δεν είναι αυτοί το πρόβλημα που έχουμε γεμίσει Αξιωματικούς. Τρέλα πουλάτε???
ΔιαγραφήΠρος Σάββατο, Μαΐου 24, 2025 1:28:00 π.μ.
ΔιαγραφήΣτα εξηγησα πιο πάνω, αλλά είσαι τόσο κολλημένος στόκος που δεν λες να καταλάβεις... για πες μου πανέξυπνε, πως όλες τις προηγούμενες δεκαετίες που ανέφερα πιο πάνω υπήρχε σωστή αναλογία Αξκων -Υπαξκων;! Στο εξήγησα πιο πάνω και δεν θα τα ξαναγράφω για να αντιμετωπίσω την βλακεία σου, όταν το μόνο επιχείρημά σου είναι ότι οι ΑΣΣΥ υπηρετούν περισσότερα χρόνια ως Αξκοι, κάτι που δεν ισχύει βέβαια! 19 (20 από την τάξη 92 και πίσω) από τα 35 χρόνια δεν είναι ελάχιστα αν γνωρίζεις απλά μαθηματικά. Ποιοί είναι οι τεμπέληδες; Οι ΑΣΣΥ αξιωματικοί; Ενώ οι λοιποί ΕΜΘ και ΕΠΟΠ σκοτώνεστε στη δουλειά! Θέλεις να πεις ότι αν παραμέναμε Υπαξκοι 35 χρόνια θα ήμασταν πιο αποδοτικοί; Η προέλευση πανέξυπνε δεν έχει να κάνει με την εργασιακή αποδοτικότητα και την οκνηρία, τα οποία είναι ξεκάθαρα ατομικά χαρακτηριστικά. Ούτε αν είναι κάποιος ΑΣΣΥ επαγγελματίας σαν Υπαξκος θα αλλάξει όταν γίνει Αξκος. Αυτά είναι δικές σου ανυπόστατες θεωρίες! Εγώ συγκεκριμένα είμαι ανώτερος Αξκος ΑΣΣΥ και τον "πούλο" θα τον πάρω σε 2 χρόνια, όπως θα τον πάρεις κι εσύ σε πολύ περισσότερα, με πολύ χειρότερες ρυθμίσεις όπως δείχνει η κατάσταση. Όμως ζητάτε στήριξη από τους ΑΣΣΥ οι ΕΜΘ και οι ΕΠΟΠ στο να αποκομίσετε περισσότερους βαθμούς, όταν η προκήρυξη εισαγωγής σας έγραφε ρητά ότι θα φτάνετε μέχρι τον βαθμό του Αλχια, ενώ οι προκηρύξεις των ΑΣΣΥ προέβλεπαν προαγωγές μέχρι τον βαθμό του Σχη. Όταν προσλαμβάνεσαι σε ένα εργασιακό καθεστώς με μια συγκεκριμένη σύμβαση αυτή πρέπει να ισχύει ως την απόλυσή σου... αλλιώς η εργασιακή κατάσταση θα πήγαινε κατά διαόλου για τους εργαζόμενους, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για σένα με τα μυαλά που κουβαλάς.
-οι ΑΣΣΥ υπηρετούν περισσότερα χρόνια ως Αξκοι ....... 19 (20 από την τάξη 92 και πίσω) από τα 35 χρόνια δεν είναι ελάχιστα αν γνωρίζεις απλά μαθηματικά.
ΔιαγραφήΜπράβο που τα λες μόνος σου...
-Εγώ συγκεκριμένα είμαι ανώτερος Αξκος ΑΣΣΥ
Μπράβο που τα λες μόνος σου...
Βρε πονηρέ... Για να σου βγούν τα νούμερα βάζεις και τα χρόνια της σχολής? Δηλαδή ένας γιατρός όταν βγει από τη σχολή ιατρικής είναι ήδη 6 χρόνια γιατρός??? Αλλά δεν θα σου χαλάσω το χατίρι καθώς δεν αλλάζει κάτι. Διορθώνω..βγαίνετε από σχολή υπαξιωματικών και δεν μένετε τα μισά χρόνια ως αξιωματικοί αλλά σχεδόν τα μισά χρόνια... Λογικό ε?
Υ.Γ. Θα μπορούσα άλλωστε να σου απαντήσω πως ΕΟΘ από Υπαξιωματικούς έμεναν μόνο οι ΑΣΣΥ. Άρα 40 χρόνια παραμονή στο στράτευμα (με μισθάρα) και από αυτά 19 (17 κανονικά αλλά είπαμε οκ) ως Υπαξιωματικός. Δηλαδή απόφοιτος σχολής Υπαξιωματικών από τα 40 χρόνια έμενε υπαξιωματικός τα 17!!! ( Sorry 19).
Ενδιαφέρουσα η μελέτη, αλλά ο γράφων κρίνει το ισχύον μισθολογικό - συνταξιοδοτικό των ΑΣΣΥ με το αντίστοιχο υφιστάμενο βαθμολογικό, οπότε μ' αυτό τον τρόπο είναι βέβαιο ότι θα υπάρξουν απώλειες σε μισθούς, συντάξεις και εφάπαξ για τους ΑΣΣΥ. Υποτίθεται όμως, ότι το μισθολογικό - συνταξιοδοτικό θα αναπροσαρμοστεί αρχέτως βαθμολογικού, οπότε η λογική (η καλύτερα ο κ. ΥΕΘΑ) λέει ότι τα ελλείμματα που θα δημιουργηθούν από την απώλεια βαθμών θα υπερκαλυφθούν από τις αναμενόμενες αυξήσεις. Τώρα, αν κανένας δεν πείθεται από τις υποσχέσεις αυτές, είναι θέμα απώλειας αξιοπιστίας της κυβέρνησης, βάσει της στάσης της απέναντι στις ΕΔ, κυρίως τα τελευταία 6 χρόνια που βρίσκεται στο τιμόνι της χώρας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα ελκυστικότητας της καριέρας των ΑΣΣΥ, λόγω της βαθμολογικής απώλειας είναι ένα άλλο ζήτημα που πρέπει να επιλυθεί, λαμβάνοντας υπόψη, μεταξύ άλλων, πληθώρα υπηρεσιακών ρυθμίσεων, όπως την αναπροσαρμογή σε κάθε βαθμό των θέσεων (ΠΟΥ), των αρμοδιοτήτων, της κατανομής σε υπηρεσίες, του χρόνου διοίκησης ή ειδικής υπηρεσίας, της μεταθετικότητας, καθώς και θεσμοθέτηση ανώτερου αριθμού υπηρεσιών ανά μήνα με βάση την ηλικία και όχι τον φέροντα βαθμό. Όλα τα παραπάνω πρέπει να συνυπολογιστούν από τους ιθύνοντες που επεξεργάζονται το θέμα της δημιουργίας Σώματος Υπαξιωματικών, κάτι που είναι πολύ αμφίβολο ότι θα γίνει...
Υπουργέ Αλβανέ κάτω τα χέρια από τους Υπαξιωματικούς
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν οι αποφοιτοι ΑΣΣΥ χασουν κεκτημενα βαθμολογικα δικαιωματα με αλλαγη νομου που θα εχει αναδρομικη ισχυ...τοτε η Ελλαδα κυβερναται απο κοινοβουλευτικη χουντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαντάζομαι ακριβώς τα ίδια έγραφες και για την προσφάτως ψηφισμένη βαθμολογική εξέλιξη των ΕΠΟΠ. Τι όχι?
ΔιαγραφήΗδη εχουν χασει με τον νομο 3883 που ειχε αναδρομικη ισχυ πολλα ετη πισω. Ηδη η αεροπορια εχασε δικαστηριο για προαγωγη βαθμου στα 30 ετη και παραμενουν επιπλεον ετη στασιμοι στον βαθμο. Οι προηγουμενες σειρες επαιρναν τους βαθμους με νομοθετικα διαταγματα, λογω εκλογων. Αυτα ισχυουν πλεον....
ΔιαγραφήΑκριβώς αυτό είναι τό σενάριο που έχουν πλάσει τά λαμόγια επί χάρτου...ο ηλιακός η μαυροσκουφίτσα καί ο μυτόγκας για την ΣΜΥ πρώτα να απαξιωθεί...και μετά ως Δούρειος Ίππος εισαγωγή για τον κάθε πικραμένο χαμηλού επιπέδου -γιοτόμπαλο φτωχό που θα πίνει νερό στο όνομα τους... αλλά λογαριάζουν χωρίς τόν ξενοδόχο...η πουστιά θα τούς γυρίσει στα σάπια κεφάλια τους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠήγαινε φάε ενα πατημένο κρουασάν στο ΚΨΜ και συνοδηγός στο πλοίο της αγάπης. Το φτωχό σου μυαλό μέχρι εκεί μπορεί. Αυτοί που καθυβρίζεις έφτασαν στα ανώτατα αξιώματα. Εμπρός- μάρς, Εν - δυό ....
ΔιαγραφήΣτρατιωτική Ιστορία 145+ ετών Δεν Διαγράφεται !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα βγαλει αμεσα εγκυκλιο η υπουργαρα για το τι θελει να κανει γιατι εχουμε πανελληνιες...οχι με αλλη εγκυκλιο να εισαχθουν και αλλη να τους ξημερωσει!!!Να δουμε ποσοι θα πανε και με τι βαθμολογιες...λαμογια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρώτηση για εμάς που έχουμε παιδιά που επιθυμούν να μπουν σε ασσυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε περιμένει ο υπουργός να άνοιξει τα χαρτιά του? Έχουμε πανελλήνιες φετος-του χρόνου. Πρέπει να ξέρουν την εξέλιξη και τις απολαβές τους οι νεαροί που επιθυμούν στρατιωτική καριέρα. Ακούει κάποιος παρατρεχαμενος του υπουργού μπας και του το πει;
Ή όχι;; εσεις οι χακερ του γεεθα που σερφαρετε όλη την ώρα για να μαζευετε πληροφορίες και σχόλια θα του το πείτε;
Μα ήδη έχει ενημερώσει. Μέχρι Ανθυπασπιστές θα φτάνουν οι απόφοιτοι σχολής Υπαξιωματικών. Δηλαδή θα βγαίνουν Υπαξιωματικοί και θα εργάζονται ως Υπαξιωματικοί.
Διαγραφήαγαπητέ, καλύτερα να μην επιθυμούν
ΔιαγραφήΝα μπουν σε ΑΣΕΙ.ΑΣΣΥ μέχρι Ανθυπασπιστές,αν δεν μπορούν σε ΑΣΕΙ να μπουν.
ΔιαγραφήΕπιθυμει να μπει στρατιωτικη σχολη πλεον οποιος δεν εχει διαδυκτιο. Ενημερωθειτε για το τι συμβαινει και πραξτε σοφα.
ΔιαγραφήΠΡΈΠΕΙ να υπάρχει ισορροπία αναμεταξύ των μισθών των στελεχών. Δεν έχει λιγότερες ανάγκες η οικογένεια του αποφ. ΣΜΥ απ'αυτή του εύελπι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟικονομία δε μπορεί να γίνει μόνο με μια ομάδα εργαζομένων σε οποιοδήποτε τομέα, γιατί τα πράγματα που θα έρθουν στο εγγύς μέλλον θα είναι και αυτά χωρίς ισορροπία, όπως καλή ώρα τώρα ήδη αρχίζει να συμβαίνει με την αναλογία αξκών επί υπαξκων.
Είπε αυτός που για να ικανοποιήσει τα κόμπλεξ του θέλει όλοι οι υπόλοιποι Υπαξιωματικοί να είναι στη Γ κατηγορία. Ακόμη και με πτυχίο ΑΕΙ. Αν δεν σου αρέσει πούλο!
Διαγραφή7:56
ΔιαγραφήΔεν παίρνουμε αυτό που σου αρέσει, μην σε στεναχωρήσουμε. Έτσι έμαθες, έτσι πορεύεσαι.
Αγαπητέ μου. Απλώς σου επιστρέφω την ατάκα που χρησιμοποιούσατε όλα αυτά τα χρόνια όταν ζητούσαμε μισθολογική αναγνώριση των πτυχίων μας. Αυτό δεν μας γράφατε? Κάνω λάθος? Για να σε δω δάσκαλε που δίδασκες. Θα τηρήσεις την προτροπή σου? Θα πάρεις τον πούλο τώρα που ΔΕΝ σου αρέσει το σώμα Υπαξιωματικών?
ΔιαγραφήΜαΐου 23, 7:56:00 μ.μ. τρελοσειρά εύελπι,θα σε στεναχωρήσω. Δεν είμαι Γ' μισθ. κατηγορίας, και κατάλαβε τι σημαίνει αυτό. Και όσο για αυτά που λες.στελέχη άλλης μιδθ. κατηγορίας έχουν κόμπλεξ με τους κατώτερους τους,και το χειρότερο είναι ότι έχουν την μεγαλύτερη επιρροή στην πολιτική ηγεσία, όχι οι της Β' ,και των άλλων κατηγοριών. Βάλε με το μυαλό, αφού είσαι και σπουδαγμένος, κατά την άποψη των σειρών σου ανά την επικράτεια , πόσο κακό είναι αυτό.
Διαγραφή@7:56:00 μη δίνεις τόση πίστη κ' αξία στο πτυχίο της Ευελπίδων
Διαγραφή. Είναι γνωστό πλέον πως μπαίνουν φυντάνια με φουσκωμένα μυαλά από πρινε,σε συνδυασμό με θέμα βιοπορισμού κ' τυχόν στερήσεις στην πολιτική τους ζωή. Δλδή κακά προηγούμενα, κίνητρα, όπως θες πες τα.
"ΣΜΥ - ΣΜΥΝ - ΣΜΥΑ" ΟΙ ΑΚΡΟΓΟΝΙΑΙΟΙ ΛΙΘΟΙ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛαμόγια φτάνει η ώρα σας να πάτε στον αγύριστο
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν μιλαμε για οικονομικές απωλειες θα πρεπει να μαθουμε ότι σημερα δόθηκε ΦΠ στην ΠΑ για αποσπαση χωρίς!!! αποζημιωση παρα μόνο να φροντίσει η μοναδα να στεγασει και να σιτίσει το μέλος. Αιδως Αργειοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ ΣΤΗ ΣΣΕ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΣ ΣΜΥ 😉…ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΚΟΝΑ ΠΕΡΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ-ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Η ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ…
ΑπάντησηΔιαγραφήΔικαιοσύνη. Σεβασμός. Αποκατάσταση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤήρηση της νομιμότητας.
Τήρηση της εγκυκλίου εισαγωγής των ΑΣΣΥ.
Άμεση επαναφορά όλων των στελεχών ΑΣΣΥ στο ν.2439/1996.
Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ
Και μυρσίνη συ δοξαστική…
Αυτό είναι το ευχαριστώ της Πατρίδας που δώσαμε τα καλύτερα μας χρόνια, αμοιβές της πλάκας και χωρίς δικαίωμα σύνταξης στα 50.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο οι Ένοπλες Δυνάμεις σε πλημμύρες, φωτιές, βροχές, χιόνια, σεισμούς, μεταναστευτικό, υπέρ εργασία, υπερωρίες, πάρεργα αριστερά δεξιά, 24 ώρες υπηρεσίες, φυλάκια, βραχονησίδες, μήνες ολόκληρους πάνω σε πλοία, 4ημερα, 5νθηνερα, 12ημερα, πραγματικός υποχρεωτικός χρόνος εργασίας ο οποίος όχι μόνο δεν πληρώνετε ανάλογα αλλά ούτε και αναγνωρίζετε ως συνταξιμος.
Μόνο στις Ένοπλες Δυνάμεις ημερίσια αποζημίωση 29 ευρώ σε αντίθεση με όλο το υπόλοιπο δημόσιο και Σώματα ασφαλείας που λαμβάνουν 40. Για να μη πουμε ότι πηγαίνουμε για βολές με πυραύλους με πραγματικά πυρομαχικά στο ΠΒΚ με 13.5 ευρώ ημερήσια αποζημίωση ενώ το υπόλοιπο δημόσιο είναι στα 70 ευρώ για εκτός έδρας.
Σε λίγο καιρό όμως θα ζητάνε την ψήφο όχι μόνο τη δικιά σας αλλά και των οικογενειών σας, σκεφτείτε το καλά.
Μερικοί βλέπετε τι γράφετε? "και χωρίς δικαίωμα σύνταξης στα 50"??? Συγνώμη κιόλας.
Διαγραφή@
Διαγραφή73 € αποζημίωση λαμβάνει το υπόλοιπο δημόσιο....
Τα 3 € είναι για αφέψημα, το προβλέπει ο νόμος.....
Δεν εχει καμια σχεση αν εισαι ΑΣΣΥ -Σωμα Υπαξιωματικων ειτε ΑΣΕΙ-Αυτο που μετραει ειναι το ποσα πληρωσες για μελλοντικες απολαβες.Δεν ενδιαφερει κανενα αν εισαι αποστρατος ειτε συνταξιουχος Δημοσιου-ιδιωτικου τομεα -Ενδιαφερει ποσα πληρωσες.Παθογενειες του περελθοντως διορθωνονται-δεν θα λαμβανει κανεις προαγωγη ειτε απο ΑΣΣΥ ειτε απο ΑΣΕΙ αν δεν υπαρχει κενη ΟΡΓΑΝΙΚΗ θεση.
ΑπάντησηΔιαγραφή5:56 δώσαμε πανελλήνιες. Περάσαμε και βγάλαμε 3ετη σχολη . Θα πρέπει να έχουμε την ιδια εξέλιξη με εσένα που μπήκες με βυσμα? Συνελθε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα γράφεις μόνος σου. Έδωσες πανελλήνιες για να περάσεις σε ένα ΙΕΚ. Μα τόσο μπούφος? Επίσης σου θυμίζω πως 3 χρόνια είναι ΟΛΑ τα ΙΕΚ όπως ακριβώς και η σχολή σου. Ακόμη και η θεολογική σχολή που κράζετε είναι 4 χρόνια! Υπάρχει βρε τραγικέ πανεπιστήμιο 3ων ετών? Ερώτηση. Πριν 10 μέρες βγήκαν τα αποτελέσματα του ΕΟΠΠΕΠ όπου ΟΛΟΙ οι απόφοιτοι ΙΕΚ έδωσαν αδιάβλητες εξετάσεις για να βγάλουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Πως τα πήγες? Δεν πιστεύω εσείς, οι τόσο καλοί απόφοιτοι να είστε οι μόνοι από ΟΛΑ τα ΙΕΚ που δεν δίνετε εξετάσεις. Μα γιατί???
ΔιαγραφήΑν ως εξέλιξη εννοείς τους βαθμούς τότε στους χαρίζω. Έτσι και αλλιώς περνάω πολύ καλύτερα από εσένα. Αν εννοείς μισθολογική τότε έχεις δίκιο. Δεν θα έπρεπε να έχουμε την ίδια. Εγώ με ΑΕΙ έπρεπε να είμαι Α και εσύ με ΙΕΚ Β. Ότι δηλαδή ισχύει σε ολόκληρο τον πλανήτη.
ΔιαγραφήΠρωτον, στις περισσοτερες χωρες του κοσμου τα undergraduate/bachelor πτυχια είναι 3 ετη, με 180 ects. Μονο στην Ελλαδα μας εχεις τριετη σχολη που ΔΕΝ δινει πτυχιο bachelor.
ΔιαγραφήΔευτερον, οταν περασαμε εμεις πηραμε βεβαιωση οτι ημαστε τελειοφοιτοι ΑΤΕΙ, με πτυχιο τριτοβαθμιας εκπαιδευσης. Επειδη θυμηθηκαν να αλλαξουν τον νομο μετα απο 20 χρονια βρεθηκαμε με αμφιβολο πτυχιο.
Τριτον, εχω πτυχιο ΑΕΙ, δεν ειναι και κανενα τρομερο επιτευμα. Παιδια του ΕΠΑΛ που περασαν με 14 σε πανεπιστημιο, κακοι μαθητες δλδ, καταφεραν και το τελειωσαν. Σιγα το επιτευμα πια ...
Και τεταρτον, οχι δεν θα φυγω. Οσο το κρατος με κοροιδευει μεσα στο μουτρα μου και κανει αλλα απο αυτα που υπογραψαμε, ετσι και εγω θα κανω οτι δουλευω, σκρολαροντας στο κινητο για ωρες καθε μερα ...
Πρωτον, στις περισσοτερες χωρες του κοσμου τα undergraduate/bachelor πτυχια είναι 3 ετη, με 180 ects. Μονο στην Ελλαδα μας εχεις τριετη σχολη που ΔΕΝ δινει πτυχιο bachelor.
ΔιαγραφήΕν τω μεταξύ οι περισσότεροι απόφοιτοι της σχολής σας είναι με 2 έτη.
Τι θέλεις? Πες μου και θα το κάνω? Αντί για ΙΕΚ να σε λέω κολλέγιο?
Δευτερον, οταν περασαμε εμεις πηραμε βεβαιωση οτι ημαστε τελειοφοιτοι ΑΤΕΙ, με πτυχιο τριτοβαθμιας εκπαιδευσης. Επειδη θυμηθηκαν να αλλαξουν τον νομο μετα απο 20 χρονια βρεθηκαμε με αμφιβολο πτυχιο.
ΑΤΕΙ με σπουδές 2 ετών? Κακώς σας το έκοψαν.
Αμφίβολο πτυχίο? Μία χαρά πτυχίο ΙΕΚ είστε. Καμία αμφιβολία.
Τριτον, εχω πτυχιο ΑΕΙ, δεν ειναι και κανενα τρομερο επιτευμα. Παιδια του ΕΠΑΛ που περασαν με 14 σε πανεπιστημιο, κακοι μαθητες δλδ, καταφεραν και το τελειωσαν. Σιγα το επιτευμα πια ...
Πήγες σε σχολή που πέρασαν παιδιά από ΕΠΑΛ με 14.000 μόρια? Και την έβγαλαν μάλιστα? Γιατί το έκανες αυτό στον εαυτό σου?
Και τεταρτον, οχι δεν θα φυγω. Οσο το κρατος με κοροιδευει μεσα στο μουτρα μου και κανει αλλα απο αυτα που υπογραψαμε, ετσι και εγω θα κανω οτι δουλευω, σκρολαροντας στο κινητο για ωρες καθε μερα ...
Πες τα βρε άνθρωπε γιατί με κράζουν που λέω πως τεμπελιάζετε...
Είναι απόλυτα σίγουρο ότι στις επόμενες εκλογές, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων κομματοσκυλων και καθυστερημένων, τα εκατοντάδες χιλιάδες εν ενεργεία και εν αποστρατεία στελέχη εξ Υπαξιωματικών μαζί με τα μέλη των οικογενειών μας θα στείλουμε στον βόθρο την νέα δημοπρασία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσα χρόνια κοιτούσατε την πάρτη σας και τώρα γίναμε όλοι μία γροθιά? Εκατοντάδες χιλιάδες Υπαξιωματικοί? Τώρα μας θυμηθήκατε? Εγώ πάντως δεν ψήφιζα ΝΔ αλλά αν κάνει το σώμα Υπαξιωματικών θα την ψηφίζω για πάντα. Κούλη δαγκωτό!
ΔιαγραφήΠαρασκευή, Μαΐου 23, 2025 11:24:00 μ.μ. ενώ να έχεις έναν βαθμό παρακάτω την ίδια εξέλιξη με την ΣΣΕ είναι ορθόν. Εσύ συνελθε ΙΕΚ πηγές δεν πήγες και στο West Point
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ άριστε, τι νομίζεις ότι τελείωσες; γεμίσαμε πεφωτισμένους.
ΔιαγραφήΑν δεν σου αρέσει, ζήτησε από τον υπουργό να φτάνετε οι ΑΣΕΙ στο βαθμό του στρατάρχη, όχι να χάσουν οι ΑΣΣΥ εξελικτικούς βαθμούς, απλό δεν είναι;
Διαγραφή@11:51:00 δε θα πρεπε να σας πειράζει εσάς τους ΣΣΕεδες, καθ'ότι "όλοι γίνονται ταξίαρχοι". Δικά σας λόγια είναι, όχι του γείτονα. Λοιπόν???...
ΔιαγραφήΉρθε η ώρα να μιλήσουν οι ΑΣΣΥ και όποιος κατάλαβε κατάλαβε, αρκετά, το δίκαιο θα νικήσει στο τέλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν δίκαιο και έγινε πράξη...
ΔιαγραφήΕμένα στα φρύδια μου. Θέλανε δεν θέλανε έγινα Συνταγματαρχαρα και βαρουσαν προσοχες όλοι οι κατώτεροι μου είτε ήταν ΑΣΕΙ είτε εξωγήινοι. Δεν τόλμησε κανένας να αμφισβητεί την εξουσία μου. Προς τα νέα παιδιά των ΑΣΣΥ ξεσκιστε τους στις εκλογές. Κομπλεξοστεφανιδιδες υπάρχουν παντού. Δεν θα τους περάσει. Στο τέλος θα κερδίσουμε. Όλα τα φίδια τα κολωβα θα σκάσουν από την ζήλια τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαλαρωσε λίγο Ρόμελ και άσε την εξουσία σε εκείνους που έχουν εκπαιδευτεί.
ΔιαγραφήΣτα lidl κυκλοφορούν πολλοί σαν εσένα. Χτένα για τα φρύδια σου να πάρεις για να κάνεις χωριστρα.
Διαγραφή2:29
ΔιαγραφήΧαχα, τι έχετε κάνει;
12:55
ΔιαγραφήΚρείττον του λαλείν το σιγάν.
Προς 23 Μάι 330. Κομπλεξοστεφανιδιδες η βρωμερή σας σιχαμένη κυβέρνηση δεν θα πέσει απλά. Θα γκρεμοτσακιστουν όλοι. Ιούλιο προσκυνήσουν εκλογές. Στάνταρ μπολιαστηκες κιόλας. Απορώ ακόμα που ζεις. Λογικά σε κάνα δυο μήνες χαιρετας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο μου αρέσει όταν γράφεις. Δείχνει ακριβώς το επίπεδο σας. Συνέχισε έτσι.
ΔιαγραφήΚανέναν βαθμό παρακάτω δεν πρέπει να έχω γκιοζη 24 Μάι 1151. Η ΣΜΥ έχει βγάλει Στρατηγούς με καρύδια όπως ο Πλαστήρας καί ο Κονδύλης. Εσείς είστε ικανοί να τους υποβιβασετε αν μπορούσατε σε λοχίες. Κομπλεξοστεφανιδιδες
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον Πλαστήρα σου έχω γράψει τι ισχύει. Δεν θες να καταλάβεις ή δεν καταλαβαίνεις?
ΔιαγραφήΝα πάνε στον κόρακα όλοι οι κομπλεξικοι εδώ μέσα. Που να σκάσετε και να πλανταξετε σώμα Υπαξιωματικών δεν θα γίνει ποτέ από τους ΑΣΣΥ. Είναι δίκαιο και γίνεται πράξη. Συνταγματάρχες από ΣΜΥ μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραίος !!!!
ΔιαγραφήΜην λες βλ@κείες μέχρι λοχαγοί φτάνουν. Σώμα υπαξκων θα γίνει θα τους πιάσει αναδρομικά όπως πάντα γίνεται
ΔιαγραφήΣάββατο, Μαΐου 24, 2025 11:51:00 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ ρε ψώνιο τι σπούδασες αστροναύτης ;
Σάββατο, Μαΐου 24, 2025 1:46:00 π.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ΑΣΣΥ είναι βάσει της νομοθεσίας επιπέδου ΙΕΚ και εσύ βασεί της κοινής λογικής ΒΛΑΞ και ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ
Οι ΑΣΣΥ είναι βάσει της νομοθεσίας επιπέδου ΙΕΚ
ΔιαγραφήΘα μπορούσες να σταματήσεις εδώ. Μου έφτανε. Εκεί που άρχισα να σκέφτομαι πως υπάρχει και ένας αξιοπρεπής ΑΣΣΥ ρίχνεις το επίπεδο. Γιατί?
Κυριακή,25, 2025 1:08:00 π.μ. κατ'αρχήν,η ευελπίδων κατατάχθηκε στην ΠΕ ένεκα του καταπληκτικού βαθμού πολλών αποφοίτων της (δεν είν'ο αριθμός το κριτήριο).
ΔιαγραφήΣώμα Υπαξιωματικών ... το πιο σύντομο ανέκδοτο ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπή σας ξεφτιλισμενα παράσιτα που λέτε την ΣΜΥ ΙΕΚ. Την στιγμή που αυτό το ΙΕΚ.... έχει βγάλει ήρωες όπως ο Στρατηγός Πλαστήρας καί ο Στρατηγός Κονδύλης. Στην σχολή των κομπλεξοστεφανιδιδων για να καταλάβετε δεν έχουν προτομές των ηρώων Στρατηγών που ήταν εξ Υπαξιωματικών. Φτου σας γομαρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔόξα τον Θεό. Θα σκάσετε από το κακό σας όλα τα ερπετά εδώ μέσα. Σώμα Υπαξιωματικών δεν πρόκειται να γίνει. Πέντε έξι κομπλεξοστεφανιδιδες εδώ μέσα θα φάτε την φαπα της χιλιετίας. Θα ακουστεί μέχρι το υπερπέραν. Φααααααααααααααααααααααααααααααααααααααπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκούστηκε...
ΔιαγραφήΑλλά μάντεψε...
Άλλος την έφαγε...
Ένα μπράβο στον αρθρογράφο για την αρτιότητα των όσων γράφει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Σάββατο 24 Μαϊου 1151. Έπρεπε ρε μπουφο να το έλεγες αυτό στον Στρατηγό Πλαστήρα η στον Στρατηγό Κονδύλη που ήταν εξ Υπαξιωματικών ότι κακώς έγιναν Στρατηγοί. Να σου άνοιγαν την κεφαλα σου σαν καρπούζι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι είσαι πουθενάς τους το λέω ότι ώρα θέλεις. Και στον Στεφανή το λέω άμα γουστάρεις. Αλλά δυστυχώς ΟΛΟΙ τους και ακόμη περισσότεροι το ξέρουν ήδη...
ΔιαγραφήΠεθαίνω να δω τα ταγάρια απ'τα κουτσοχώρια,πλην αποφοίτους ΣΣΕ,να καμαρώνουν στις μονάδες σαν σκεπάρνισ γύφτικα αν τύχει και ψηφιστεί το σώμα των υπαξιωματικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό χωριά είναι στελέχη από όλες τις Στρατιωτικές Σχολές εσύ βεβαίως δε το γνωρίζεις γιατί δεν προέρχεσαι από κάποια Σχολή φαίνεται μια ώρα δρόμο.
Διαγραφή@12:57:00 τσίμπησε ο πρώτος, λέω γω...
ΔιαγραφήΠαρασκευή, Μαΐου 23, 2025 3:30:00 μ.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε κόβω πλήρως εμβολιασμένο ...
Σάββατο, Μαΐου 24, 2025 5:34:00 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρενέργεια από τα εμβόλια είναι θα σου περάσει ...
Ο Στεφανής και ο μπόλιας...
ΔιαγραφήΣτρατηγοί? Αστροναύτες έπρεπε να σας κάνουν με αυτά τα μυαλά...
Αν δεν είστε τρελοί και αυτά που γράφετε όντως τα εννοείτε τότε θα πρέπει να σας βρουν και να σας μαζέψουν γιατί κάτι δεν πάει καλά...
ΕΠΟΠ 1η.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχει καμμία σχέση ο στρατιωτικός του σήμερα με τον Πλαστήρα.
Προς τους αδαείς που εξισώνουν τις σχολές υπ/κων με ΙΕΚ, πείτε μου μια σχολή που να μένεις εσώκλειστος μέσα, να ποινολογεισαι και να χάνεις την επαφή με τον έξω κόσμο, να σε καψωναρουν οι παλαιότεροι για να μάθεις τι εστί ιεραρχία κ.ο.κ.
Κρίνετε εξ ιδίων. Κάτι που δεν γνωρίζετε, μην το αγγίζετε καν.
Α. Η επαγγελματική σου κατάρτιση είναι ΙΕΚ. Τέλος.
ΔιαγραφήΒ. Συμφωνώ απολύτως και το γράφω συνεχώς. Είστε μία σχολή απαράδεκτα χαμηλού επιπέδου. Και μόνο ότι παιδιά 20 ετών ασκούν διοίκηση, χωρίς καμία εκπαίδευση, κανένα έλεγχο και μάλιστα σε εποχές που βασιλεύει το μπούλινγκ σε παιδιά 18 ετών είναι αδιανόητο. Θέλεις να μιλήσουμε για το επίπεδο των μαθημάτων και των καθηγητών? Αφήστε την ανοησία που σας έχει πιάσει με τους βαθμούς και ασχοληθείτε με την αναβάθμιση σας. Εδώ και τώρα μετατροπή της σχολής σας σε ΑΕΙ! Όχι απλώς στα χαρτιά αλλά στην πράξη! Που πάτε με τα σκουριασμένα μυαλά σας βρε κακομοιριές?
Γ. Όσοι από εσάς έχουν τελειώσει ΑΕΙ, (οπότε εξελίσσονται) να υπάρχει σαφής διαχωρισμός. Μόνο αυτοί να γίνονται Αξιωματικοί και να μπαίνουν σε μισθολογική κατηγορία Α. Αλλά σιγά μην το επιτρέψουν αυτό οι τεμπέληδες που έχετε μαζέψει.
Δ. Σε όλα τα πανεπιστήμια λένε πως πλέον η γνώση τρέχει τόσο γρήγορα που το πτυχίο έχει αξία για 5 χρόνια το πολύ. Εσείς απλώς τελειώνετε ένα ΙΕΚ και τέλος για τα υπόλοιπα 35 χρόνια? Μην μου πεις καμία βλακεία για τα σχολεία του στρατεύματος γιατί όλοι ξέρουμε τι γίνεται.
Ε. Για το "κρίνω κάτι που δεν γνωρίζω" μην παίρνεις και όρκο.
3:51:00, δημιουργία κατηγορίας Α+ για πτυχιούχους θεολογίας ανεξαρτήτως προέλευσης. Είναι δίκαιο και πρέπει να γίνει πράξη.
ΔιαγραφήΠάντως ο Υπουργός με το διαιρεί και βασίλευε πετυχαίνει το σκοπό του....όλοι εναντιων όλων στα σχόλια που αναρτώνται.....δυστυχώς όμως οι χαμένοι θα είμαστε εμείς και όχι οι κυβερνωντες με τους παχυλούς μισθούς. Μήπως να υπερασπιστούμε ο ένας τον άλλο και να αντιμετωπιστεί η κοινή απειλή που διαλύει τα πάντα στις ΕΔ εν είδει μεταρρύθμισης? Λέω εγώ τώρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν θα βγει έστω και ένας κομπλεξικός και θα πει το αυτονόητο.
ΔιαγραφήΌτι τα πτυχία ΑΕΙ, τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά που έχουμε αποκτήσει με κόπο πρέπει να αναγνωρίζονται μισθολογικά.
Να γίνει δηλαδή αυτό που ισχύει σε ολόκληρο τον πλανήτη (ακόμη και στην Ελλάδα με εξαίρεση τους στρατιωτικούς). Τότε ίσως να επανεξεταστεί η στάση μου.
Εγω θα ελεγα κατι το οποιο θα σου προκαλεσει σοκ...
ΔιαγραφήΝα γινουν αυτα τα οποια υπογραψαμε οταν μπηκαμε.
Δλδ δεν ηξερες οτι οσα πτυχια και να παρεις, ο μισθος σου δεν θα αλλαξει?
Δεν διαβασες την προκυρυξη οταν δηλωσες?
Εμεις τι να πουμε δλδ που αλλα υπογραψαμε οταν μπηκαμε, και αλλα μας λενε μετα απο 20 χρονια ?
4:16:00, πρέπει το διδακτορικό σου να είναι στο συντακτικό.
ΔιαγραφήΑν βγεί πρώτα το καθήκοντολογιο,βγαλμένο από στελέχη ΣΣΕ κ' ΣΜΥ κ' ΕΜΘ ΕΠΟΠ μαζί, τότε ίσως να μην υπάρξει κανένα πρόβλημα. Να καθορίζεται ότι πρέπει,κι όχι ότι κοιτά η πεθερά. Και φυσικά,ΑΝ γίνει το σ. Υπαξιωματικών. Αν γίνει το σώμα, και μετά σκεφτούν οι ιθύνοντες ότι,α, ξέρεις, πρέπει και να καθορίσουμε λιιιιιγο τα καθήκοντα , τότε όποια προσπάθεια θα είναι χαμένη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ότι δεν υπάρχει κάποια επίσημη δήλωση που να διαβεβαιώνει ότι δεν τίθεται θέμα δημιουργίας Σώματος Υπαξιωματικών και όλα συνεχίζουν ως έχουν, δεν λέει σε κανέναν τίποτα ε; Kinder έκπληξη συνήθως το λένε και το πασάρουν με χαμόγελο.
ΑπάντησηΔιαγραφή