Μειώστε τα τέλη κυκλοφορίας στα δίλιτρα αυτοκίνητα!

Μειώστε τα τέλη κυκλοφορίας στα δίλιτρα αυτοκίνητα!

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς τους Υπουργούς Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα και Υποδομών-Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.

Του Νικολάου Αθ. Μπλάνη Αντιστράτηγου Αστυνομίας ε.α.

1. Ως γνωστόν τα τέλη κυκλοφορίας για ένα αυτοκίνητο 1739-1928 κ.ε. είναι από 280 έως 320 ευρώ, ενώ για ένα 1929 έως 2357 κ.ε. είναι από 615-690 ευρώ (πλέον του φόρου πολυτελείας του άρθρου 4 παρ. 1 του ν. 4111/2013, όπως τροποποιήθηκε με άρθρο 1 του ν.4334/2015). Για ένα αυτοκίνητο δηλαδή 1800 κ.ε. τα τέλη ανέρχονται στα 320 ευρώ και για ένα αυτοκίνητο 2000 κ.ε. στα 690 ευρώ. Το παράδοξο είναι ότι το πρώτο μπορεί να είναι μεγάλης αξίας, που να πλησιάζει ή και να ξεπερνά τις 50.000 ευρώ, ενώ η αξία του δίλιτρου μπορεί να κυμαίνεται στις 5.000 ευρώ. Και ποια είναι η διαφορά ενός αυτοκινήτου 1928 κ.ε. από το άλλο των 1980 κ.ε., ώστε να έχει διπλάσια τέλη κυκλοφορίας;;;

2. Είναι επίσης γνωστό ότι ένα δίλιτρο αυτοκίνητο 1929-2000 κ.ε. δεν αποτελεί πολυτέλεια για την μεσαία τάξη με μισθό ή σύνταξη κοντά στα χίλια (1.000) ευρώ. Να θυμίσουμε επίσης, ότι η ίδια Κυβέρνηση πριν από καιρό είχε παροτρύνει τον κόσμο στην εν λόγω αγορά και είχε καταργήσει και τα τέλη μεταβίβασης. Έτσι εγκλώβισε πολλούς στο να κατέχουν ένα δίλιτρο όχημα με όλες τις αναφερόμενες συνέπειες. Και είναι απολύτως βέβαιο, ότι ένα τέτοιο όχημα δεν αποτελεί πολυτέλεια και παρέχει μεγαλύτερη ενεργητική και παθητική ασφάλεια.

3. Και το κυριότερο ο κάτοχος ενός τέτοιου οχήματος δεν μπορεί να το αντικαταστήσει, γιατί έχει παγώσει η αγοραπωλησία τους συνεπεία κυρίως των αυξημένων (δυσανάλογα) τελών κυκλοφορίας. Ένα δίλιτρο αυτοκίνητο θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο στην επαρχία, όπου δεν υπάρχουν τα εισοδήματα να καλύψουν τόσο τα τέλη όσο και το φόρο πολυτελείας. Συνέπεια της κατάστασης αυτής είναι το κράτος να χάνει μεγαλύτερα έσοδα λόγω του «παγώματος» της αγοράς από τα τέλη ταξινόμησης, μεταβίβασης κ.λ.π.

4. Κατά συνέπεια παρακαλούμε, όπως επανεξετάσετε το θέμα και εντάξετε και τα οχήματα από 1929 έως και 2000 κ.ε. στην κατηγορία των 1739-1928 κ.ε.. Είμαστε απολύτως βέβαιοι, ότι αντιλαμβάνεστε το πρόβλημα και ότι η προτεινόμενη λύση είναι συμφέρουσα τόσο για τα δημόσια οικονομικά, όσο και για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων, την οδική ασφάλεια και τη λειτουργία της αγοράς!!!

Δημοσίευση σχολίου

4 Σχόλια

  1. Πάρε μικρότερο κ μην πεις για ασφάλεια, δεν περνάει, κ τα μικρότερα σύγχρονα έχουν την ίδια κ καλύτερη, απο τα δυλιτρα βαγόνια. Όσο για το ιματζ, υπάρχουν κ άλλοι τρόποι να το υποστηρίξεις. Ηθελες μούρη όμως! Πάτησες την πατάτα κ αγόρασες πάνω από τον μέσο όρο, τι περίμενες, εδώ είναι Βαλκάνια, δεν τοξερες? ΥΓ. κ στο πάρκινγκ αν τοχεις πουλάς μούρη, όμως! Κλαίνε οι χήρες κλαίνε κ τα ορφανά! Ότι θέλει αναμόρφωση όλη η φορολογία, θέλει. Εδώ ακόμα πληρώνεις εισφορά, για τα γυφταρια, που είναι περισσότερη από τα τέλη, τα τέλη σε νοιάζουν? Σε Σοβιετια ζεις, δεν το ξέρεις? Στη Σοβιετια μπορεί να ξεφύγει, κάποιος απο το μέσο όρο, δεμένος με σχοινιά είναι (Νόμους τους βαφτίζουν) αν δεν είναι της νομεκλατουρας? Ούτε αλλάζει! Εδώ ολόκληρος Σοιμπλε κ δεν τα κατάφερε! Μετά το μεθεπόμενο μνημόνιο, κάτι μπορεί να γίνει, όμως, ηδη μπαίνουν γερές βάσεις, για ναρθει το επόμενο. Υπομονή, μέχρι τότε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι ακριβώς, που μου θέλαν και τζιπούρες η μέση πλέμπα...εεεε... τάξη ήθελα να πω, λες και νόμιζαν ότι εδώ ήμαστε τίποτα πεδιάδες στο Οχάιο και έχουμε Dodge RAM 5λιτρα για τα χωράφια μας και Lexus SUV 3λιτρα για να κάνουμε βόλτα στα Malls. Εδώ είναι μπαλκανική μπανανία, δεν είναι παίξε γέλασε και κάνει ότι γουστάρει η κάθε γκυβέρνηση στους ντόπιους ραγιάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίπεδο φουλ.. Αλλά έτσι είναι όπως λένε και οι σοφές παροιμίες μας όποιος δεν τα φτάνει τα κάνει κρεμαστάρια.... Αντε ρε κομπλεξικοί όλοι....... Αν δεν μπορείς να έχεις την τζιπιυρα όπως λες οκ. Αλλά κ αυτός που την έχει εννοείται ότι θα παλέψει για κάτι καλύτερο.....

      Διαγραφή
  3. Φίλε άγνωστε, οι πρώτοι καλώς τα λενε, η ζωή δεν είναι επίδειξη, το δε αυτοκίνητο είναι εργαλείο υποστήριξης κ όχι βατηρας για ιματζ, εσύ όμως κρύβεσαι κ δεν δέχεσαι απάντηση, γιατί? Τώρα για τα υπόλοιπα, που πάλι με στόμφο λες, δηλ επίπεδο κ αλεπού κλπ κλπ, κράτα μικρό καλάθι κ μην πολύ κάνεις τον δάσκαλο! Που ξέρεις μπορεί, ναναι αντίθετα τα πράγματα κ εσύ να μην αξίζεις, αυτά που καταλογιζεις ελαφρά την καρδιά, για τους άλλους κ μάλλον έτσι φαίνεται, για να κρατάς άβατο! Αλλά όμως εγωιστακο, επειδή η αλήθεια μάλλον είναι, ότι την έχεις πατήσει κ συ με δυλιτρο η είσαι του θεαθήναι κ του μπριγιολ κ επειδή καταλαβαίνεις κ συ ότι αυτά είναι αρρώστια, η επίδειξη δηλ, για χτίσιμο ιματζ, λόγω απουσίας άλλων πηγαιων χαρακτηριστικών, σε κατανοώ κ δεν σε ψεγομαι! Μακάρι, εύχομαι να σας μειώσουν κ τα τέλη, αν αυτό φθάνει, γιατί θέλει κ πολύ βενζίνη να κυκλοφορήσει το δυλιτρο, αλλά τι λέω, όσα δεν φτάνω τα κάνω κρεμαστάρια κ γω ε? Πλεμπα εσύ, φτωχαδακι εγώ κατά εσένα κ σε ζηλεύω, αυτό να σκέφτεσαι! Κ ταχεις δει όλα, με τα δικά σου μάτια! Συνεχίστε τον αγώνα σας, με την ευχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή