Α Π Ο Φ Α Σ Η
Προκήρυξη μετάταξης Μονίμων Υπαξιωματικών - Ανθυπασπιστών Αποφοίτων
Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ) και Εθελοντών Μακράς
Θητείας (ΕΜΘ) - Επαγγελματιών Οπλιτών (ΕΠ.ΟΠ) - Στρατού Ξηράς
ΑΔΑ: 9Μ896-Ο7Θ ΕΔΥΕΘΑ: 283
Προκηρύσσεται, για το έτος 2024, η μετάταξη δεκατριών (13) συνολικά Ανθυπασπιστών - Υπαξιωματικών προέλευσης Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ), Εθελοντών Μακράς Θητείας (ΕΜΘ) και Επαγγελματιών Οπλιτών (ΕΠΟΠ), πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ως κατωτέρω:
α. Τεσσάρων (4) Ανθυπασπιστών - Υπαξιωματικών προέλευσης ΑΣΣΥ, στο σώμα των Αξιωματικών και
β. Εννέα (9) Υπαξιωματικών προέλευσης ΕΜΘ ή ΕΠΟΠ, στο σώμα των Μονίμων Υπαξιωματικών.
Στον επόμενο «Πίνακα Κατανομής Θέσεων» δίδονται ο κωδικός της θέσης, ο αριθμός και οι ειδικότητες των προς κάλυψη θέσεων, η κατανομή τους σε Όπλα και Σώματα του Στρατού Ξηράς, καθώς επίσης και οι αποδεκτοί τίτλοι σπουδών με τους κωδικούς τους.
Κλικ για μεγέθυνση:
Για τις προκηρυσσόμενες θέσεις απαιτείται η κατοχή πτυχίου ή διπλώματος ενός από τους οριζόμενους τίτλους σπουδών ή ισότιμου αναγνωρισμένου τίτλου σπουδών, που αναγράφονται στους πίνακες μαζί με τους αντίστοιχους κωδικούς τους, ανά κατηγορία εκπαίδευσης.
Δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάταξης έχουν:
α. Οι Μόνιμοι Υπαξιωματικοί και Ανθυπασπιστές που προέρχονται από ΑΣΣΥ, οι οποίοι έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον πέντε (5) έτη πραγματικής υπηρεσίας από την ονομασία τους ως Υπαξιωματικών και είναι πτυχιούχοι ΑΕΙ ή κάτοχοι ισότιμου αναγνωρισμένου τίτλου σπουδών αλλοδαπής, της παρ. 1α του άρθρου 2.
β. Οι ΕΜΘ οι οποίοι έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον πέντε (5) έτη πραγματικής υπηρεσίας και έχουν πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης πανεπιστημιακού ή τεχνολογικού τομέα ή ισότιμο αναγνωρισμένο τίτλο σπουδών αλλοδαπής, των παρ. 1α και 1β του άρθρου 2.
γ. Οι ΕΠΟΠ οι οποίοι έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον δώδεκα (12) έτη πραγματικής υπηρεσίας από την κατάταξή τους ως ΕΠΟΠ και έχουν πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης πανεπιστημιακού ή τεχνολογικού τομέα ή ισότιμο αναγνωρισμένο τίτλο σπουδών αλλοδαπής, των παρ. 1α και 1β του άρθρου 2.
Υποβολή από τους ενδιαφερόμενους προς τις Μονάδες - Υπηρεσίες τους έως την 31 Δεκ 24.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
«Α» Αίτηση Μετάταξης Ανθστών - Μον. Υπξκών (Υπόδειγμα)
«Β» Αίτηση Μετάταξης ΕΜΘ - ΕΠΟΠ (Υπόδειγμα)
Δείτε αναλυτικά την σχετική προκήρυξη ΕΔΩ ή παρακάτω:
45 Σχόλια
Δίκαιο θα ήταν η αναγνώριση όλων των πανεπιστημιακών τίτλων (πτυχία, μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι) σχετικών με το στρατιωτικό επάγγελμα και με ειδικεύσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν στις ΕΔ και η απόδοση δύο (2) μισθολογικών κλιμακίων για πτυχία 4ετούς φοίτησης, τριών (3) για μεταπτυχιακά και τεσσάρων (4) για διδακτορικά σε όλα τα στελέχη που κατέχουν πανεπιστημιακούς τίτλους, όλων των προελεύσεων στην αντίστοιχη μισθολογική τους βαθμίδα (Α΄, Β΄ και Γ΄) από την ημερομηνία κτήσης των πτυχίων. Αυτά περί ανόδου βαθμίδας (πχ από Β΄ σε Α΄) σε συγκεκριμένες ειδικεύσεις με κατοχή συγκεκριμένων πτυχίων για κάλυψη περιορισμένων θέσεων είναι αναξιοκρατικά και μεροληπτικά απέναντι σε στελέχη που έχουν πάρει πανεπιστημιακούς τίτλους αφιερώνοντας κόπο και χρόνο και προσφέρουν τις γνώσεις τους στην Υπηρεσία χωρίς καμία επιπλέον αμοιβή! Όπως και η απόδοση του βαθμού του Σχη και αντίστοιχων στα στελέχη ΑΣΣΥ κατόχων ΑΕΙ στο τελείωμα της καριέρας τους και η αντίστοιχη παράβλεψη για ΑΣΕΙ και ΕΜΘ-ΕΠΟΠ... Τι νόημα έχει όταν είσαι κάτοχος πανεπιστημιακού τίτλου επί 20ετία να σου δίνουν ένα βαθμό 1-2 χρόνια πριν την αποστρατεία;!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν στο ζήτησε κάνεις, δική σου επιλογή ήταν
ΔιαγραφήΠρος Τρίτη, Δεκεμβρίου 17, 2024 10:06:00 π.μ.
ΔιαγραφήΜε αυτή τη λογική όμως έξυπνε δεν πάει μπροστά κανένας οργανισμός που δε δίνει κίνητρα για βελτίωση του προσωπικού...
Καλά σκέφθηκες πολύ ώρα για να γράψεις ότι παρλαΠίπα σου κατέβαινε στο άδειο σου κεφάλι ή τα έκανε κόπυ-πάστε από την ηλίθια που όλο βρίσκει και κάτι κακό να προσάψει στις ΕΔ
ΔιαγραφήΠρος ανάγωγο Πέμπτη, Δεκεμβρίου 19, 2024 11:49:00 μ.μ.
ΔιαγραφήΑν σου φαίνονται αυτά παρλαπίπες τότε να πας να εργαστείς σε τριτοκοσμικές χώρες όπου επικρατεί εργασιακός μεσαίωνας γιατί απλώς υποβιβάζεις τις ΕΔ με την παρουσία σου. Αλλά που να πάει αυτή η έρμη η χώρα μπροστά με τέτοια μυαλά; Όσο για την "ηλίθια" που γράφεις, μόνο εσύ καταλαβαίνεις τι λές γιατί τέτοιες είναι οι δυνατότητες έκφρασής σου...
Ο στρατος δεν θέλει πτυχία θέλει αμόρφωτα "ουγκανα" σαν τον Ανώνυμο παραπάνω! Αυτά τα ούγκανα τα έχεις όλη μέρα στην αγγαρεία υποαμοιβομενους και στην πεινα να κάνουν νηστείες και προσευχή για να βγάλουν τον μηνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνεις δεν σας ζήτησε να πάρετε πτυχία σας προσέλαβαν για άλλο λόγο. Αυτές τις πονηριές για εξέλιξη βελτίωση και άλλες μπαρουφες κρατήστε τες για τον εαυτό σας. Χέρια θέλουμε όχι θεωρητικούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ενώ οι σύγχρονες απαιτήσεις στις ΕΔ σε οργάνωση , δομές και οπλικά συστήματα εξελιγμένης τεχνολογίας αυξάνονται, εσύ πανέξυπνε συστήνεις ότι τα όλα αυτά πρέπει να τα λειτουργεί και να τα χειρίζεται ένας στρατός από κατσαπλιάδες που έχουν χέρια... να πας στο βουνό να βόσκεις πρόβατα καλύτερα!
ΔιαγραφήΌτι δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια ή αλλιώς να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα...ο κλασσικός κομπλεξικός που περνά τη μέρα του μεταξύ ΚΨΜ και ομάδας συντηρήσεως, ψάχνοντας κάποιον άλλο άεργο για να συζητήσει για ποδόσφαιρο και στοίχημα και κρίνει τους πάντες και τα πάντα χωρίς να ξέρει επί της οι ουσίας τίποτα.
ΔιαγραφήΗ άβολη στιγμή που καταλαβαίνεις πως τα λόγια χάνουν την αξία τους. Κάτσε εσύ στην τηλεόραση με σουβλάκια και πίτσες και άσε εμάς να κάνουμε πονηριές...
ΔιαγραφήΤετάρτη, 18, 2024 11:23:00 μ.μ. σε προκαλώ να το πείς σε σνθλγους,που μετά από φοίτηση σε ένα ΑΤΕΙ της π@τσας, άσχετο με την υπηρεσία, κρεμιούνται από πάνω του σαν να είναι το μοναδικό τους εφόδιο.
Διαγραφή
ΔιαγραφήΠέμπτη, Δεκεμβρίου 19, 2024 8:57:00 π.μ. (Σε απάντηση στο μήνυμα
Τετάρτη, Δεκεμβρίου 18, 2024 11:23:00 μ.μ.)
Είμαι ο ίδιος που έγγραψα το αρχικό μήνυμα (Τρίτη, Δεκεμβρίου 17, 2024 8:55:00 π.μ.) στο οποίο αναφέρομαι ρητά σε πτυχία σχετικά με το στρατιωτικό επάγγελμα και σε ειδικεύσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν στις ΕΔ. Τώρα αν αυτοί οι Ανθλγοί στους οποίους αναφέρεσαι έχουν πάρει πτυχίο από ΑΤΕΙ Ιχθυοκαλλιέργειας, αυτό είναι δικό τους θέμα...
Εφόσον τα πτυχία δεν μετράνε και όλα τελικά είναι θέμα εμπειρίας, γιατί υπάρχουν οι βαθμοί?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπορούσε να είναι κάτι άλλο.
Εφόσον η εμπειρία δε μετράει,να πάνε μόνοι τους να αλλάξουν ερπύστριες σε άρματα.
ΔιαγραφήΑκριβώς επειδή ο στρατός δεν θέλει τα πτυχία μας και μας αφήνει τους πτυχιούχους στάσιμους χωρίς κανένα κίνητρο γι αυτό και παραιτούμαστε κι ερημώνουν οι στρατιωτικές σχόλες σας! Πήρα το πτυχίο μου το 2013! Δεν αξιοποιήθηκε από την υπηρεσια και έφυγα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι αυτό φεύγουν τα ελληνόπουλα έξω που έχει αξία το πτυχίο μας.
Στον στρατό πάνε μόνο οι πλέον οι λουζερς που δεν μπορούν να βγάλουν μια σχολή ενός σοβαρού ΑΕΙ!
Σε λίγο θα πάρετε πακιστανους και θα τους ντύσετε αξιωματικούς για να διατάζουν τους αποτυχημένους που καταλήγουν ένστολοι.
Διότι πλέον ένστολος δεν γίνεσαι… καταντάς!
Τετάρτη, Δεκεμβρίου 18, 2024 10:27:00 μ.μ. έφαγες τις φαπες σου και έφυγες. Πες την αλήθεια.
ΔιαγραφήΤετάρτη, Δεκεμβρίου 18, 2024 11:39:00 μ.μ. καλά τα λες εφόσον κάποιοι δεν κατάφεραν να περάσουν ΑΣΕΙ προσπαθούν να γίνουν κάτι άλλο με πλάγιο τρόπο. Συμφωνώ και επαυξάνω. Μπορούν να παραιτηθούν και να ακολουθήσουν στον ιδιωτικό τομέα αυτό που σπούδασαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλα λέει ο συνάδελφος Τετάρτη, Δεκεμβρίου 18, 2024 11:39:00 μ.μ., άλλα καταλαβαίνεις εσύ... άντε γρήγορα να βγάλεις κανένα ΑΕΙ μπας και συνεννοηθούμε κι άσε αυτούς που δεν κατάφεραν να περάσουν ΑΣΕΙ!
ΔιαγραφήΓλυκό μου πλην αθώο αγόρι, ποιος σου είπε ότι οοοοοοολοι θέλουν να περάσουν ΑΣΕΙ????!!!! Τι πάει στραβά με σένα???!!!....
ΔιαγραφήΣυγνώμη κιόλας που με τα πτυχία μας αναβαθμίζουμε το επάγγελμα του στρατιωτικού. Ειλικρινά δεν σας αξίζουμε. Εσείς θέλετε απόφοιτους ΑΕΙ των 11.000 μορίων (σχολές Αξιωματικών), απόφοιτων ΙΕΚ (σχολές Υπαξιωματικών) και απόφοιτους λυκείου. Σε ολόκληρο τον υπόλοιπο κόσμο μετράει το βιογραφικό. Μόνο στον Ελληνικό στρατό δεν μετράει. Ο λόγος? Το 90% του προσωπικού είναι πολύ χαμηλού επιπέδου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέμπτη, Δεκεμβρίου 19, 2024 5:09:00 μ.μ. δεν σε κρατάει κανείς τον πούλο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ που αποδεικνύεις την ορθότητα των απόψεων μου. Αυτό είναι το επίπεδο σου.
Διαγραφή
ΔιαγραφήΠέμπτη, Δεκεμβρίου 19, 2024 8:48:00 μ.μ.
Εσύ να φύγεις που υποβιβάζεις με τη λογική σου τις ΕΔ. Τα πρόβατα στο βουνό σε περιμένουν... θα διαπρέψεις επαγγελματικά εκεί...
Πέμπτη, Δεκεμβρίου 19, 2024 5:09:00 μ.μ. το 90 /100 εε; Και ποιός είσαι εσύ ρε κουπούκι που θα κρίνεις τον Στρατό; Έχετε γίνει όλοι ειδικοί τρόμπες
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή η καλύτερη απάντηση που σκέφτηκες για το σχόλιο μου "Το 90% του προσωπικού είναι πολύ χαμηλού επιπέδου" είναι αυτή? Χα,χα,χα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα περί αναβάθμισης των ΕΔ επειδή ο ΕΜΘ ή ο ΕΠΟΠ πήρε ένα πτυχίο στον ελληνικό πολιτισμό από το ΕΑΠ, είναι παντελώς αστήρικτα. Οι εν λόγω κατατάχθηκαν ως χαμηλόβαθμο προσωπικό για να κάνουν συγκεκριμένες εργασίες που απαιτούν χαμηλή εξειδίκευση και έλαβαν την απαιτούμενη εκπαίδευση από την Υπηρεσία, όπου τούτη απαιτούταν για να τις εκτελούν. Η υψηλή τεχνολογία των σύγχρονων ΟΣ δεν απαιτεί πτυχίο πανεπιστημίου για τον χειρισμό ή τη συντήρησή τους, μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Ο χειρισμός είναι απλούστερος και συχνά απαιτεί να υποδείξεις στο ΟΣ τι να κάνει, όχι πώς να το κάνει, η δε συντήρηση είναι να τρέξεις έναν διαγνωστικό έλεγχο και να αντικαταστήσεις την LRU που σου υποδεικνύει ότι έχει πρόβλημα. Δεν συζητάμε για πολιτικού τύπου εργασίες όπως μαγείρεμα, σερβίρισμα, κούρεμα, υδραυλικές και ηλεκτρολογικές εργασίες κ.α., που είναι σπατάλη να πληρώνουμε full time άτομα που φεύγουν πριν την λήξη του ωραρίου για να πάνε στην απογευματινή δουλειά τους. Όσοι παίρνουν πτυχίο χωρίς εκπαιδευτική άδεια, δεν πρέπει να επιβραβεύονται με μετατάξεις, αυξήσεις μισθών κλπ αλλά να τιμωρούνται που κλέβουν χρόνο από την Υπηρεσία για προσωπικό όφελος. Εδώ τα 18χρονα που μπαίνουν στα ΑΕΙ, με φρέσκα μυαλά, πρόσφατες γνώσεις και μηδέν υποχρεώσεις, ζορίζονται όταν αναγκαστούν να εργαστούν παράλληλα ενώ σπουδάζουν. Πώς μπορεί κάποιος 30αρης που τελείωσε το Λύκειο πριν 10+ χρόνια, εργάζεται full 8ωρο με υπηρεσίες, ασκήσεις, αντιπροσωπείες, μεταθέσεις κλπ κι έχει οικογένεια και άλλες σκοτούρες, να τελειώσει τις σπουδές του σε ΑΕΙ χωρίς αυτές να αποβούν εις βαρος των υπηρεσιακών καθηκόντων του; Ο ίδιος δεν ήταν που πριν λίγα χρόνια ΔΕΝ κατάφερε να μπει σε ΑΕΙ κι αναγκάστηκε να καταταγεί για να βγάλει το ψωμί του; Πώς έγινε ξαφνικά μαθηταράς και μπορεί στο 24ωρο να εργάζεται, να ασχολείται με οικογένεια κλπ και παράλληλα να παρακολουθεί μαθήματα, να δίνει εξετάσεις, να μελετά και να κάνει εργασίες για την σχολή του; Πώς μπόρεσε να αποφοιτήσει πριν πάρει μετάθεση στην τριετία, όταν τα πιτσιρίκια υπό ιδανικές συνθήκες θέλουν τουλάχιστο +1 χρόνο από την προβλεπόμενη διάρκεια φοίτησης; Δεν έγλειψε για να μην πάρει μετάθεση; Δεν πήρε άγραφες άδειες ή τις προβλεπόμενες υποχρεωτικές φοιτητικές, αφήνοντας τη δουλειά του; Το κυριότερο: πόσο σχετικό είναι το πτυχίο με αυτό που κάνει στην εργασία του ο ΕΜΘ ή ο ΕΠΟΠ; Του χρειάζεται πραγματικά πτυχίο λογιστικής για να αλλάζει ερπύστρια στο άρμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν πράγματι η υπηρεσία χρειάζεται να συμπληρώσει κενές θέσεις, ας πάρει έτοιμους πτυχιούχους ΑΕΙ με διαγωνισμό για αξιωματικούς, με καταληκτικό βαθμό συνταγματάρχη. Δεν θα είναι πολύ χειρότεροι σε στρατιωτικό πνεύμα και εκπαίδευση από τους ΕΠΟΠ.
Ηριδανέ, εκτός του ότι έγραψες πολλές μακακίες σε ένα μόνο μήνυμα, να το προσέξεις πολύ γιατί το μυαλό σου είναι εγκιβωτισμένο, όπως ο ομώνυμος ποταμός και δεν θα ασχοληθώ να σου εξηγήσω γιατί όλα αυτά που γράφεις είναι τουλάχιστον αναχρονιστικά για τις ΕΔ...
ΔιαγραφήΑνώνυμε, δεν έχεις καν το θάρρος να αποκαλέσεις μαλακίες αυτά που γράφω και χρησιμοποιείς όρους 16χρονου. Ο Ηριδανός μπορεί να είναι σκεπασμένος (όχι εγκιβωτισμένος, δες τι σημαίνει η λέξη) αλλά την ροή του νερού δεν την σταματάει τίποτα και όσοι την αγνόησαν, το πλήρωσαν ακριβά. Επί της ουσίας: χαρακτηρίζεις τις απόψεις μου αναχρονιστικές, χωρίς να παραθέτεις επιχειρήματα. Γιατί είναι αναχρονιστικές; Επειδή πιστεύω ότι οι ΕΔ πρέπει να είναι μαχόμενος οργανισμός και όχι δημόσιο που στεγάζει όσους αναξιοπαθούντες βλέπουν φως και μπαίνουν; Κατατάσσονται π.χ. 300 ΕΠΟΠ για χειριστές όλμων-πολυβόλων, οδηγοί άρματος κλπ και μετά από λίγα χρόνια, πρέπει να τους κάνουμε γραφιάδες επειδή πήραν πτυχίο; Ποιος θα κάνει τη δουλειά τους μετά; Θα πάρουμε άλλους τόσους, για να κάτσουν κι αυτοί στο γραφείο με τον ίδιο τρόπο ως κεκτημένο; Είναι ακριβώς η ίδια λογική που προκαλεί τους σωρούς από σκουπίδια και τις επικίνδυνες παιδικές χαρές στους δήμους και την έλλειψη νοσηλευτών στα νοσοκομεία. Όλοι "τρουπώνουν" στις δύσκολες θέσεις που δεν θέλει κανένας και μετά κάνουν ό,τι μπορούν για να χαθούν σε κάποιο γραφείο πίσω από σελίδες Α4 με "ανακοινόσεις", "απαγορευετε" και "ωραριο συναλλαγών με το κοινό 9.00 - 13.00". Έχετε κάνει καραμέλα τον χειρισμό σύγχρονων οπλικών συστημάτων που και καλά χρειάζεται πτυχία, αλλά κρύβετε ότι τα πτυχία που παίρνετε είναι άσχετα με τη δουλειά σας και αποκτημένα εις βάρος των κυρίων καθηκόντων σας. Δεν μας λείπουν υπαξιωματικοί λογιστές, βρεφονηπιοκοκόμοι και ειδικοί στον ευρωπαΪκό πολιτισμό, ούτε καν στο μάρκετινγκ ή HR management. Με αυτά τα πτυχία, αν όντως τα έχετε, τραβάτε έξω να δουλέψετε αν έχετε τα κότσια. Αλλιώς, καθίστε μέσα και κάντε τη δουλειά για την οποία προσληφθήκατε.
ΔιαγραφήΗριδανε, μεγάλα ζόρια έχεις.
ΔιαγραφήΤα περί αναβάθμισης των ΕΔ επειδή ο ΕΜΘ ή ο ΕΠΟΠ πήρε ένα πτυχίο στον ελληνικό πολιτισμό από το ΕΑΠ, είναι παντελώς αστήρικτα.
Διαγραφή---Αυτό το κόλλημα ότι όλοι οι ΕΜΘ έχουν πτυχίο ΕΑΠ θα πρέπει να το κοιτάξεις. Εγώ για παράδειγμα έχω πτυχίο ΕΚΠΑ. Σου κάνει?
Οι εν λόγω κατατάχθηκαν ως χαμηλόβαθμο προσωπικό για να κάνουν συγκεκριμένες εργασίες που απαιτούν χαμηλή εξειδίκευση και έλαβαν την απαιτούμενη εκπαίδευση από την Υπηρεσία, όπου τούτη απαιτούταν για να τις εκτελούν.
--- Φαντάζομαι τα ίδια ισχύουν και για τις σχολές υπαξιωματικών. Τελειώνουν ένα ΙΕΚ και φτάνουν μέχρι ανώτεροι Αξιωματικοί.
Η υψηλή τεχνολογία των σύγχρονων ΟΣ δεν απαιτεί πτυχίο πανεπιστημίου για τον χειρισμό ή τη συντήρησή τους, μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.
--- Ουδέν σχόλιο. Είσαι από αυτούς που για να γράψουν μία λέξη στον υπολογιστή θέλουν 1 ώρα?
Ο χειρισμός είναι απλούστερος και συχνά απαιτεί να υποδείξεις στο ΟΣ τι να κάνει, όχι πώς να το κάνει, η δε συντήρηση είναι να τρέξεις έναν διαγνωστικό έλεγχο και να αντικαταστήσεις την LRU που σου υποδεικνύει ότι έχει πρόβλημα. Δεν συζητάμε για πολιτικού τύπου εργασίες όπως μαγείρεμα, σερβίρισμα, κούρεμα, υδραυλικές και ηλεκτρολογικές εργασίες κ.α., που είναι σπατάλη να πληρώνουμε full time άτομα που φεύγουν πριν την λήξη του ωραρίου για να πάνε στην απογευματινή δουλειά τους.
--- Τρικυμία εν κρανίω!!!
Όσοι παίρνουν πτυχίο χωρίς εκπαιδευτική άδεια, δεν πρέπει να επιβραβεύονται με μετατάξεις, αυξήσεις μισθών κλπ αλλά να τιμωρούνται που κλέβουν χρόνο από την Υπηρεσία για προσωπικό όφελος.
--- Με ποιο τρόπο κλέβουν χρόνο από την υπηρεσία θα μας πεις? Να τιμωρούνται? Φυλακή και βασανισμό θα σου πρότεινα!!!
Εδώ τα 18χρονα που μπαίνουν στα ΑΕΙ, με φρέσκα μυαλά, πρόσφατες γνώσεις και μηδέν υποχρεώσεις, ζορίζονται όταν αναγκαστούν να εργαστούν παράλληλα ενώ σπουδάζουν.
--- Γνωρίζω πάρα πολύ κόσμο που εργάζεται και σπουδάζει. Στο μεταπτυχιακό και στο διδακτορικό όλοι μάλιστα εργάζονται. Τι είναι αυτά που γράφεις?
Πώς μπορεί κάποιος 30αρης που τελείωσε το Λύκειο πριν 10+ χρόνια, εργάζεται full 8ωρο με υπηρεσίες, ασκήσεις, αντιπροσωπείες, μεταθέσεις κλπ κι έχει οικογένεια και άλλες σκοτούρες, να τελειώσει τις σπουδές του σε ΑΕΙ χωρίς αυτές να αποβούν εις βάρος των υπηρεσιακών καθηκόντων του;
--- Ότι εσύ είσαι τεμπέλης δεν σημαίνει ότι είμαστε όλοι. Η απάντηση είναι ότι βάζουμε στόχους. Και κάνουμε τα πάντα για να τους επιτύχουμε. Σε ρωτάω πάλι, τι ακριβώς πιστεύεις? Ότι πηγαίνουμε στην υπηρεσία 2-3 ώρες και φεύγουμε? Ότι δεν κάνουμε βάρδιες? Αυτό θα το δέχονταν οι υπόλοιποι συνάδελφοι? Εσύ θα το δεχόσουν? Γιατί να μας κάνουν πλάτες οι διοικητές των στρατοπέδων?
Ο ίδιος δεν ήταν που πριν λίγα χρόνια ΔΕΝ κατάφερε να μπει σε ΑΕΙ κι αναγκάστηκε να καταταγεί για να βγάλει το ψωμί του; Πώς έγινε ξαφνικά μαθηταράς και μπορεί στο 24ωρο να εργάζεται, να ασχολείται με οικογένεια κλπ και παράλληλα να παρακολουθεί μαθήματα, να δίνει εξετάσεις, να μελετά και να κάνει εργασίες για την σχολή του; Πώς μπόρεσε να αποφοιτήσει πριν πάρει μετάθεση στην τριετία, όταν τα πιτσιρίκια υπό ιδανικές συνθήκες θέλουν τουλάχιστο +1 χρόνο από την προβλεπόμενη διάρκεια φοίτησης;
Διαγραφή--- Θα σου θυμίσω πως ο μέσος όρος ηλικίας των ΕΜΘ όταν μπήκαν ήταν 20-22 ετών. Αν θυμάμαι καλά μέχρι 25 ήταν το όριο. Που ξέρεις εσύ αν έδωσε πανελλήνιες ή όχι? Που ξέρεις τι υποχρεώσεις είχε? Γιατί όταν τα έβαλε όλα σε μία σειρά να μην εξελιχθεί? Γιατί να μην σπουδάσει κάτι που του αρέσει? Δεν είμαστε όλοι σουβλάκια, καφέ, εφημερίδα και γήπεδο.
Δεν έγλειψε για να μην πάρει μετάθεση; Δεν πήρε άγραφες άδειες ή τις προβλεπόμενες υποχρεωτικές φοιτητικές, αφήνοντας τη δουλειά του;
--- Στο έγλειψε να πάρει μετάθεση δεν μπορώ να σου απαντήσω επειδή δεν καταλαβαίνω καν τι θέλεις να πεις. Άγραφες άδειες που ακριβώς δίνουν να πάω να πάρω? Φοιτητικές άδειες δικαιούμαστε 10 το έτος και εγώ κάθε χρόνο έδινα 16 μαθήματα. Και γιατί να μην πάρω κάτι που δικαιούμαι? Εσύ την κανονική σου άδεια δεν την παίρνεις?
Το κυριότερο: πόσο σχετικό είναι το πτυχίο με αυτό που κάνει στην εργασία του ο ΕΜΘ ή ο ΕΠΟΠ; Του χρειάζεται πραγματικά πτυχίο λογιστικής για να αλλάζει ερπύστρια στο άρμα;
--- Υπάρχουν πτυχιούχοι Ιατρικής & Νοσηλευτικής. Τους χρειάζεται το στράτευμα ή όχι? Τι λες? Θεωρώ πως ήδη σου έχει απαντήσει το 424.
Αν πράγματι η υπηρεσία χρειάζεται να συμπληρώσει κενές θέσεις, ας πάρει έτοιμους πτυχιούχους ΑΕΙ με διαγωνισμό για αξιωματικούς, με καταληκτικό βαθμό συνταγματάρχη. Δεν θα είναι πολύ χειρότεροι σε στρατιωτικό πνεύμα και εκπαίδευση από τους ΕΠΟΠ.
--- Στην λύσσα σου επάνω γράφεις τρέλες. Δηλαδή καλύτερα να πάρει έναν πολίτη από το να αναβαθμίσει ένα ΕΜΘ ή ΕΠΟΠ που έχει ήδη εκπαιδευτεί σε συνθήκες στρες και στην στρατιωτική πειθαρχεία.
---Εν κατακλείδι. Σε όλα τα επαγγέλματα του κόσμου (και στο στρατό) μετράει και το βιογραφικό. Μόνο η Ελλάδα αποτελεί την εξαίρεση και αυτό επειδή υπάρχουν σάπια μυαλά όπως το δικό σου. Για να μην φανεί η ανεπάρκεια σου δεν θέλεις οι γύρω σου να αλλάξουν επίπεδο. Απλώς να δίνονται βαθμοί μόνο με τα χρόνια θέλεις. Επειδή αυτό έμαθες και αυτό συμφέρει το χαμηλό επίπεδο σου. Κάτσε λοιπόν στον καναπέ του σπιτιού σου, παρήγγειλε πίτσες και άσε εμάς να προοδεύουμε. Μην έχεις άγχος. Τους βαθμούς δεν τους θέλουμε, έτσι και αλλιώς και η κουτσή Μαρία αξιωματικός γίνεται πλέον. Εμάς μας ικανοποιεί η γνώση και ότι ξεχωρίζουμε από αμόρφωτους όπως εσύ. Τα σέβη μου λοιπόν και μην ξεχνάς να πίνεις ξυδάκι.
Προφανώς και έχεις στόχους: έκανες τα πάντα για να μπεις από το παράθυρο στις ΕΔ περνώντας από όσα γραφεία βουλευτών και μητροπολιτών μπορούσες και μετά έκανες τα πάντα για να μην κάνεις την βαριά δουλειά για την οποία κατατάχθηκες. Αυτά είναι γνωστά και δεν χρειάζεται να τα γράφεις. Αντιθέτως, θα είχε ενδιαφέρον να μας γράψεις ποιο πτυχίο έχεις από το ΕΚΠΑ, ποια ειδικότητα έχεις (για να δούμε πόσο σχετική είναι με το πτυχίο), πόσα χρόνια φοίτησες για να το πάρεις και πόσα από αυτά ήσουν με μετάθεση στην Αθήνα. Τα ρητορικά ερωτήματα για αν σε άφηναν οι προϊστάμενοι να φεύγεις νωρίτερα, να παίρνεις άγραφες άδειες και να μην κάνεις βάρδιες, εις βάρος των συναδέλφων σου, τα απαντώ ρωτώντας απλά αν έχεις υπηρετήσει ποτέ σε μονάδα για να καταλάβεις τι γίνεται με τις χάρες, τα άνωθεν τηλεφωνήματα και τις αλληλοεξυπηρετήσεις.
ΔιαγραφήΓια το αν θέλεις βαθμούς ή όχι, εδώ γελάμε. Εσύ και το συνάφι σου μπήκατε στις ΕΔ με βασικό επίπεδο γνώσεων για να κάνετε συγκεκριμένες δουλειές αλλά με γλείψιμο δεκαετιών καταφέρατε να βάλετε γαλόνια αξιωματικού όχι γιατί θέλετε τις ευθύνες αλλά για να απαλλαγείτε από τις αγγαρείες. Αφού δεν θέλεις βαθμούς, αφού περιτριγυρίζεσαι από σάπια μυαλά, αφού οι αμοιβές στις ΕΔ είναι de facto χαμηλές σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα και έχεις και το βαρβάτο πτυχίο, γιατί σκούζεις; Παραιτήσου και πήγαινε έξω να εργαστείς.
Είμαι σίγουρος ότι εκτιμήσουν ιδιαίτερα το βαρύ βιογραφικό σου ως αρβυλοφύλακας, οδηγός καναδέζας σε δασοπερίπολο και γραμματέας-τηλεφωνητής-κουβαλητής χαρτοφύλακα του μεράρχου. Μην ξεχάσεις να τους αναφέρεις ότι έχεις αυξημένη κριτική ικανότητα, τόσο αυξημένη που εξισώνεις τις ήδη αμφιλεγόμενες μετατάξεις αποφοίτων ΑΣΕΙ (νοσηλευτών) σε άλλη συναφή ειδικότητα ΑΣΕΙ (ιατρών), με την "πρόοδο" που προκαλεί στο στράτευμα ένα πτυχίο που απέκτησε ένα χαμηλόβαθμο στέλεχος σε επιστήμη άσχετη με την κύρια ειδικότητά του.
Όσο αφορά στην ανεπάρκεια, στην αμορφωσιά και στην τεμπελιά μου άσε να τις εκτιμήσουν αυτοί που με αξιολογούν. Μέχρι τώρα, όλοι διαφωνούν μαζί σου.
Προφανώς και έχεις στόχους: έκανες τα πάντα για να μπεις από το παράθυρο στις ΕΔ περνώντας από όσα γραφεία βουλευτών και μητροπολιτών μπορούσες και μετά έκανες τα πάντα για να μην κάνεις την βαριά δουλειά για την οποία κατατάχθηκες. Αυτά είναι γνωστά και δεν χρειάζεται να τα γράφεις.
Διαγραφή--- Αν δεν ήσουν αμόρφωτος θα σου απαντούσα πως τα μέσα πειθούς που χρησιμοποιείς (Επίθεση στο Ήθος του Αντιπάλου) είναι τουλάχιστον απαράδεκτα. Μιλάς για εμένα και με κατηγορείς λες και με γνωρίζεις χρόνια. Δεν θέλω να σε πληγώσω αλλά στην ζωή μου τους βλάκες δεν τους κάνω παρέα.
Αντιθέτως, θα είχε ενδιαφέρον να μας γράψεις ποιο πτυχίο έχεις από το ΕΚΠΑ, ποια ειδικότητα έχεις (για να δούμε πόσο σχετική είναι με το πτυχίο), πόσα χρόνια φοίτησες για να το πάρεις και πόσα από αυτά ήσουν με μετάθεση στην Αθήνα.
--- Αφού σου χάλασα το παραμύθι περί ΕΑΠ τώρα το γύρισες ότι δεν σου αρέσει και το ΕΚΠΑ. Το ΕΚΠΑ αγαπητέ είναι μέσα στα 100 καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου. Η σχολή που έβγαλα είναι μέσα στις καλύτερες του κόσμου. Το ξέρω δεν είναι ισάξια με το ΙΕΚ που έβγαλες αλλά θα το αντέξω. Για να σου χαλάσω και το επόμενο παραμύθι έχει άμεση σχέση με την ειδικότητα μου. Κλάμα που θα ρίξεις μέσα στις γιορτές…
Τα ρητορικά ερωτήματα για αν σε άφηναν οι προϊστάμενοι να φεύγεις νωρίτερα, να παίρνεις άγραφες άδειες και να μην κάνεις βάρδιες, εις βάρος των συναδέλφων σου, τα απαντώ ρωτώντας απλά αν έχεις υπηρετήσει ποτέ σε μονάδα για να καταλάβεις τι γίνεται με τις χάρες, τα άνωθεν τηλεφωνήματα και τις αλληλοεξυπηρετήσεις.
--- Στην ερώτηση αν έχω υπηρετήσει ποτέ σε μονάδα θα σου απαντήσω πως απλώς ξεπέρασες τον εαυτό σου. Σου θυμίζω πως ο νεότερος ΕΜΘ έχει τουλάχιστον 20+ χρόνια.
Για το αν θέλεις βαθμούς ή όχι, εδώ γελάμε. Εσύ και το συνάφι σου μπήκατε στις ΕΔ με βασικό επίπεδο γνώσεων για να κάνετε συγκεκριμένες δουλειές αλλά με γλείψιμο δεκαετιών καταφέρατε να βάλετε γαλόνια αξιωματικού όχι γιατί θέλετε τις ευθύνες αλλά για να απαλλαγείτε από τις αγγαρείες.
--- Μπήκα στις ΕΔ με βασικό επίπεδο γνώσεων και πλέον δεν σε βλέπω πουθενά. Σε έχω αφήσει χλμ πίσω. Πω πω κλάμα ο απόφοιτος ΙΕΚ. Και φαντάσου πως ακόμη εξελίσσομαι. Εσύ ξέρεις, καναπέ, σουβλάκι και αναψυκτικό.
Αφού δεν θέλεις βαθμούς, αφού περιτριγυρίζεσαι από σάπια μυαλά, αφού οι αμοιβές στις ΕΔ είναι de facto χαμηλές σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα και έχεις και το βαρβάτο πτυχίο, γιατί σκούζεις;
--- Στην εργασία μου είμαι κορυφαίος. Τα γαλόνια δεν μου λένε τίποτα. Σου τα χαρίζω κομπλεξικέ. Εσύ κρύψε την ανεπάρκεια σου πίσω από τα γαλόνια. Εγώ δεν τα έχω ανάγκη. Δεν ξέρω αν μπορείς να καταλάβεις ως απόφοιτος ΙΕΚ αλλά εγώ μια χαρά χρήματα βγάζω μέσα από τις έρευνες που κάνω. Κάτσε εσύ να παρακαλάς τον Κούλη για αύξηση στα νυχτερινά.
Παραιτήσου και πήγαινε έξω να εργαστείς.
Διαγραφή--- Μπα, μας έγινες και αφεντικό τώρα? Εσύ να παραιτηθείς να γλυτώσουμε από την ανεπάρκεια σου… Θα ήθελες να φύγω για να μην φαίνεται πόσο λίγος είσαι αλλά δεν θα σου κάνω το χατίρι. Κλασικός άχρηστος. Ότι δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις προσπαθείς να το κάνεις να αποχωρίσει. Σιγά μην σου χαρίσω τα χρόνια μου στο στράτευμα. Αν είσαι τόσο large δώσε μου το ΕΦΑΠΑΞ και τότε φεύγω. Αλλά τι να μου δώσεις με 1.200 ευρώ μισθό? Εν τω μεταξύ εγώ με τα προσόντα μου μπορώ να εργαστώ έξω και με καλό μισθό. Εσύ αμόρφωτε μπορείς να κάνεις κάτι άλλο εκτός από σερβιτόρος ή συνεργείο καθαρισμού?
Είμαι σίγουρος ότι εκτιμήσουν ιδιαίτερα το βαρύ βιογραφικό σου ως αρβυλοφύλακας, οδηγός καναδέζας σε δασοπερίπολο και γραμματέας-τηλεφωνητής-κουβαλητής χαρτοφύλακα του μεράρχου.
--- Σε αυτό έχεις δίκιο. Εκτιμήσουν ιδιαίτερα το βαρύ βιογραφικό μου. Τα υπόλοιπα για να τα αναφέρεις συνεχώς μάλλον τα κάνεις εσύ. Όχι ότι σαν απόφοιτος ΙΕΚ είσαι για παραπάνω.
Μην ξεχάσεις να τους αναφέρεις ότι έχεις αυξημένη κριτική ικανότητα, τόσο αυξημένη που εξισώνεις τις ήδη αμφιλεγόμενες μετατάξεις αποφοίτων ΑΣΕΙ (νοσηλευτών) σε άλλη συναφή ειδικότητα ΑΣΕΙ (ιατρών), με την "πρόοδο" που προκαλεί στο στράτευμα ένα πτυχίο που απέκτησε ένα χαμηλόβαθμο στέλεχος σε επιστήμη άσχετη με την κύρια ειδικότητά του.
--- Πότε αναφέρθηκα εγώ σε αυτό? Κατανοείς τι διαβάζεις ή και σε αυτό δυσκολεύεσαι? Εγώ έγραψα πως υπάρχουν Υπαξιωματικοί που είναι πτυχιούχοι Ιατρικής & Νοσηλευτικής. Αλλά και πάλι ανοησία έγραψες. Τι αμφιλεγόμενες μετατάξεις αποφοίτων ΑΣΕΙ (νοσηλευτών) βρε? Αμφιλεγόμενες??? Τα παιδιά τελειώνουν το αντίστοιχο πανεπιστήμιο για να κάνουν την μετάταξη. Δηλαδή τελειώνουν Ιατρική για να κάνουν μετάταξη ως γιατροί. Οδοντιατρική για να γίνουν Οδοντίατροι. Μα πόσο άσχετος είσαι?
Όσο αφορά στην ανεπάρκεια, στην αμορφωσιά και στην τεμπελιά μου άσε να τις εκτιμήσουν αυτοί που με αξιολογούν. Μέχρι τώρα, όλοι διαφωνούν μαζί σου.
--- Να είσαι καλά ρε φιλαράκι… Με έκανες και γέλασα…
Α, μπράβο. Βλέπω ότι στο ΕΚΠΑ σας έμαθαν και το ad hominem. Το έμαθες καλά και το εφάρμοσες πρώτος εσύ και σε έτσουξε που έκανα το ίδιο μετά. Δεν πειράζει, θα σου περάσει.
ΔιαγραφήΕίσαι ΕΜΘ και όλοι ξέρουμε πώς μπήκατε, ήμουν ήδη μέσα τότε και είχε βουίξει ο τόπος πώς όλοι ανεξαιρέτως βάλατε από δυο βύσματα ο καθένας. Βλέπεις, αν και δεν σε ξέρω μπορώ να είμαι βέβαιος για κάποια γεγονότα. Εσύ πάλι βγάζεις αυθαίρετα συμπέρασμα ότι είμαι απόφοιτος ΙΕΚ χωρίς να με ξέρεις και κάνεις μεγάλο λάθος, ακόμα και αν υπονοείς ΑΣΣΥ!
Επίσης, συνεχίζεις να μην μας λες ποιο πτυχίο έχεις από το ΕΚΠΑ - ντρέπεσαι ή είσαι ο μόνος που έχεις πτυχίο στη Θεολογία και φοβάσαι ότι μπορούμε να σε βρούμε εύκολα από το ΕΣΕΠ; Όσον αφορά στα 20+ χρόνια υπηρεσίας σας, όλοι ξέρουμε ότι πολλοί από εσάς δεν πήγατε ποτέ σε μονάδα και περάσατε ζάχαρη σε στρατιωτικά γραφεία και υπασπιστήρια.
Κάνεις και έρευνες (sic) και βγάζεις και χρήματα, βλέπω. Συγχαρητήρια, άντε και Κλουζό σου εύχομαι. Αφού κάνεις έρευνΑ με πρώτο πτυχίο, πρέπει να είσαι πραγματικά πολύ καλός και να σε έχουν ξεχωρίσει οι καθηγητές σου. Ή μήπως έχεις μεταπτυχιακό στην Συγκριτική Θεολογία και τώρα κάνεις διδακτορικό στις λατρευτικές ομοιότητες του Ζωροαστρισμού με τις θρησκείες της υστερομηκυναϊκής περιόδου της Μικράς Ασίας; Αλήθεια, πώς βρίσκεις χρόνο και κάνεις έρευνες (sic) παράλληλα με την εργασία σου; Φοιτητική άδεια δεν δικαιούσαι πλέον. Η έρευνα θέλει πλήρη απασχόληση και επικοινωνία με τους επιβλέποντες και την υπόλοιπη ομάδα, συνήθως πρωινές ώρες. Πώς τα συνδυάζεις όλα αυτά με το κουβάλημα του χαρτοφύλακα, βρε;
Όσον αφορά στις μετατάξεις, μάλλον εσύ δεν ξέρεις να διαβάζεις. Η προκήρυξη που είναι ακριβώς από πάνω, δεν έχει θέσεις νοσηλευτή ή ιατρού ούτε προβλέπει ως προσόν τέτοιο πτυχίο. Οι μόνες μετατάξεις που επιτρέπονται - και έχει γίνει πολύ φασαρία γι' αυτό - είναι για αξιωματικούς, από νοσηλευτές ή οδοντιάτρους σε ιατρούς. Οι υπαξιωματικοί, ανεξαρτήτως προέλευσης, δεν γίνονται σε καμία περίπτωση αξιωματικοί νοσηλευτές ή ιατροί, όσα πτυχία και να πάρουν. Κρίμα, πάντως, γιατί όποιος υπαξιωματικός κατάφερε να πάρει πτυχίο νοσηλευτικής ή ιατρικής με διάβασμα, υποχρεωτικά εργαστήρια και πρακτική σε νοσοκομείο, πρέπει να είναι πραγματικά αστέρι αφού τα κατάφερε χωρίς να απουσιάσει από την εργασία του. Να τον κάνουμε κατευθείαν συνταγματάρχη, αφού συνδυάζει επιστημονική γνώση με ικανότητες διαχείρισης χρόνου και κατάφερε να πείσει προϊσταμένους και καθηγητές να τον αφήνουν να προγραμματίζει υπηρεσίες και εργαστήρια κατά το δοκούν.
Το αστείο είναι ότι επιμένεις να κομπάζεις για πτυχία και ακαδημαϊκές καριέρες ενώ δεν καταλαβαίνεις ότι αυτά που γράφεις περί έρευνας και πτυχίων ιατρικής ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ με την κανονική ζωή ενός στρατιωτικού που έχει μεταθέσεις, υπηρεσίες, απογευματινά, ασκήσεις, αντιπροσωπείες κλπ, ακόμα και αν δεν έχει οικογένεια. Οι νόμιμες άδειες που παίρνετε χορηγούνται εκβιαστικά, ακόμα και όταν η επιστασία έχει ζόρι από ασκήσεις, αξιολογήσεις, επιθεωρήσεις ή και αυξημένο καθημερινό έργο. Προφανώς δεν σας νοιάζει η δουλειά που σας ταΐζει όταν έχετε εξεταστική, ούτε αν θα "χώσετε" συναδέλφους σας όταν εσείς θα λείπετε για να κάνετε "πραγματικότητα τα όνειρά σας". Όσο για τις μαύρες απουσίες, δεν θέλω να επαναληφθώ αν υπάρχουν ή πώς τις καταφέρνετε.
Θα επαναλάβω, όμως, αυτό μπας και το καταλάβεις: καλά κάνετε και αποκτάτε πτυχία. Όμως, μην περιμένετε και μην απαιτείτε να σας ανταμοίψει η Υπηρεσία για ένα άσχετο πτυχίο που αποκτήσατε εις βάρος της απόδοσής σας και στις πλάτες των συναδέλφων σας που επωμίστηκαν την απουσία σας.
Άιντε τώρα να κάνεις έρευνες (sic) στον όρχο, μήπως βρεις το μπουλόνι που σου έπεσε στη λάσπη όταν άλλαζες ερπύστρια. Καλά Χριστούγεννα!
Α, μπράβο. Βλέπω ότι στο ΕΚΠΑ σας έμαθαν και το ad hominem. Το έμαθες καλά και το εφάρμοσες πρώτος εσύ και σε έτσουξε που έκανα το ίδιο μετά. Δεν πειράζει, θα σου περάσει.
Διαγραφή--- Το αστείο είναι ότι ακόμη προσπαθείς να με εντυπωσιάσεις ενώ τα έχεις καταφέρει ήδη… Και αγγλική ορολογία βρε θεούλη? Ειλικρινά έχω μείνει άναυδος με το πόσο άσχετος είσαι… Μην προσπαθείς άλλο…
Είσαι ΕΜΘ και όλοι ξέρουμε πώς μπήκατε, ήμουν ήδη μέσα τότε και είχε βουίξει ο τόπος πώς όλοι ανεξαιρέτως βάλατε από δυο βύσματα ο καθένας.
--- Πρέπει να έχεις φάει πολλές φάπες από τους ΕΜΘ…
Βλέπεις, αν και δεν σε ξέρω μπορώ να είμαι βέβαιος για κάποια γεγονότα. Εσύ πάλι βγάζεις αυθαίρετα συμπέρασμα ότι είμαι απόφοιτος ΙΕΚ χωρίς να με ξέρεις και κάνεις μεγάλο λάθος, ακόμα και αν υπονοείς ΑΣΣΥ!
--- Καλά κρασία. Αν μπήκες πριν μπω εγώ τότε είσαι χωρίς πανελλήνιες. Μα λέω και εγώ, έστω και από ΙΕΚ ένα επίπεδο θα το είχες.
Και κάνεις μεγάλο λάθος, ακόμα και αν υπονοείς ΑΣΣΥ!
--- Κλασικός Ελληνάρας που το γυρνάς στο «ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε». Ποιος να είσαι βρε φιλαράκι? Με αυτό το επίπεδο μπορεί να είσαι κάτι λιγότερο από Α/ΓΕΕΘΑ?
Επίσης, συνεχίζεις να μην μας λες ποιο πτυχίο έχεις από το ΕΚΠΑ - ντρέπεσαι ή είσαι ο μόνος που έχεις πτυχίο στη Θεολογία και φοβάσαι ότι μπορούμε να σε βρούμε εύκολα από το ΕΣΕΠ;
--- Είσαι πάνω από 5 ετών? Μου θυμίζεις που ήμασταν παιδάκια και για να πείσουμε να κάνει κάτι ο άλλος τον λέγαμε κότα. Κάπως έτσι μου φαίνεται η ερώτηση για το αν ντρέπομαι για το πτυχίο μου… Πάντως να ξέρεις πως η μόνη σχέση που έχω με την θεολογία είναι να ρίχνω καντίλια… Και μάλλον εσύ έχεις φάει πολλά για να έχεις τόσα κόμπλεξ…
Όσον αφορά στα 20+ χρόνια υπηρεσίας σας, όλοι ξέρουμε ότι πολλοί από εσάς δεν πήγατε ποτέ σε μονάδα και περάσατε ζάχαρη σε στρατιωτικά γραφεία και υπασπιστήρια.
--- Αυτό που λατρεύω είναι που βάζεις πως όλοι το ξέρουν (ήδη το αναφέρεις δεύτερη φορά σε 10 γραμμές κείμενο)… Εννοείς στην Ελλάδα ή στον κόσμο?
Κάνεις και έρευνες (sic) και βγάζεις και χρήματα, βλέπω. Συγχαρητήρια, άντε και Κλουζό σου εύχομαι.
--- Μα πόσο πουθενάς είσαι? Αλλά που να ξέρεις τι είναι η επιστημονική έρευνα. Το καταλαβαίνεις από μόνος σου πως έγινες ρόμπα ή πρέπει να στο πω εγώ?
Αφού κάνεις έρευνα με πρώτο πτυχίο, πρέπει να είσαι πραγματικά πολύ καλός και να σε έχουν ξεχωρίσει οι καθηγητές σου. Ή μήπως έχεις μεταπτυχιακό στην Συγκριτική Θεολογία και τώρα κάνεις διδακτορικό στις λατρευτικές ομοιότητες του Ζωροαστρισμού με τις θρησκείες της υστερομηκυναϊκής περιόδου της Μικράς Ασίας;
Διαγραφή--- Το πτυχίο ΕΚΠΑ σου ανοίγει πολλές πόρτες. Πάντως σίγουρα περισσότερες από το ΙΕΚ που τελείωσες. Για μεταπτυχιακό και διδακτορικό δεν σου γράφω. Μην μας πάθεις και τίποτα.
Αλήθεια, πώς βρίσκεις χρόνο και κάνεις έρευνες (sic) παράλληλα με την εργασία σου; Φοιτητική άδεια δεν δικαιούσαι πλέον. Η έρευνα θέλει πλήρη απασχόληση και επικοινωνία με τους επιβλέποντες και την υπόλοιπη ομάδα, συνήθως πρωινές ώρες. Πώς τα συνδυάζεις όλα αυτά με το κουβάλημα του χαρτοφύλακα, βρε;
--- Επειδή είσαι τεμπέλης εσύ δεν σημαίνει πως είμαστε όλοι. Το ξέρω πως να εργάζεσαι και συντοχρόνως να δουλεύεις σου φαίνεται βουνό λόγω του χαμηλού επιπέδου και της τεμπελιάς σου αλλά υπάρχει μεγάλος αριθμός κόσμου που το κάνει. Δοκίμασε το και μπορεί να σου αρέσει. Σήκω από τον καναπέ, άσε κάτω τη πίτσα, τα σουβλάκια και το αναψυκτικό. Τώρα κλείσε τη τηλεόραση και ξεκίνησε να κάνεις μικρά βηματάκια. Στράτα στρατούλα για να αρχίσει να λειτουργεί το μυϊκό σύστημα. Θα βάζεις μικρούς στόχους κάθε φορά για να μείνει μία και καλή η τεμπελιά σου στο παρελθόν.
Όσον αφορά στις μετατάξεις, μάλλον εσύ δεν ξέρεις να διαβάζεις. Η προκήρυξη που είναι ακριβώς από πάνω, δεν έχει θέσεις νοσηλευτή ή ιατρού ούτε προβλέπει ως προσόν τέτοιο πτυχίο. Οι μόνες μετατάξεις που επιτρέπονται - και έχει γίνει πολύ φασαρία γι' αυτό - είναι για αξιωματικούς, από νοσηλευτές ή οδοντιάτρους σε ιατρούς. Οι υπαξιωματικοί, ανεξαρτήτως προέλευσης, δεν γίνονται σε καμία περίπτωση αξιωματικοί νοσηλευτές ή ιατροί, όσα πτυχία και να πάρουν. Κρίμα, πάντως, γιατί όποιος υπαξιωματικός κατάφερε να πάρει πτυχίο νοσηλευτικής ή ιατρικής με διάβασμα, υποχρεωτικά εργαστήρια και πρακτική σε νοσοκομείο, πρέπει να είναι πραγματικά αστέρι αφού τα κατάφερε χωρίς να απουσιάσει από την εργασία του. Να τον κάνουμε κατευθείαν συνταγματάρχη, αφού συνδυάζει επιστημονική γνώση με ικανότητες διαχείρισης χρόνου και κατάφερε να πείσει προϊσταμένους και καθηγητές να τον αφήνουν να προγραμματίζει υπηρεσίες και εργαστήρια κατά το δοκούν.
---Με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω. Έχω εγώ αναφερθεί καθόλου στην προκήρυξη? Σου απάντησα στο σχόλιο ότι οι μετατάξεις αποφοίτων ΑΣΕΙ (νοσηλευτών) είναι αμφιλεγόμενες. Τί άσχετα είναι αυτά που γράφεις. Τα υπόλοιπα έχουν απαντηθεί παραπάνω.
Το αστείο είναι ότι επιμένεις να κομπάζεις για πτυχία και ακαδημαϊκές καριέρες ενώ δεν καταλαβαίνεις ότι αυτά που γράφεις περί έρευνας και πτυχίων ιατρικής ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ με την κανονική ζωή ενός στρατιωτικού που έχει μεταθέσεις, υπηρεσίες, απογευματινά, ασκήσεις, αντιπροσωπείες κλπ, ακόμα και αν δεν έχει οικογένεια.
--- Στο παραλήρημα σου αυτό έχω απαντήσει παραπάνω και σε προηγούμενα μηνύματα. Βρες βρε άνθρωπε κάτι καινούργιο για να ρίξεις λάσπη. Κούρασες.
Οι νόμιμες άδειες που παίρνετε χορηγούνται εκβιαστικά, ακόμα και όταν η επιστασία έχει ζόρι από ασκήσεις, αξιολογήσεις, επιθεωρήσεις ή και αυξημένο καθημερινό έργο.
Διαγραφή--- Ειλικρινά δεν ξέρω τι να απαντήσω. Οι νόμιμες άδειες που χορηγούνται εκβιαστικά? Συγνώμη κιόλας που παίρνω τις νόμιμες άδειες (εδώ πρέπει να παραδεχτώ ότι τουλάχιστον σταμάτησες να γράφεις για άγραφες άδειες). Με ποιον τρόπο εκβιάζω και παίρνω άδειες? Και ποιοι είναι αυτοί που εκβιάζονται? Και ποιοι είναι οι Διοικητές που εκβιάζονται? Και γιατί ΕΣΥ που τα ξέρεις όλα αυτά δεν έχεις κάνει καταγγελίες? Έχεις καταλάβει τι αλητεία έγραψες? Ειλικρινά σε λυπάμαι ρε φιλαράκι…
Προφανώς δεν σας νοιάζει η δουλειά που σας ταΐζει
--- Το προφανώς που βάζεις είναι όλα τα λεφτά. Φυσικά και μας ενδιαφέρει και γι΄ αυτό εξελισσόμαστε μέσα σε αυτή. Εσένα σε ενδιαφέρει περισσότερο που όλη τη μέρα τρως σάντουιτς και πίνεις καφέδες?
όταν έχετε εξεταστική, ούτε αν θα "χώσετε" συναδέλφους σας όταν εσείς θα λείπετε για να κάνετε "πραγματικότητα τα όνειρά σας".
--- Πρέπει να έχεις φάει πολύ χώσιμο στη ζωή σου. Από εκεί σου έμεινε το κόμπλεξ? Θα μπω στον κόπο λοιπόν να σου εξηγήσω αφού από Πανεπιστήμιο δεν έχεις περάσει ούτε απ΄έξω. Ως παράδειγμα σου φέρνω το προπτυχιακό. Η εξεταστική είναι περίπου 3 εβδομάδες. Αυτό σημαίνει ότι για να μπορέσω να δώσω χρειάζομαι άδεια περίπου 20 ημερών. 2 εξεταστικές το έτος άρα χρειάζομαι 40 ημέρες άδεια. Αφαιρώντας τις 10 μέρες φοιτητική που παίρνω σε ένα ολόκληρο έτος μου λείπουν 30 ημέρες. Αυτό σημαίνει ότι χαλάω σχεδόν ΟΛΟΚΛΗΡΗ την άδεια μου απλώς και μόνο για να δώσω εξετάσεις. Ξέρεις πότε είναι η εξεταστικές? Φεβρουάριο και Ιούνιο. Ξέρεις πολλούς που να καίγονται τότε να πάρουν άδεια? Όχι μόνο δεν τους χώνω αλλά τους αφήνω κενό ολόκληρο τον υπόλοιπο χρόνο. Εσύ καλοκαίρι Ιούνιο παίρνεις άδεια ή Ιούλιο – Αύγουστο? Μας έχει φύγει η ψυχή για να σπουδάσουμε, δεν έχουμε πάρει ούτε κοκαλάκι και έχουμε και εσένα να μας γράφεις τις ανοησίες σου. Κάνε μας την χάρη βρε πουθενά…
Όσο για τις μαύρες απουσίες, δεν θέλω να επαναληφθώ αν υπάρχουν ή πώς τις καταφέρνετε.
--- Είπα και εγώ. Τώρα ηρέμισα. Οι άγραφες άδειες τελικά έγιναν μαύρες. Έχεις πολύ πλάκα.
Θα επαναλάβω, όμως, αυτό μπας και το καταλάβεις: καλά κάνετε και αποκτάτε πτυχία.
--- Άλλα έλεγες παραπάνω αλλά μπράβο σου για το θετικό βήμα που έκανες. Επίσης τι σε έπιασε και δεν έγραψες καθόλου για πτυχία ΕΑΠ? Μου φαίνεται ή σε στρώνω σιγά σιγά?
Όμως, μην περιμένετε και μην απαιτείτε να σας ανταμείψει η Υπηρεσία για ένα άσχετο πτυχίο που αποκτήσατε εις βάρος της απόδοσής σας και στις πλάτες των συναδέλφων σας που επωμίστηκαν την απουσία σας.
--- Άντε πάλι με το άσχετο πτυχίο. Σε ρωτάω και δεν απαντάς όμως. Όσοι έχουν σχετικά να δικαιούνται κάτι ή όχι?
Άιντε τώρα να κάνεις έρευνες (sic) στον όρχο, μήπως βρεις το μπουλόνι που σου έπεσε στη λάσπη όταν άλλαζες ερπύστρια. Καλά Χριστούγεννα!
--- Τελικά θα αποφασίσεις αν είμαι σε γραφείο ή σε ερπύστρια? Έχεις καταλάβει πως φάσκεις και αντιφάσκεις συνεχώς?
---Άιντε τώρα να φας καμία πίτσα και κανένα κουραμπιέ. Μαζί με τα ποτά σου όμως να πίνεις και λίγο ξυδάκι, θα σε βοηθήσει πολύ. Καλά Χριστούγεννα!
Ενταξει, κέρδισες. Καταλάβαμε όλοι ότι είσαι ένας ΕΜΘ που μπήκες με την αξία σου στις ΕΔ, χωρίς να γλείψεις υπουργούς, βουλευτές ή μητροπολίτες. Παρόλο που είχες μόνο ένα απολυτήριο Λυκείου και δεν είχες περάσει αρχικά στις Πανελλήνιες, κατάφερες να μπεις μετά στο ΕΚΠΑ με εξετάσεις και πάρεις πτυχίο, χωρίς να επηρεαστεί η απόδοσή σου στην εργασία σου και χωρίς να "χώσεις" τους συναδέλφους σου, ούτε να γλείψεις εκ νέου για να μην μετατεθείς.μακριά από την Αθήνα τα 4-5 χρόνια που σπούδαζες. Επίσης, είσαι τοσο καλός ακαδημαϊκά που κάνεις και έρευνες (sic) στον ελεύθερο χρόνο σου που σου αποφέρουν χρήματα πολλά, τόσο πολλά που δεν σε νοιάζουν οι βαθμοί στις ΕΔ αλλά κάθεσαι γιατι θέλεις να προσφέρεις τις υψηλές ακαδημαϊκές γνώσεις σου. Το πέτυχα, έτσι;
ΔιαγραφήΕίσαι τραγικός και δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου γιατι διάλογο δεν κάνεις αλλά θα διευκρινίσω αυτό: βάσει της υπουργικής απόφασης περί αδειών, οι φοιτητικές άδειες χορηγούνται υποχρεωτικά και μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις τα περί εκβιασμών. Πολλοί του συναφιού σου έρχονταν και μου ζητούσαν άδειες εν μέσω ασκήσεων (αφού έχεις τόσα χρόνια υπηρεσίας, θα θυμάσαι ποια μεγάλη ΤΑΑΣ γίνεται τον Φεβρουάριο) που δεν μπορούσα να αρνηθώ και μετά έπρεπε να ηρεμήσω τους συναδέλφους τους που έτρωγαν το μανίκι της άσκησης. Τον Ιούνιο, πάλι, οι οικογενειάρχες ήθελαν να πάνε διακοπές ή να κρατήσουν σπίτι τα παιδιά τους που δεν είχαν σχολείο αλλά, όχι, το συνάφι σου έπρεπε να πάρει με το ζόρι την φοιτητική, κολλητά με την κανονική (όπως μόνος σου γράφεις) και οι οικογενειάρχες να φέρνουν τα παιδιά τους στη δουλειά από τις 7.00 το πρωί γιατί δεν είχαν που να τα αφήσουν. Εγώ, πάλι, είχα την ευθύνη που με το baby-sitting δεν έβγαινε η δουλειά και είχα και την έγνοια μην γίνει κανένα ατύχημα με τα ανήλικα να τρέχουν γύρω-γύρω στην επιστασία ανάμεσα στις εργαλειομηχανές. Κατάλαβες, κύριε ονειροπόλε, τα δικά σου όνειρα πώς επηρεάζουν τις ζωές των άλλων; Την οικογένειά σου (αν έχεις) ίσως να την ρώτησες αν θέλουν να μην πάνε διακοπές επί 4-5 χρόνια για να ανακουφίσεις το κόμπλεξ κατωτερότητάς σου. Τις οικογένειες των άλλων, τις ρώτησες; Βλέπεις, δεν φέρνω στην κουβέντα τις ίδιες τις απουσίες σου, ούτε την ελλιπή σου απόδοση λόγω ενασχόλησης με τις σπουδές σου την ώρα εργασίας αλλά μόνο τις επιπτώσεις στη ζωή των συναδέλφων σου. Καληνύχτα, ερευνητή Κλουζό.
Ενταξει, κέρδισες.
Διαγραφή--- Όχι πως ήταν δύσκολο να αντικρούσω τον παραλογισμό σου. Μέχρι και πως όσοι παίρνουν πτυχία πρέπει να τιμωρούνται έγραψες…
Καταλάβαμε όλοι ότι είσαι ένας ΕΜΘ που μπήκες με την αξία σου στις ΕΔ, χωρίς να γλείψεις υπουργούς, βουλευτές ή μητροπολίτες.
--- Έχεις γράψει 100 φορές για αυτό το γλείψιμο. Και εντάξει να γράφεις ότι έγλειψα υπουργούς και βουλευτές. Αλλά τι κόλλημα έχεις με τους Μητροπολίτες? Πάντως συγνώμη κιόλας που δεν ακολουθώ τις πρακτικές σου.
Παρόλο που είχες μόνο ένα απολυτήριο Λυκείου και δεν είχες περάσει αρχικά στις Πανελλήνιες, κατάφερες να μπεις μετά στο ΕΚΠΑ με εξετάσεις και πάρεις πτυχίο, χωρίς να επηρεαστεί η απόδοσή σου στην εργασία σου και χωρίς να "χώσεις" τους συναδέλφους σου, ούτε να γλείψεις εκ νέου για να μην μετατεθείς.μακριά από την Αθήνα τα 4-5 χρόνια που σπούδαζες. Επίσης, είσαι τοσο καλός ακαδημαϊκά που κάνεις και έρευνες (sic) στον ελεύθερο χρόνο σου που σου αποφέρουν χρήματα πολλά, τόσο πολλά που δεν σε νοιάζουν οι βαθμοί στις ΕΔ αλλά κάθεσαι γιατι θέλεις να προσφέρεις τις υψηλές ακαδημαϊκές γνώσεις σου. Το πέτυχα, έτσι;
--- Δεν πετυχαίνεις με βότσαλο την θάλασσα αλλά συνέχισε. Πάλι μωρέ γράφεις για γλείψιμο? Και αυτή τη φορά γιατί δεν γράφεις αν γλύφω υπουργούς, βουλευτές ή μητροπολίτες? Θέλεις να ξεχάσω ποιους έχω γλείψει για να μου στήσεις παγίδα? Βρε κομπλεξικέ… Αφου σου είπα… Αν σε χαλάει τόσο που υπάρχει προσωπικό που του αρέσει να εξελίσσεται τότε… Ξυδάκι.
Είσαι τραγικός και δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου γιατι διάλογο δεν κάνεις
--- Το έχεις γράψει ήδη 3-4 φορές αλλά ακόμη ασχολείσαι… Εγώ πάντως απαντούσα γραμμή προς γραμμή στις ασυναρτησίες σου. Θέλεις να δούμε αν έκανες το ίδιο ή αν τα περισσότερα που δεν σε βόλευαν τα πέρασες αέρα?
αλλά θα διευκρινίσω αυτό: βάσει της υπουργικής απόφασης περί αδειών, οι φοιτητικές άδειες χορηγούνται υποχρεωτικά και μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις τα περί εκβιασμών.
--- Άρα ενώ οι φοιτητικές άδειες χορηγούνται υποχρεωτικά εγώ πήγαινα να εκβιάσω? Γιατί? Από χόμπι? Έλα, πες αλήθεια, παίρνεις χάπια?
Πολλοί του συναφιού σου έρχονταν και μου ζητούσαν άδειες εν μέσω ασκήσεων (αφού έχεις τόσα χρόνια υπηρεσίας, θα θυμάσαι ποια μεγάλη ΤΑΑΣ γίνεται τον Φεβρουάριο) που δεν μπορούσα να αρνηθώ και μετά έπρεπε να ηρεμήσω τους συναδέλφους τους που έτρωγαν το μανίκι της άσκησης. Τον Ιούνιο, πάλι, οι οικογενειάρχες ήθελαν να πάνε διακοπές ή να κρατήσουν σπίτι τα παιδιά τους που δεν είχαν σχολείο αλλά, όχι, το συνάφι σου έπρεπε να πάρει με το ζόρι την φοιτητική, κολλητά με την κανονική (όπως μόνος σου γράφεις) και οι οικογενειάρχες να φέρνουν τα παιδιά τους στη δουλειά από τις 7.00 το πρωί γιατί δεν είχαν που να τα αφήσουν.
--- Βρε καΐλα… Βρε Βασιλάκη καΐλα… Τι είναι αυτά που γράφεις? Έτοιμος να κλάψω είμαι… Δηλαδή ΟΛΟΙ όσοι είχαν οικογένειες θα έπαιρναν άδεια τον Ιούνιο? Και Ιούλιο, Αύγουστο τα παιδιά τι τα κάνουν?
Εγώ, πάλι, είχα την ευθύνη που με το baby-sitting δεν έβγαινε η δουλειά και είχα και την έγνοια μην γίνει κανένα ατύχημα με τα ανήλικα να τρέχουν γύρω-γύρω στην επιστασία ανάμεσα στις εργαλειομηχανές.
Διαγραφή--- Εντάξει παλιόπαιδο… Τα κατάφερες… Τελικά με έκανες να κλάψω… Έκανες μέχρι και baby-sitting για τους συναδέλφους? Βρε τι ψυχούλα είσαι εσύ… Εν τω μεταξύ στα προηγούμενα μηνύματα σου απαξιώνεις το πτυχίο του βρεφονηπιοκόμου. Να βρε πεδίο δόξης λαμπρό για σένα… Έχεις ήδη την εμπειρία οπότε μόνο η θεωρία σου λείπει…
Κατάλαβες, κύριε ονειροπόλε, τα δικά σου όνειρα πώς επηρεάζουν τις ζωές των άλλων;
--- Όχι. Αφού γράφεις μπούρδες…
Την οικογένειά σου (αν έχεις) ίσως να την ρώτησες αν θέλουν να μην πάνε διακοπές επί 4-5 χρόνια για να ανακουφίσεις το κόμπλεξ κατωτερότητάς σου.
--- Το κόμπλεξ κατωτερότητάς μου το ανακουφίζω όταν μιλάω με άτομα χαμηλού επιπέδου όπως εσύ.
Τις οικογένειες των άλλων, τις ρώτησες;
--- Ναι. Μία προς μία πήγα και τις βρήκα. Μου είπαν πως δεν έχουν θέμα και με αφήνουν να σπουδάσω.
Βλέπεις, δεν φέρνω στην κουβέντα τις ίδιες τις απουσίες σου, ούτε την ελλιπή σου απόδοση λόγω ενασχόλησης με τις σπουδές σου την ώρα εργασίας αλλά μόνο τις επιπτώσεις στη ζωή των συναδέλφων σου.
--- Αυτό που για να σπουδάσει κάποιος πρέπει να καταστρέψει τις ζωές των συναδέλφων και των οικογενειών τους πρέπει να το κοιτάξεις. Μήπως ευθύνομαι και για την κλιματική αλλαγή? Εντάξει, ως κλασικός τεμπέλης σου φαίνεται βουνό η απόκτηση ενός πτυχίου αλλά νομίζω πως γίνεσαι λίγο υπερβολικός. Ακόμη και εσύ αν αποφασίσεις επιτέλους να σηκωθείς από τον καναπέ ίσως τα καταφέρεις…
Καληνύχτα, ερευνητή Κλουζό.
--- Ειλικρινά. Μετά την θυσία του baby - sitting άρχισα να σε συμπαθώ…
--- Καληνύχτα γλυκούλη...
Ηριδανός, επειδή το παίζεις έξυπνος, αν βρεθείς στο Μοναστηράκι στην Αθήνα, μπροστά στο κτήριο του Ηλεκτρικού, ρίξε μια ματιά στις αρχαιότητες που έχει εκεί στην πλατεία να δεις σε βάθος 6-7 μέτρων τον ποταμό Ηριδανό εγκιβωτισμένο ήδη από την αρχαιότητα και μετά έλα να μου εξηγήσεις τι σημαίνει "εγκλωβισμός", πάθηση την οποία έχεις στο μυαλό σου. Όσον αφορά στα υπόλοιπα που λες, δεν θα ασχοληθώ και ας λες ότι δεν έχω επιχειρήματα. Βλέπω ότι σου απάντησαν και άλλοι συνάδελφοι με επιχειρήματα, αλλά ο εγκλωβισμός στο κεφάλι σου δε σ'αφήνει να σκεφτείς λογικά...
ΔιαγραφήΗριδανε είσαι ένας στόκος και μίσος. Κομπλεξικος με διάφορα ψυχολογικά συμπλέγματα. Μόνο για φαπες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε τραγικέ. Πες μου ότι το όνομα ΗΡΙΔΑΝΟΣ το έχεις πάρει από την Υδροφόρα του Πολεμικού Ναυτικού. Είσαι μετάθεση σε υδροφόρα βρε πολεμιστή του γλυκού νερού? Άντε βρε τεμπέλη που κρίνεις κιόλας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη του το χαλάτε ρε συνάδελφοι! Ο Ηριδανός τρομάρα του βασανίζεται από τα δικά του φαντάσματα. Αφήστε τον να γράφει. Έτσι δείχνει ότι κάνει κάτι στην μίζερη και άδεια του ζωή. Σίγουρα κρατάει σημειώσεις και προετοιμάζει και ένα πρόχειρο πλάνο έχοντας μαζέψει τις πληροφορίες που τον βολεύουν. Και επειδή την λογοδιαροια μάλλον του την έχουν απαγορεύσει στο σπίτι, εδώ ξεδιπλώνεται το πουλάκι μου. Τέλος πάντων. Είναι κι αυτός μια ευχάριστη νότα. Γειά σου ρε Ηριδανε. Ένας εσύ και ένας ο ποιητής Φανφάρας.
Διαγραφή