ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΑΣΜΥ & ΜΕΛΟΣ ΔΣ / ΕΑΑΣ - Ανοιχτή Επιστολή προς κ. ΥΕΘΑ ΘΕΜΑ: "Σώμα Υπαξιωματικών"
ΘΕΜΑ: Ανοιχτή Επιστολή «Σώμα Υπαξιωματικών»
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας εκφράσω τις σοβαρές ανησυχίες και τον προβληματισμό όλων των μελών μας, αποφοίτων ΣΜΥ, σχετικά με τις πρόσφατες ανακοινώσεις σας για τη σύσταση ενός νέου «Σώματος Υπαξιωματικών», πρωτοβουλία που, παρά την ανάγκη για αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό του ρόλου των αποφοίτων ΑΣΣΥ/ΣΜΥ, εγείρει ερωτήματα σχετικά με τη συνοχή, το στρατηγικό όραμα για και το μέλλον αυτών των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων.
Σύμφωνα με τις εξαγγελίες, στο νέο «Σώμα Υπαξιωματικών» οι απόφοιτοι ΑΣΣΥ/ΣΜΥ θα έχουν ως ανώτατο βαθμό αυτόν του Ανθυπασπιστή, προοπτική που δε μας βρίσκει σύμφωνους, μας προβληματίζει και αφήνει αναπάντητα ερωτηματικά, όπως:
- Πόσα χρόνια θα υπηρετούν οι Υπαξιωματικοί αυτοί, δεδομένου ότι σε άλλους στρατούς, όπως στον αμερικανικό (όπου, όμως, δεν υπάρχουν σχολές υπαξιωματικών) οι Υπαξιωματικοί αποστρατεύονται έπειτα από 15-20 χρόνια υπηρεσίας;
- Τι ρόλο θα διαδραματίζουν οι παραγωγικές σχολές Υπαξιωματικών, και ποια θα είναι η αξία των ακαδημαϊκών τους τίτλων;
- Θα συνεχίσουν οι παραγωγικές σχολές Υπαξιωματικών να λειτουργούν ως φορείς παροχής γνώσεων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή θα υποβαθμιστούν με τις νέες αλλαγές;
Σε μια εποχή, κε Υπουργέ, που η κυβέρνηση σας έχει προκηρύξει πρόσληψη νέων ΕΠΟΠ, οι οποίοι θα έχουν καταληκτικό βαθμό αυτόν του Αρχιλοχία, και ενώ ψηφίσατε, ένα χρόνο πριν, οι Εθελοντές Μακράς Θητείας (ΕΜΘ), να έχουν τη δυνατότητα να αποστρατεύονται με το βαθμό του Λοχαγού, εύλογα τίθενται ερωτήματα, όπως:
- Πως δικαιολογείται να μιλάτε σήμερα για «Σώμα Υπαξιωματικών», με περιορισμένες τις προοπτικές των στελεχών μας, αποφοίτων ΣΜΥ;
- Υπάρχει πραγματικά ένα ενιαίο, σαφές, δίκαιο και με ξεκάθαρη προοπτική σχέδιο για τους αποφοίτους ΣΜΥ ή τους αντιμετωπίζουμε με αποσπασματικές και κατά το δοκούν κάθε φορά πολιτικές;
- Μήπως κάποιοι ενοχλούνται από την αναβάθμιση του μορφωτικού επιπέδου των αποφοίτων ΑΣΣΥ/ΣΜΥ και, εφόσον κάτι τέτοιο ισχύει, πόσο θεμιτό είναι τούτο να επηρεάζει το ρόλο του ιστορικού θεσμού των αποφοίτων ΣΜΥ στις ΕΔ αλλά και την ίδια τη συνοχή των τελευταίων;
- Υπάρχει, τελικά, όραμα και σχέδιο για τον πραγματικό ρόλο του αποφοίτου ΑΣΣΥ/ΣΜΥ, στη νέα δομή δυνάμεων;
Η ιστορία έχει δείξει, κε Υπουργέ, πως κάθε φορά που καταργήθηκαν ή αποδυναμώθηκαν οι σχολές Υπαξιωματικών, η ανάγκη για εξειδικευμένους και καταρτισμένους επαγγελματίες ανέκυπτε και πάλι εντονότερη.
Οι απόφοιτοι των ΑΣΣΥ (ΣΜΥ, ΣΜΥΑ, ΣΜΥΝ) αποτελούν, όπως εσείς γνωρίζετε καλά, τη ραχοκοκαλιά του στρατεύματος, εργαζόμενοι με προσήλωση σε επιτελικές, διοικητικές και τεχνικές θέσεις σε όλες τις μονάδες των Ενόπλων Δυνάμεων. Από την οργάνωση επιχειρήσεων μέχρι την τεχνική υποστήριξη, οι απόφοιτοι ΑΣΣΥ είναι εκείνοι που καθημερινά, με τον κόπο τους, διασφαλίζουν τη λειτουργικότητα και την επιχειρησιακή ικανότητα του Στρατού.
Εκτιμούμε, λοιπόν, πως κάθε αλλαγή της βαθμολογικής εξέλιξης των καταξιωμένων αυτών στελεχών δεν είναι προς το εθνικό συμφέρον, που επιβάλλει την αναβάθμιση του ρόλου των αποφοίτων ΑΣΣΥ και την αναγνώριση των πτυχίων τους ως ισότιμων με τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, εφόσον ήδη παρέχουν γνώσεις τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (μην ξεχνάτε ότι δώσατε επαγγελματικά δικαιώματα σε αποφοίτους ιδιωτικών κολεγίων τριετούς φοίτησης).
Πρέπει να δοθεί η δυνατότητα στους σύγχρονους αποφοίτους των ΑΣΣΥ να εξελίσσονται όπως και όσοι ακολουθούν τον νόμο 2439/96, μέχρι τον βαθμό του Συνταγματάρχη, παρέχοντας μια σταθερή και συνεχή ενίσχυση της δομής των Ενόπλων Δυνάμεων.
«Η αναβάθμιση των τίτλων σπουδών και η ισοτιμία με τα ΑΕΙ θα καταστήσει τα πτυχία αυτά σύγχρονα και ανταγωνιστικά, προσφέροντας τις απαραίτητες γνώσεις για τη διαχείριση προηγμένων συστημάτων και τεχνολογιών, κυρίως όμως, θα προσελκύσει υψηλού επιπέδου υποψηφίους.»
Κι άλλες φορές κατά το παρελθόν ανέκυψαν, κε Υπουργέ, σκέψεις για μέτρα σε βάρος της προοπτικής και του μέλλοντος του Σώματος των Υπαξιωματικών του Στρατού μας, είτε ως αποτέλεσμα προαποφασισμένων πολιτικών είτε ως κακές και μη χρήσιμες, όπως εκτιμούμε, εισηγήσεις αποστράτων συμβούλων ή και εν ενεργεία στελεχών.
Καμία τους, ωστόσο, δεν τελεσφόρησε, μια και πάντοτε στο τέλος γίνονταν αντιληπτό το ανώφελο και η επιζήμια προοπτική τους για την ομοψυχία και το φρόνημα του Στρατού μας.
Θέλουμε, λοιπόν, να ελπίζουμε ότι δε θα είστε εσείς και η Κυβέρνησή σας, που θα ανασύρετε σκελετούς από τα χρονοντούλαπα, επιχειρώντας να κάνετε πράξη σκέψεις σίγουρα αρνητικές τόσο για το μέλλον των αποφοίτων ΑΣΣΥ/ΣΜΥ όσο και γι’ αυτή την άμυνα και ασφάλεια της χώρας μας.
Σε περίπτωση, ωστόσο, που αυτή η προσδοκία μας διαψευστεί, είμαστε υποχρεωμένοι, στα πλαίσια του ρόλου και της αποστολής μας ως Συνδέσμου, να διατρανώσουμε από τώρα και θέλουμε να γνωρίζετε αφενός την έντονη δυσφορία μας, για τις αποφάσεις που θα προκύψουν, αφετέρου την αποφασιστικότητα όλων των αποφοίτων ΑΣΣΥ/ΣΜΥ να αντιδράσουμε μαζικά και με κάθε νόμιμο τρόπο και μέσο για την αποτροπή της εφαρμογής τους.
Είμαστε σίγουροι, κε Υπουργέ, πως γνωρίζετε άριστα ότι η εθνική ασφάλεια δεν είναι για πειράματα και ότι απαιτεί συναίνεση, όραμα και σαφές σχέδιο για μια ισχυρότερη Ελλάδα. Και το «Σώμα των Υπαξιωματικών» που σας προτείνουν, δεν πρόκειται να υπηρετήσει τον ανωτέρω στόχο αλλά ούτε και το εθνικό συμφέρον.
Ζητούμε, λοιπόν, να σταθείτε μακριά από επισφαλείς για τα συμφέροντα του Στρατού και τις χώρας μας αποσπασματικές πολιτικές, δίνοντας προτεραιότητα σε ένα σαφές, με ορίζοντα και προοπτική για το μέλλον, σχέδιο για τους Αποφοίτους ΑΣΣΥ/ΣΜΥ.
Και στα πλαίσια αυτά ο ΣΑΣΜΥ, με το συντονιστικό συμβούλιο συλλόγων αποφοίτων ΑΣΣΥ, είναι πρόθυμος και έτοιμος να σας καταθέσει τεκμηριωμένες προτάσεις, που θα εξυπηρετούν το εθνικό συμφέρον και το στόχο της ενίσχυσης της επιχειρησιακής ετοιμότητας των Ενόπλων Δυνάμεων.
Να έχετε πάντα υπόψη σας ότι η νέα γενιά αποφοίτων ΑΣΣΥ, με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα αποκτά μέσα από προγράμματα εκπαίδευσης υψηλού επιπέδου, θα έχει τη δυνατότητα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σύγχρονου γεωπολιτικού και επιχειρησιακού περιβάλλοντος.
Ας μην υποβαθμίσουμε, λοιπόν, τον ρόλο αυτών των στελεχών - μελών μας, βλέποντας το μέλλον τους ως τους "καραβανάδες" του παρελθόντος με καταληκτικό βαθμό αυτό του ανθυπασπιστή, αλλά ας αναγνωρίσουμε την αξία τους, ως τον ενδιάμεσο κρίκο στην βαθμίδα της ιεραρχίας, για τη συνοχή και την αποτελεσματικότητα των Ενόπλων Δυνάμεων.
ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Οι Ρίζες της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών:
1. Η Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ) ιδρύθηκε αρχικά το 1884 ως «Προπαρασκευαστικών Υπαξιωματικών Σχολείων», με στόχο να παρέχει στους νέους στρατιώτες την απαραίτητη εκπαίδευση και μόρφωση, ώστε να αναδειχθούν σε ηγέτες που θα υπηρετήσουν την πατρίδα με θάρρος και στρατηγική σκέψη.
2. Σε όλη την ιστορία της, η ΣΜΥ έχει αναδείξει μορφές που διακρίθηκαν για τον ηρωισμό και την ικανότητά τους να ηγούνται σε κρίσιμες στιγμές της στρατιωτικής ιστορίας της Ελλάδας.
Η ιστορία της ΣΜΥ θα μπορούσε ιστορικά να χωριστεί σε τρις περιόδους.
«Α» Περίοδος: 1884-1889: ως «Προπαρασκευαστικών Υπαξιωματικών Σχολείων».
«Β» Περίοδος: 1925-1934: ως «Προπαρασκευαστική Σχολή Υπαξιωματικών».
«Γ» Περίοδος: 1949-2024 ως «Προπαρασκευαστική Σχολή Υπαξιωματικών» και στη συνέχεια ως «Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών»."
Ο ΣΑΣΜΥ ως Σωματείο.
Ο Σύνδεσμος Αποφοίτων Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΑΣΜΥ) αποτελεί νόμιμα αναγνωρισμένο Σωματείο, που συγκροτήθηκε με τη με υπ’ αριθ. 07/27-3-2018 διάταξη Εκούσιας δικαιοδοσίας του Ειρηνοδικείου Τρικάλων, καταχωρημένο στα βιβλία σωματείων του αυτού δικαστηρίου με αριθμό μητρώου 1602/2018.
Με εκτίμηση
Ευάγγελος Στέφος
Υπλγος ΠΖ ε.α.
Πρόεδρος ΣΑΣΜΥ Μέλος ΔΣ/ΕΑΑΣ
89 Σχόλια
Οι ΕΜΘ σας πείραξαν ( ;;; ) ενώ όλοι οι υπόλοιποι εξ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ αποστρατεύονται ως Αντισυνταγματάρχες και στην ΠΑ Σμήναρχοι... ... ( !!! )
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στην ΠΑ. Με το καλό και Ταξίαρχοι. Είναι άδικο να προάγονται μόνο όσοι προέρχονται απο τη ΣΙ.
ΔιαγραφήΕίπαμε και άλλη φορα απαξιώνουν τις Σχολές διοτι θέλουν να τις κλείσουν αλλά χωρίς να έχουν την ευθύνη καθώς θα γυρίσουν και θα πουν αφου δεν τις επιλεγουν τα παιδιά τι να κανουμε αναγκαζόμαστε να κλεισουμε τις σχολές ΑΣΣΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνθρωποφαγιαμος.Εδω οι ΕΠΟΠ κόντεψαν να χάσουν την δουλειά τους και σας πείραξε ο βαθμός του Αλχια.Και τέλος πάντων οι απόψεις σας αντιπροσωπεύουν μερίδα στελεχών.Και δεν είμαι ΕΠΟΠ για τους καλοπροαίρετους
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εδω ταιριαζει να αναφερουμε τους "καλοπροαιρετους" συναδελφους που χλευαζαν κ ελεγαν επιτελους οι κουρασμενοι να πανε σπιτι τους, κανουν μυστρι , εσκαβαν κτλ.
ΔιαγραφήΔεν πειραζει, σε λιγο που θα ειναι μαζι με τους ΕΠΟΠ στην πυλη δεν θα γελανε.
Μονο λυπη για το εργασιακο περιβαλλον πλεον....
Η βλακεία μας πειράζει. Εσείς γιατί ενοχλείστε;
ΔιαγραφήΣυγχαρητηρια, υπαρχουν παρα πολλοι αψογοι συναδελφοι και συνεργατες σαν και εσας, απλα δεν γραφουν στα σχολια σε αυτο το site.
Διαγραφή4:27
ΔιαγραφήΕσύ που νομίζεις ότι θα είσαι;
Τρίτη, Δεκεμβρίου 03, 2024 4:28:00 μ.μ. ΕΠΟΠ 3η κι εμείς γι' αυτούς μιλάμε. Εσύ γιατί τσιμπήσεις κι αντεδρασες??!!!
ΔιαγραφήΚλείστε τες. Περιμένω να δω ευελπι να αναλαμβάνει σε διμοιρία συντήρησης το πόστο του τεχνίτη.και να δουλεύει, όχι να γυρνάει με την ατζέντα και τον χαρτοφύλακα μέσα στην μονάδα. Ο ανθυπολοχαγός εύελπις να αναλαμβάνει όλα τα οικονομικά πόστα διαχείριση καύσιμα τρόφιμα υλικά δαπάνες εδε και άλλα. Εκεί θα φανει η εκπαίδευση σας. Δεν θα υπάρχει ο υπαξιωματικός της σχολής το εύκολο θύμα σε τυχόν ατασθαλίες. Μακάρι να τις κλείσετε. Να μείνετε οι γαλαζοαιματοι, οι λιγοστοί εποπ που θα προτιμήσουν τον στρατό ως σκλάβοι με ψίχουλα αμοιβής και τα φανταρακια. Σας βαρεθηκαμε εσάς με τις στολές της χορήγησης και τα γύψινα άρβυλα της υπηρεσίας που γυρνάτε και δίνετε σωρηδόν διαταγές που χρειάζεται 300 άτομα η κάθε μονάδα ,για να γίνουν. Bye bye
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος τα υβρίδια από το Στρατό! Είτε θα είσαι Αξκος είτε Υπξκος σε όλη σου την καριέρα! Γεμίσαμε ανεκπαίδευτος τεμπελχανάδες να κάνουν τους Άξκους μόνο σε ΜΕ και σε Λ/Δ...Δεν θα λείψετε σε κανένα!Όσο για τις ΕΔΕ ανάθεμα αν έχεις κάνει 1 σε όλη σου την καριέρα και αυτή ΑΔΕ θα ήταν, για να ανταπεξέλθεις, ως απόφοιτος της 1ης Λυκείου...
Διαγραφή6:26 όταν μπήκα στον στρατό εσύ ήσουν στο καροτσάκι με την μαμά και κουνουσες το σημαιάκι.
ΔιαγραφήΔεύτερον έχω περάσει και σε πανεπιστήμιο όχι πληρώνοντας. Και με πανελλήνιες με βαθμό 17,5.
Πλην 300-400 από ΣΜΥ που μπήκαν με βύσμα έως το 1993, όπως άλλωστε και οι ευέλπιδες ως το 1982 που μπήκε η σχολή στις πανελλήνιες με βύσμα έμπαιναν, όλοι είναι εξίσου καταρτισμένοι και καλύτεροι από εσάς. Πιες το γαλατάκι τώρα ξαναριξε μια ματιά στην ατζέντα τί σου έγραψε ο διοικητής σου βάλε στον χαρτοφύλακα τον φορτιστή και το τοστ και αύριο μέσα, έχεις πολλά χρόνια ακόμα μπροστά σου. Όσον αφορά το υβρίδιο που λες είναι δικό σας δημιούργημα γιατί βαριεστε και φοβαστε να πάρετε πόστα με οικονομικές ευθύνες και έτσι αφήσατε επι 150 χρόνια αυτό το καθεστώς που τώρα δεν σας βολεύει βρήκατε άλλους υπηρέτες τους ΕΠΟΠ και οβα.
Οι ΕΜΘ.κ οι ΕΠΟΠ σας φταινε. Οχι οτι ο αποφοιτος ΑΣΣΥ υπηρετει περισσοτερα χρονια ως αξκος στην καριερα του παρα ως υπαξ της σχολης που τελειωσε και δεν εχει μεινει υπαξ πουθενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σένα τα καλά, τα έχει για πιο μετά..
ΔιαγραφήΤρίτη, Δεκεμβρίου 03, 2024 4:29:00 μ.μ.
ΔιαγραφήΔυστυχώς το μέλλον δεν διαφαίνεται καλό για κανέναν και αυτό είναι λυπηρό. Δεν αντιλαμβάνομαι την ειρωνεία σου. Έγραψα την προσωπική μου άποψη και λίγη σημασία έχει αν σου αρέσει. Το δέχομαι όμως ως διαφωνία, αλλά την ειρωνεία σου όχι.
Καλή συνέχεια εύχομαι
4:29
ΔιαγραφήΤο μέλλον δεν φαίνεται καλό για κανέναν αλλά την παρατήρησή σου την κάνεις μόνο για αποφοίτους ΑΣΣΥ και για κανέναν άλλον. Εκτός αν θεωρείς ότι η συγκεκριμένη κατηγορία φέρει και το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης.
Καλή συνέχεια και σε σένα.
7:45
ΔιαγραφήΗ παρατηρηση μου γινεται για αποφοιτους ΑΣΣΥ γιατι πολυ απλα αυτους αφορα το αρθρο κ η συλλογικη κινηση γινεται απο οργανα τους αναφερομενα με μειωτικο τροπο για αλλους θεσμους.
Απλη λογικη.
Στραβα υπαρχου παντου, οσο γρηγοροτερα διορθωθουν τοσο το καλυτερο για ολο το προσωπικο.
Είσαστε σχολή ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΏΝ όχι ΑΕΙ.25-30 χρόνια υπαξιωματικοί κι εφόσον είσαστε ικανοί 5 έτη αξιωματικοί.Οι ΕΜΘ τέλος.Να μην ξαναπάρει ΕΠΟΠ.Μονο σχολής κι όσοι πανε
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εσείς ποιοί είστε; οι θεοί επί της γης; Σύνελθε..
ΔιαγραφήΥπάρχει μια βάση αλλα δεν μπορεί να τελειώνεις σχολή τριετούς φοίτησης και να είσαι 30 έτη ΥΠΑΞ. Η ψαλίδα με τις σχολές ΑΣΣΕΙ έχει κλέισει πλέον και σε έτη φοίτησης και φυσικά στο ύψος της βάσης εισαγωγής . Το ζήτημα χρειάζεται σοβαρή μελέτη και όχι αντιγραφή ενός ξένου μοντέλου απλά στην ελληνική πραγματικότητα
ΔιαγραφήΕγώ έχω καταλάβει ότι το θέμα είναι κυρίως οικονομικό και αυτό συμπαρασύρει τα πάντα. Αλλο να πληρώνεις σύνταξη μερίσματα και εφάπαξ Ανθυπασπιστη και άλλο Ανώτερου Αξιωματικού. Μιλάμε για πολλά χρήματα και εκεί ακριβώς ξεκινούν και σταματούν τα πάντα. Το Σώμα Υπαξιωματικων είναι στα πρόθυρα και τίποτα δεν θα τους σταματήσει. Καμία ατομική η μαζική αντίδραση και άλλα τέτοια δεν είναι ικανά να σταματήσουν την υλοποίηση. Από την στιγμή που υιοθετουν το αμερικανικό μοντέλο και το προσαρμόζουν στα Ελληνικά δεδομένα όλα τα έχουν μελετημένα. Απλώς είναι θέμα χρόνου, πολύ σύντομου μάλιστα μιας και δεν θέλουν να έχουν και άλλη φουρνιά Συνταγματαρχων εξ Υπαξιωματικων. Ότι δώσαμε δώσαμε σου λέει. Άποψη μου που μπορεί να είναι και λάθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι με αυτό τον τρόπο θα προσελκύσει κόσμο; μάλιστα...
ΔιαγραφήΌχι. Μπορούμε να έχουμε Σώμα Υπξκων αποδεσμευμένο απο το μισθολόγιο.
ΔιαγραφήΩπ,που ήταν αυτά τα ΕΠΥ???!! Ποιος τα ξύπνησε?? Ποιος κατάφερε, μάλλον,να τα ξυπνήσει μετά την ασφάλεια την αθρόα βαθμοδοσία και την ασφάλεια της???? Που είσασταν???!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠστ αγαπούλα, γύρνα πλευρό σκεπάσου καλά και συνέχισε να κοιμάσαι. Όλα πάνε καλά. Που αναρωτιέσαι κιόλας όρνεο.
ΔιαγραφήΤετάρτη 04, 2024 12:09:00 π.μ. όλα πάνε καλά, κατά τη δική σου γνώμη φυσικά,την ταπεινή. Αν το σύστημα με τις βαθμολογίες ήταν αξιοκρατικό και ειλικρινές,θα είχατε αποστρατευτεί δεκαετίες πριν.
ΔιαγραφήΣώμα υπξκων στο ελλάντα δε θα έχει ούτε κι αν σβήσει ο ήλιος. Η αξιοκρατία είναι κάτι που φοβούνται οι ευέλπιδες,κι αυτό δε θα αλλάξει εύκολα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ευέλπιδες γιατί να φοβηθούν; Τι έχουν να χάσουν;
ΔιαγραφήΕπιτέλους όλοι εσείς οι απόστρατοι, που ειδικά εσείς, μπήκατε πριν το 92, τις χρυσές εποχές ούτε με πανελλήνιες ούτε τίποτα , σταματήστε να διχάζετε το προσωπικό των ενόπλων δυνάμεων συγκρίνοντας και κατηγορώντας άλλους θεσμούς χωρίς να κάνετε την αυτοκριτική σας. Όσοι έχουν απομείνει προσπαθούν να συνεργαστούν, κατανοήστε επιτέλους οτι μόνο διχαστικός είναι ο δημόσιος λόγος σας. Μόνο κακό κάνετε σε ανθρώπους όλων των θεσμών που πλέον προσπαθούν να φέρουν εις πέρας την αποστολή τους σε εξαιρετικά δύσκολους καιρούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς για τον δικό σας τον θεσμό τι έχετε να μας πείτε; Μόνο οι ΑΣΣΥ,ειδικά πριν το 92, είναι πρόβλημα στις ΕΔ;
Διαγραφή7:48
ΔιαγραφήΟχι φυσικα,
οι ΑΣΣΥ που μπηκαν με κουβαδες λαδι προ του 90 κ πλεον ειναι αποστρατοι και μιλανε για αλλους θεσμους(οποιοι κ αν ειναι αυτοι) που σημερα δινουν την ψυχη τους με την κατασταση που επικρατει. Αυτοι με ενοχλουν οι οποιοι θελουν να λεγονται και συναδελφοι.
Προσωπικα εκτιμω οποιονδηποτε ανδρα ή γυναικα υπηρετει αυτη την στιγμη στο στατευμα κ ελπιζω το καλυτερο για ολους.
Είσαι λίγο χαζούλης. Οι πρώτοι που μπήκαν με Πανελλήνιες ήταν το 1983. Τώρα πάρε το κουβαδάκι σου και πήγαινε να παίξεις με τα άλλα παιδάκια γιατί είσαι άσχετος και έχεις και άποψη.
ΔιαγραφήΤρίτη, Δεκεμβρίου 03, 2024 11:47:00 μ.μ. Να μην στο χαλάσω αλλά απο το '83 οι στρατιωτικές σχολές εντάχθηκαν στο σύστημα των Πανελληνίων, τότε Πανελλαδικών. Βέβαια αμφιβάλλω αν καταλάβεις γιατί απο τα γραφόμενα σου εσένα πήρανε ως ΕΠ.ΟΠ επιεδή είχες δυο χέρια, δύο πόδια και ήξερες να πεις το όνομα σου.
Διαγραφή12:05
ΔιαγραφήΕμ δεν ξερεις εμ ειρωνευεσαι κιολας. Το 1983 οι Ευελπιδες, το 1992 οι σχολες Υπαξ στις πανελληνιες πρωτη φορα. Τωρα φερε το φτυαρακι σου εδω που καθομαι με το κουβαδακι μου κ ελα μαζι μου.
2024 12:19:00 π.μ. ξέρω πολλούς ευέλπιδες που ξέρουν να κάνουν ΜΌΝΟ αυτό,και που όταν στριμωχτούνε πετάνε κι ένα "εγώ είμαι αξιωματικός"....
Διαγραφή12:19
ΔιαγραφήΑνοιξε καμια προκυρη ΕΠΟΠ , του προσωπικου που τοσο απαξιωνεις λοιπον να δεις οτι αναλογα με την ειδικοτητα ζηταει πτυχια 4ετους φοιτησης ανωτατου επιπεδου με βασεις πολυ υψηλοτερες απο την δικη σου προφανως. Εσυ λοιπον οφειλεις να διοικησεις δικαια αυτο το προσωπικο που τοσο μειωνεις με το σχολιο σου. Και φυσικα βιαστηκες , οι ΑΣΣΥ μπηκαν μετα το 1990 στις πανελληνιες. Οι ΑΣΣΕΙ μπηκαν το 83. Καλη σταδιοδρομια ευχομαι, με αγαστη διοικηση στους εχοντες 2 χερια 2 ποδια λοιπον που διοικεις κ τοσο υποβιβαζεις. Μετα αναρωτιεστε γιατι δεν μενει ανθρωπος στο στρατευμα.
όταν θα ξεκουμπιστουν θα μείνει μόνο το χάος που θα αφήσουν,ευθύνη καμιά όπως πάντα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλά κάνουμε
ΔιαγραφήΜας έχει φάει το Αμέρικα, μας έχει πάρει τα μυαλά. Κατάσταση όμως που δε θα γίνει ποτέ πραγματικότητα στο ελλαδιστάν λόγω νοοτροπίας των ηγητόρων και της χρηματικής κατάστασης της χώρας. Δε πολύ απλά ελληνικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξήγησε τους ότι στην Αμερική ο Υπαξκος μετά τα 20 χρόνια έχει δικαίωμα συνταξιοδοτησης.
ΔιαγραφήΜικρη σύνταξη μεν αλλά είναι σε ηλικία που συνεχίζει αν θέλει την εργασία στον ιδιωτικό τομέα.
Εδώ στο Ελλαδισταν κανένας σώφρων νέος δεν θα μπει για να κάνει τον Υπαξ για 40 χρόνια.
Οι μόνοι που θα μπαίνουν είναι κάτι τσοπαναραιοι που έξω δεν θα είναι ικανοί ούτε να αδειάζουν τα καλαθάκια από τα σκουπίδια.
Εκεί πάει ο στρατός.
Η 25 ετια ήταν μεγάλο κίνητρο για να προσελκύσεις ικανό προσωπικό.
40 χρόνια χαμαλης Υπαξκος, δεξιά και αριστερά κάθε τρεις και λίγο, με ενοίκια στο Θεό και με αυτούς τους μισθούς πρέπει να είσαι τελείως καθυστερημενος για να επιλέξεις αυτό το επάγγελμα
Δεν θέλουμε έναν στρατο Αξιωματικών , οι χαμηλόβαθμοι μας χρειάζονται , και επίσης οποιος είναι ικανός να δίνει κάποιες εξετάσεις και να ανεβαίνει βαθμολογικά όπως γίνεται στην αστυνομία. Αυτή τη στιγμή αν πετάξεις μια πέτρα σε ένα Στρδο θα χτυπήσεις από Τχη και ανω. Ανεβάστε μισθούς και χαμηλώστε βαθμούς αν θέλετε να γίνει δουλίτσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συμφωνησω.
ΔιαγραφήΠολλα γαλονια, λιγα χερια πλεον κ χρημα πεινας.
Σωστό.
ΔιαγραφήΜια τους φταίνε οι Ευέλπιδες μια οι ΕΜΘ τώρα πιάσαν μέχρι και τον ΕΠΟΠ που φτάνει Αρχιλοχίας. Δεν είστε τίποτα θεότητες μια ΣΜΥ βγάλατε ΕΛΕΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τα έβαλαν με κανέναν απλώς αναφέρουν μια πραγματικότητα που όντως έχει λάβει χώρα.
ΔιαγραφήΕπίσης το σχόλιο σας επίσης είναι ατυχές και αβάσιμο.
ΔιαγραφήΤρίτη, Δεκεμβρίου 03, 2024 6:26:00 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αν έχω παραπάνω πτυχία ΑΕΙ, μεταπτυχιακά και ξένες γλώσσες από αυτά που έχει το τοπ10 της ιεραρχίας τί;;; Τί θα κερδίσω σε σχέση με εσένα της σσε και τί σε σχέση με έναν της α λυκείου; Τίποτα
Για να μην υπερβαλλουμε οι υπολοιπες κατηγοριες αρβυλοφυλακων πλην ΣΜΥ θα προαγονται μεχρι το βαθμο του επιλοχια αν δεν καταργηθουν τελειως οπως οι δοκιμοι που προαγονταν απ'ευθειας Ανθυπολοχαγοι μετα την αποολυση τους σαν δοκιμοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή φαίνεται ότι δεν υπερβάλεις μιας και μάλλον είσαι αρβυλοφυλακας προδιαγραφών, να σε ενημερώσω ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο και εξηγούμαι. Θυμάσαι την αναφορά του πρωθυπουργού στους ΕΜΘ ως "μακράς διαρκείας" και γελούσαν τα τσιμέντα με τον συγκεκριμένο θεσμό? Φάτε τώρα την Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικων Μακράς Διαρκείας (ΣΜΥΜΔ) και κάντε επανεκκίνηση μπας και ξυπνήσετε ορισμένοι. Γιατί αυτό θα γίνει είτε σας αρέσει είτε όχι.
ΔιαγραφήΜια ΣΜΥ βγαλατε λεει ο εορταζων στη γιορτη του πυροβολικου.(τα κανονια με τα βληματα ,)ενω εγω σαν εποπ μπηκα με την αξια μου σαν απο το χωραφι στην λαικη ενα πραμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλαδιμηρε πατα το κουμπι και γρηγορα,δεν μας σωζει τιποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚομπλεξικοι ασσυδες
ΑπάντησηΔιαγραφήΤπτ αλλο
Δεν υπάρχει κανένα κόμπλεξ αυτά που λέτε είναι αβάσιμα.
ΔιαγραφήΉταν ένα πάγιο αίτημα των αξιωματικών "είναι δίκαιο και γίνεται πράξη", σε αυτό βρίσκει σύμμαχο την ΝΔ την παράταξη που είναι υπέρ του διαχωρισμού των κοινωνικών τάξεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρωσωπικά πιστεύω ότι:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Να σταματήσουν να εισάγονται στη ΣΜΥ και ΕΠΟΠ με το παρόν καθεστώς και οι υπαξιωματικοί πλέον να εισάγονται σε σχολές 4ετούς φοίτησης και να προάγονται μέχρι το βαθμό του Ανθυπασπιστή.
2. Αυτό βέβαια να ισχύσει σε τρία χρόνια από την ψήφισή του, ώστε να μην υπάρχουν αδικίες με τους ήδη υπηρετούντες.
3. Οι υπαξιωματικοί, οποιασδήποτε προέλευσης, οι οποίοι υπηρετούν σήμερα, να συνεχίσουν σύμφωνα με το υφιστάμενο καθεστώς.
4. Να εισάγονται περισσότεροι υπαξιωματικοί στις σχολές (αφού δε θα υπάρχει ο θεσμός των ΕΠΟΠ).
5. Οι βαθμοί των νεοείσερχόμενων υπαξιωματικών να είναι 9-10.
α.Δνέας Β'
β.Δνέας Α'
γ.Λχίας Β'
δ.Λχίας Α'
ε.Επχίας Β'
στ.Επχίας Α'
ζ.Αλχίας Β'
η.Αλχίας Α'
θ.Ανθστής Β'
ι.Ανθστής Α'
6.Να υπάρχει συγκεκριμένο career path, ανάλογα με όπλο ή σώμα και την ειδικότητα, το οποίο σε κάθε περίπτωση να συνδέεται με το μισθολόγιό του.
Ευχαριστώ.
Αυτό που λέτε είναι υπερβολικό και δεν συμβαίνει πουθενά σε κανένα κράτος και κανένα στρατό.
ΔιαγραφήΝαι ρε σαινι πάνε λίγοι στις σχολές ΑΣΣΥ γιατί δεν θέλουν άλλους, μόλις κατά τό λίγο σου μυαλό πουν θέλουμε δύο χιλιάδες το χρόνο θά τρέξουν νά μπουν δύο χιλιάδες,α ρε μυαλό αυτοί οι άριστοι
ΔιαγραφήΚαθορίστε ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ δώστε ΑΜΟΙΒΕΣ και μετά αν θέλετε κλείστε τις ΑΣΣΥ αλλά δε θα το κάνετε γιατί είστε απλώς κομπλεξικοί με τις προαγωγές και τίποτα άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ! και κάτι ακόμη μήπως στην ατζέντα να βάζαμε και καμία μείωση των θέσεων ανωτάτων ή σε αυτό είμαστε οκ;
Πέμπτη, Δεκεμβρίου 05, 2024 7:15:00 μ.μ. και καλά κάνουν, εσύ πες μας τι πετάς;;; Χαρταετό
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο από πάνω πετά χαρταετό,με χρόνια (πληρωμενης κιόλας) εκπαίδευσης, όλοι οι υπόλοιποι τι πρέπει να κάνουν?? Πες μου εσύ....
ΔιαγραφήΤρελλοσειρά εύελπι δεν είν'η πρώτη φορά που αναφέρεται. Εδώ,και σε άλλες σελίδες,και στις μονάδες,το οποίο είναι χειρότερο οποος το βρίσκει. Η σύνεση και η σύμπνοια δεν έβλαψε ποτέ,και δεν περιμένει κανείς να το κρίνει αυτό ο εύελπις ο νέος. Είναι μικρός στη ζωή για να το δεί.
ΔιαγραφήΣωστός 5 Δεκεμβρίου 0937. Μην ξεχνάμε τους Συνταγματάρχες Ευέλπιδες που αποστρατεύονται αλλά μόνο σαν Συνταγματάρχες δεν πληρώνονται ως συνταξιούχοι διότι με το που φεύγουν τους κάνουν αρχικά Ταξίαρχους και εν συνεχεία Υποστράτηγους. Μετά παίρνουν την μεγαλύτερη δυνατή σύνταξη τα μεγαλύτερα δυνατά μερίδια ως Ανώτατοι ενώ ήταν απλά Ανώτεροι. Ούτε συνολικά 50 Ανώτατους από τον βαθμό του Ταξιάρχου και πάνω δεν χρειαζόμαστε και έχουμε κάτι χιλιάδες. Κόψιμο όλες οι τζαμπατζε θέσεις τους. Επίσης αύξηση των ετών για τους εξ Ευελπίδων για κάθε βαθμό. Στον βαθμό του Ανθυπολοχαγού 6 χρόνια, στους Υπολοχαγού 8 στου Λοχαγού 10 . Μετά ανάλογα με την Αξία τους προαγωγή ανάλογα με τις γνώσεις και τις δυνατότητές τους. Κατώτερους Αξιωματικούς μέχρι Λοχαγούς θέλουμε και αυτό να ξέρετε θα γίνει. Είδανε τοτυράκι δεν είδανε όμως την φάκα οι εξ Ευελπίδων. Οι περισσότεροι με το νέο βαθμολογικό σύστημα που θα έρθει θα γίνονται Μαξ Ταγματάρχες εν αποστρατεία μάλιστα. Εδώ είμαστε και θα το δείτε. Οι πληροφορίες είναι εκ των έσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει να πέσει πολύ κλάμα απ'τις καλές ελπίδες του έθνους.
ΔιαγραφήΧορέψτε αρκούδια ευέλπιδες στρατηγοί της βιομηχανίας παραγωγής αντιστράτηγων διά των δικαστικών αποφάσεων θα καλοπεράσατε κι εσείς …
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΣΑΣΜΥ γνωρίζει ποια σχολή τελείωσε ο Πλαστήρας, ο Σαράφης, ο Ζέρβας και ο Κατσιμήτρος; Αν ναι, τότε γιατί μνημονεύει μόνο αυτές τις 3 περιόδους της ΣΜΥ, το 1912 που αποφοίτησε ο Στρατηγός Πλαστήρας ποια σχολή τελείωσε. Μήπως και εσείς ξεχάσατε κάποια περίοδο; Αν κάνω λάθος διορθώστε με παρακαλώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στο Σ.Α.ΣΜΥ για την παρέμβαση του. Και λίγα του είπατε. Μην τυχόν κυπνήσετε
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα βρείτε τον μπελά σας από τον Σ.Α.ΣΜΥΝ που τα βάλατε με τον Υπουργό !!!! Να δούμε πότε θα ασχοληθεί το Ναυτικό με τέτοια θέματα. ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ για να εχουν νόημα οι σύλλογοι σας πρέπει να επιδιώκετε την δικαίωση των ΑΣΣΥ και μόνο !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτον και κύριον, Σώμα Μονίμων Υπξκών ήδη υπάρχει αλλά δεν ενοχλεί κανέναν αυτή τη στιγμή. Οι ΕΜΘ-ΕΠΟΠ παίρνουν πτυχίο ΑΕΙ, κάνουν αίτηση και βάζουν βύσμα για να μπουν. Οι ανθστές, πάλι, δεν βλέπουν την ώρα να βάλουν το αστέρι στον ώμο για να βγουν και να αποβάλουν τη ρετσινιά του υπαξ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεύτερον, η κατάντια των ΕΔ οφείλεται στον ατομικισμό των στρατιωτικών όλων των προελεύσεων, που ζητάνε προνόμια που δεν δικαιούνται αλλά και στον ατομικισμό των πολιτικών που τα δίνουν για τα ψηφαλάκια. Εξηγούμαι:
α) Όποιος μπήκε ΕΜΘ-ΕΠΟΠ στον στρατό, πρέπει να είναι έτοιμος να αποστρατευτεί ως τέτοιος, κάνοντας την δουλειά για την οποία προσλήφθηκε: σύνοδός σκύλων, αρματιστής, πολυβολητής, αρμενιστής ή τεχνικός αεροσκαφών. Αν δεν μπορεί πλέον λόγω ηλικίας, ας πάρει το εφάπαξ και ας βγει έξω να ψάξει για δουλειά ή ν' ανοίξει δική του. Ήξερε που πάει μπαίνοντας, απλά πίστευε εύλογα ότι κάτι θα γινει στην πορεία.
β) Οι ΑΣΣΥ το ίδιο, εκτός αν θέλουν να ξανακάτσουν ένδον 1-2 χρόνια στα θρανία στα 35 τους και να μάθουν αυτά που δεν έμαθαν στη σχολή: ηγεσία, αξιοπρέπεια και κάμποσα άλλα που επικαλούνται ως αξκοί όταν τους ζητείται να αναλάβουν καθήκοντα του βαθμού τους και αρνούνται. Δεν είναι δυνατόν 2 ολόκληρα χρόνια παραπάνω ένδον σε ΑΣΕΙ και 35 χρόνια πίεση, που προέρχεται από πάνω κι από κάτω, να αποζημιώνονται απλά με έναν καταληκτικό βαθμό παραπάνω, την ώρα που ο ΑΣΣΥ δεν έχει ούτε ευθύνες ούτε κίνητρο ούτε φόβητρο σε όλη την καριέρα του. Πτυχία ΑΕΙ που δεν τα ζήτησε η υπηρεσία και δεν της χρειάζονται, ας τα χαίρονται όσοι έκαναν κοπάνα από τη δουλειά για να τα πάρουν και αν νομίζουν ότι τους έδωσαν τόσα εφόδια, ας βγουν στον ιδιωτικό τομέα να τα αξιοποιήσουν.
γ) Όσον αφορά στους ΑΣΕΙ, κάπου πρέπει να μπει ένα τέλος στην κωμωδία των 500 ε.ε. ανωτάτων και 5.000 ε.α., που απαξιώνει τους βαθμούς, την ιεραρχία και το ηθικό των νεαρών στελεχών. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν ε.ε. συνταγματάρχες με 15 χρόνια υπηρεσίας διαφορά μεταξύ τους, ούτε να δίνονται συνέχεια θέσεις ανωτάτων για ασπρομάλληδες 60ρηδες με μπάκα και άσθμα.
Ας πάψουν πρώτα οι πολιτικοί να ικανοποιούν όποια μαλακία τους φέρνουν για έγκριση οι "σύμβουλοι" και οι οσφυοκάμπτες που τους περιτριγυρίζουν και ας αφήσουν ήσυχες τις ΕΔ να κάνουν τη δουλειά τους, χωρίς να ανατρέπουν την ιεραρχία, την πειθαρχία και τις εργασιακές σχέσεις. Ούτε άλλες αγράμματες σμηναρχίνες χρειαζόμαστε, ούτε ΕΜΘ ταγματάρχες με πτυχία στον ελληνικό πολιτισμό, ούτε αξιωματικούς με απολυτήριο Λυκείου, ούτε 80 ταξιάρχους στην ΠΑ και 15 αντιστρατήγους στον ΣΞ.
Ας τηρεί η πολιτεία τις υποσχέσεις που έδωσε κατά την πρόσληψη και όλα θα είναι καλά. Δεν μπορείς να διορθώνεις ένα λάθος με ένα άλλο. Για παράδειγμα, κάποιοι μπήκαμε σε ΑΣΕΙ ξέροντας ότι θα φύγουμε στα 28 χρόνια υπηρεσίας με μια καλή σύνταξη κι εφάπαξ και μόνο όσοι θέλανε να κάνουν καριέρα, παρέμεναν. Μια χαρά ισορροπημένο σύστημα ήταν, που εξασφάλιζε έμπειρους και μάχιμους ανώτατους αξιωματικούς που γίνονταν αρχηγοί ΓΕ στα 51-52 τους. Όμως ήρθε η κρίση, οι προσλήψεις μειώθηκαν, οι μισθοί εξαφανίστηκαν, τα 28 χρόνια έγιναν 35 και μετά 40 κι η σύνταξη δεν φτάνει ούτε για ζήτω. Αποτέλεσμα: δεν παραιτείται κανείς, δεν αποστρατεύεται κανείς για να μην μεγαλώσουν κι άλλο τα κενά κι όσοι μπορούν, γλείφουν να μείνουν ΕΟΘ, να μεγαλώσουν τα όρια ηλικίας του βαθμού ή να τους κάνουν ανώτατους για να παραμείνουν κι άλλο.
Βέβαια, για τους πολιτικούς αυτό είναι βούτυρο στο ψωμί τους: περισσότερα ρουσφέτια. Σταματήστε να τους δίνετε το βούτυρο και αφήστε τους να πάθουν ζάχαρο από το σκέτο ψωμί, μπας και γλιτώσουμε. Ναι, θα είναι εις βάρος των ατομικών συμφερόντων σας αλλά κάποια στιγμή πρέπει να κοιτάξουμε το συμφέρον αυτού που μας πληρώνει από το υστέρημά του. Αυτός δεν είναι ούτε ο Δένδιας, ούτε ο Μητσοτάκης ούτε ο Ανδρουλάκης αλλά ο ελληνικός λαός κι αν η πατρίδα χάσει την κυριαρχία της, δεν θα έχει σημασία ούτε πόσα αστέρια θα φορέσουν στον ώμο οι ΕΜΘ ούτε πόσα μερίσματα θα πάρει ο γιαλαντζί αντιστράτηγος ε.α.
Αγαπητέ μου...
ΔιαγραφήΣυμφωνώ πως τα τελευταία χρόνια ο στρατός έχει γίνει ένα απέραντο μπ....λο.
Αλλά μάντεψε...
Όλα αυτά τα χρόνια τον διοικούν απόφοιτοι σχολών Αξιωματικών...
Αμόρφωτοι, οπισθοδρομικοί Αξιωματικοί οι περισσότεροι που γλύφουν και δεν έχουν μάθει να λένε όχι σε τίποτα... Καλύτερο παράδειγμα από εσάς για την γνωστή διάγνωση της οσφυοκαμψίας, που έλεγε ο Παπαδόπουλος στο εκμέκ παγωτό, δεν μπορώ να σκεφτώ....
Οι σχολές σας είναι επιπέδου σκουπίδια... Αν είχες τελειώσει κάποια αξιοπρεπή σχολή θα γνώριζες πως οποιοδήποτε πτυχίο ΑΕΙ σε αναβαθμίζει ως άνθρωπο, ως προσωπικότητα και ως οντότητα... Για μεταπτυχιακά και διδακτορικά δεν σου γράφω τι προσφέρουν επειδή είναι άγνωστες λέξεις σε εσάς... Μόνο από τις δικές σας σχολές βγαίνουν άβουλα και αγράμματα όντα... Σταμάτα να στρουθοκαμηλίζεις, δες την ανεπάρκεια σου, κατέβα από το συννεφάκι σου και αναβαθμίσου... Με αυτά τα μυαλά σε λίγα χρόνια θα μείνεις να διοικείς τον εαυτό σου...
Έγραψες:
Διαγραφή"Πτυχία ΑΕΙ που δεν τα ζήτησε η υπηρεσία και δεν της χρειάζονται, ας τα χαίρονται όσοι έκαναν κοπάνα από τη δουλειά για να τα πάρουν"...
Απαντώ:
Η υπηρεσία π.χ. δεν χρειάζεται πτυχία ιατρικής και νοσηλευτικής? Δεν έχει ανάγκη από γιατρούς και νοσηλευτές? Ολόκληρο νομοσχέδιο πέρασε σχετικά με την αναβάθμιση και τις ελλείψεις των υπηρεσιών υγείας... Για να περάσουν τον χρόνο τους το έκαναν ή για να καλύψουν τα ατελείωτα κενά?
Και επίσης δεν μας λες ρε φιλαράκι... Ποιοί αξιωματικοί ήταν διοικητές στις μονάδες που έκαναν κοπάνα οι ΕΜΘ και έπαιρναν πτυχίο? Να τους βρούμε να τους διώξουμε αφού δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους... Μήπως όμως αυτοί οι ΕΜΘ τελικά δούλευαν και παράλληλα σπούδαζαν... Μήπως απλώς δεν μπορείς να αποδεχτείς ότι υπαξιωματικοί τελειώνουν πολύ υψηλού επιπέδου σχολές?
Αλήθεια, πως νιώθεις που οι σχολές σας έχουν πέσει στα 10.000 μόρια... Δεν ξέρεις τι χαρά μας δίνεις όταν κάνεις μπαμ πως σκας από το κόμπλεξ σου... Συνέχισε έτσι να μας μοιράζεις γέλιο...
Για τους ανώτερους αξιωματικούς που είναι περισσότεροι από της Αμερικής θα γράψεις κάτι? Για τα παράσημα που δεν χωράνε πλέον στη στολή και έχετε πολεμήσει μόνο στο Risk θα γράψεις κάτι? Για τα χάλια του στρατού που και εσύ διοικείς θα γράψεις κάτι? Για τα βύσματα που και εσύ εξυπηρετείς θα γράψεις κάτι?
ΔιαγραφήΑπαντώ συνολικά και στους τρεις που σχολιάσατε:
Διαγραφήα) Οι απόφοιτοι ΑΣΕΙ μπορεί να είναι οπισθοδρομικοί και οσφυοκάμπτες αλλά όχι αμόρφωτοι. Μήπως τους μπερδεύεις με τους αποφοίτους των στρατιωτικών ΙΕΚ διετούς φοίτησης, όπου οι εκπαιδευτές ήταν ...απόφοιτοί τους που ήταν εκεί για το άραγμα και το εκπαιδευτικό επίδομα και δεν ήξεραν ούτε να μιλήσουν, όχι να διδάξουν; Οι απόφοιτοι ΑΣΕΙ γίνονται εύκολα δεκτοί σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά προγράμματα, όπου συνήθως διαπρέπουν. Αντιθέτως, οι απόφοιτοι ΙΕΚ διετούς φοίτησης, μόνο υπό προϋποθέσεις. Συνήθως, έχουν τελειώσει ένα παρακμιακό πανεπιστήμιο όπου γράφτηκαν την επόμενη χρονιά με το 10% και το γνωστό κόλπο της χαμένης πολιτικής ταυτότητας. Εναλλακτικά, παίρνουν τα γνωστά αγορασμένα φασόν πτυχία από το ΕΑΠ, με copy-paste εργασίες και τα ίδια θέματα εξετάσεων που μπαίνουν εδώ και χρόνια.
β) Την οσφυοκαμψία των αποφοίτων ΑΣΕΙ ήδη την στηλίτευσα. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, γι' αυτό άλλωστε δεν γινόμαστε όλοι ανώτατοι.
γ) Τα πτυχία οι ΑΣΣΥ και οι ΕΜΘ δεν τα παίρνουν για να αυτοβελτιωθούν, αφού δεν παραιτούνται για να τα αξιοποιήσουν στον ιδιωτικό τομέα αλλά για να έχουν μια ευκαιρία να ξεφύγουν από την κάστα τους με μετάταξη. Όσον αφορά στις πραγματικές ανάγκες πτυχίων, ξέρετε καλά ότι κάθε Κλάδος προκηρύσσει 10-15 θέσεις μετάταξης κάθε χρόνο, όχι βέβαια για να κλείσει εκ των ενόντων τα κενά της στελέχωσής του αλλά για να λέει ότι δίνει ευκαιρίες ανέλιξης και για να "φτιάχνει" τα βύσματα. Στην πραγματικότητα, αυτοί που μετατάσσονται δεν κλείνουν κενά, αφού δημιουργούνται άλλα με τη μετακίνησή τους σε λιγότερο παραγωγικές θέσεις.
δ) Οι διοικητές τους όντως δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους αφού τους άφηναν να φεύγουν νωρίτερα "για να προλάβουν το μάθημα" ή να μελετούν εν ώρα υπηρεσίας. Ωστόσο, δεν καθιέρωσαν οι διοικητές τις δεκαήμερες "σπαστές" φοιτητικές άδειες, που χορηγούνταν υποχρεωτικά στις εξεταστικές κι ας είχε η μονάδα διακλαδικές ασκήσεις, επιθεωρήσεις, αξιολογήσεις κλπ. Οι πολιτικοί τις καθιέρωσαν, όπως καθιέρωσαν και την ανοχή, το βύσμα και το άνωθεν τηλεφώνημα "αυτός είναι δικός μας, μην τον ενοχλείς που μελετάει". Να τους βρούμε και να τους τιμωρήσουμε όλους τους εμπλεκόμενους, μαζί κι αυτούς που παραβιάζουν τον 20-1 με χρήση πλαγίων μέσων. Οι ΕΜΘ που σπούδαζαν σίγουρα δεν απέδιδαν στην υπηρεσία όπως έπρεπε. Ούτε τα 19χρονα που δουλεύουν ενώ σπουδάζουν μπορούν να καταφέρουν σωστά και τα δύο ταυτόχρονα, όχι οι 30ρηδες με οικογένεια και 3-4 υπηρεσίες το μήνα. Αφού πήραν το πτυχίο, μαντέψτε ποια υποχρέωση έμεινε πίσω.
ε) Οι ΑΣΣΥ αυτοί τη στιγμή έχουν κενό το 50% των θέσεων στο α' έτος, λόγω μειωμένου ενδιαφεροντος και παραιτήσεων. Για να δούμε ποιοι θα εξαφανιστούν πρώτοι από τις ΕΔ.
στ) Για την πληθώρα ανωτέρων και ανωτάτων,καθώς και για τα χάλια του στρατού έγραψα ξεκάθαρα, φρεσκάρισε τις δεξιότητες ανάγνωσης που χρησιμοποιείς μόνο όταν υποβάλλεις αναφορά άδειας. Βύσματα προφανώς δεν εξυπηρετούμε όλοι, γι αυτό και δεν γινομαστε όλοι ανώτατοι. Εσείς πάλι που κατασκηνώνετε έξω από τα πολιτικά γραφεία για να υποβάλλετε κοινωνικά αιτήματα, δεν έχετε καμία ευθύνη για όλα αυτά; Για δείτε αναλογία αποφοίτων ΑΣΕΙ και αποφοίτων ΑΣΣΥ-ΕΜΘ-ΕΠΟΠ στα ΣΓ, στα ΕΓΑ και στις συνδικαλιστικές ενώσεις, για να καταλάβετε ποιος λουφάρει. Δείτε πόσοι από τους τελευταίους βρίσκονται εκτός καθηκόντων ειδικότητας, όχι βέβαια γιατί είναι αναντικατάστατοι στα περίπλοκα καθήκοντα του σφραγιδοκουβαλητή, του ασφαλίτη ή του σφουγγοκωλάριου - με το ανάλογο υφάκι πάντα γιατί είναι κοντά στην εξουσία.
ζ) Οι πολιτικοί έβαλαν από το παράθυρο στις ΕΔ πολύ κόσμο για να φάει ψωμάκι, αφού δεν μπορούσαν πλέον να τους βάλουν στο Δημόσιο. Μπήκαν διαδοχικά ΕΜΘ, ΟΠΥ, ΕΠΥ κι ΕΠΟΠ, όλοι τους με δυο και τρία "χαρτάκια" ο καθένας. Μαζί με τους λαδοντενεκέδες των ΑΣΣΥ μέχρι το 1992 και τις κλαδικές του ΠΑΣΟΚ, η πειθαρχία πήγε περίπατο. ΕΔ χωρίς πειθαρχία δεν νοούνται κι επειδή οι ΑΣΕΙ πιάσανε γρήγορα το νόημα ότι δεν ωφελούσε να πάνε κόντρα, έδεσε το γλυκό και το αποτέλεσμα το βλέπετε. Τι άλλο θέλεις να γράψω;
12:38:00, προσπάθησε να πάρεις κι ένα πτυχίο ορθογραφίας
ΔιαγραφήΚυριακή, Δεκεμβρίου 08, 2024 9:55:00 μ.μ. πολλά μας τα λες,και ολίγον τι μονόπλευρα. Το ότι τη ΣΜΥ δεν την αναγνωρίζουν ως 3βαθμια εκπαίδευση, έγκειται στην όρεξη των στρατηγών/της ιεραρχίας η οποία κοιτάζει πρώτα τη δική της σχολή,το λες κι εγωισμό από άλλη άποψη. Ελπίζω ,να μην εννοείς οτι μπαίνουν στη ΣΣΕ για την καριέρα, γιατί μόνο αυτό δεν κάνουν. Η κρίση έχει ανησυχήσει τα ελληνικά σπιτικά,και στράφηκαν πολλοί νέοι στις στρ. σχολές ως βιοπορισμό,και λίγο στην άκρη ως καριέρα, παράπλευρο κέρδος. Όσο για την αναγνώριση των στελεχών της ΣΣΕ σε εκτός υπηρεσίας εργασίες,ως συνταξιούχοι ως επί το πλείστον,τα βλέπει όλος ο κόσμος,και πιστέψουμε, γελά κάτω απ'τα μουστάκια τουμε τα κατορθώματα των. Γι αυτό και δεν προτιμούνται ως πρώτη επιλογή από εργοδότες. Δε θέλει και πολύ παίνεμα όλο το πράγμα, όπως κατάλαβες. Να χαίρεσαι τη σχολή σου, αλλά είσαι πρώτα άνθρωπος και μετά καραβανάς,μη το ξεχνάς ποτέ.
ΔιαγραφήΑ. Θα επιμείνω στην άποψη μου περί αμόρφωτων Αξιωματικών. Δυστυχώς έχω πολλά παραδείγματα. Τελευταίο παράδειγμα ο μπούφος πιο πάνω αλλά και πιο κάτω που το μόνο που σκέφτηκε ως απάντηση είναι να γράψει για την ορθογραφία. Επίσης μου έχουν κάνει μάθημα σε διάφορα σχολεία αρκετοί αξιωματικοί και πραγματικά σε σχέση με σοβαρό πανεπιστήμιο η διαφορά είναι χαοτική. Φυσικά πάντα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Δεν έχουν πάρει όλοι πτυχίο από την ΕΑΠ. Δεν έχω άποψη για το συγκεκριμένο ανοιχτό πανεπιστήμιο. Υπάρχουν όμως και πτυχιούχοι από το ΕΚΠΑ τη Πάντειο κτλ... Γι'αυτούς τι έχεις να πεις? Ο στρατός πληρώνει κατηγορία Β & Γ και έχει προσωπικό επιπέδου Α. Θεωρώ πως δεν του πέφτει άσχημα.
ΔιαγραφήΒ. Συμφωνούμε.
Γ. Θεωρείς δηλαδή πως ένας ΕΜΘ απόφοιτος λυκείου ή ένας από σχολή υπαξιωματικών (ΙΕΚ) δεν βελτιώνεται περνώντας από την διαδικασία απόκτησης πτυχίου ΑΕΙ? Θεωρείς πως κάποιος που ασχολήθηκε να πάρει πτυχίο ΑΕΙ πρέπει να παίρνει τον ίδιο μισθό με έναν απόφοιτο λυκείου? Να μην έχει κανένα επιπλέον προνόμιο? Αν θεωρείς προνόμιο τη μετάταξη κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Καταδίκη είναι. Γιατί μόνο στον στρατό δεν αναγνωρίζονται τα πτυχία? Είμαι σίγουρος πως έχεις κατηγορήσει δημόσιους υπαλλήλους που μόλις γίνουν μόνιμοι αράζουν και δεν έχουν καμία διάθεση για εξέλιξη. Όπως όλοι μας. Αυτό γιατί όμως θέλεις να το επιβάλεις στο στρατό? Με τι Υπαξιωματικό θέλεις να συνεργάζεσαι? Απόφοιτο λυκείου ή ΑΕΙ?
Δ. Στην δική μου υπηρεσία πάντως μου έκαναν πόλεμο για να μην καταφέρω να πάρω το πτυχίο. Και έχω ακούσει πολλές παρόμοιες περιπτώσεις. Όχι μόνο δεν έμειναν πίσω οι δουλειές αλλά εργαζόμουν σαν το σκυλί. Ακριβώς για να μην δίνω πάτημα να λέει ο καθένας τη βλακεία του. Πραγματικά είναι απορίας άξιο πως είσαι τόσο κάθετα αντίθετος στην εξέλιξη οποιουδήποτε στελέχους. Για τα υπόλοιπα που γράφεις ας είχατε τα άντερα να πείτε και κανένα όχι.
Ε. Αντί να ντρέπεσαι που οι νέοι δεν μπαίνουν στο στράτευμα αλλά και όσοι κάνουν το λάθος και πατήσουν φεύγουν νύχτα. Αντί να προβληματίζεται που ο μισθός είναι χειρότερος από σερβιτόρου. Αντί να σκύβεις το κεφάλι που ζούμε σε εργασιακό μεσαίωνα μας κουνάς και το δάχτυλο? Για να πάρουμε τα νυχτερινά θα πρέπει να δουλεύουμε 24 ώρες και θα πληρωθούμε από τις 8 ώρες τις 5? Που γίνονται αυτά? Βρε μόνος σου θα μείνεις να διοικείς τον εαυτό σου.
Στ. Συγνώμη αλλά βύσματα χωρίς την δική σας έγκριση δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Φυσικά όχι όλοι αλλά οι περισσότεροι τα δέχεστε. Μερικοί ειδικά έχετε ως πόστο την εξυπηρέτηση βυσμάτων. Αλήθεια, έχετε πει ποτέ σας όχι σε πολιτικό? Σούζα το αλογάκι. Τελικά οι πολιτικοί διοικούν το στρατόπεδο ή εσείς? Εκεί και αν θα πρέπει να ντρέπεστε. Να ξέρεις πως όσοι βάζουν βύσμα το κάνουν επειδή δεν υπάρχει αξιοκρατία. Εάν υπήρχε σωστή ανακύκλωση στις υπηρεσίες (που είναι δική σας ευθύνη) κάνεις δεν θα έβαζε βύσμα. Εάν οι μεταθέσεις εξωτερικού δεν ήθελαν βύσμα και υπήρχε αξιοκρατία κάνεις δεν θα έβαζε βύσμα αλλά θα προσπαθούσε να συγκεντρώσει τα απαιτούμενα προσόντα. Για τα κομματόσκυλα συμφωνώ και επαυξάνω...
Ζ. Αυτό ακριβώς. Μπήκαμε χωρίς χαρτιά ή με ντενεκέδες λάδι αλλά θελήσαμε να εξελιχθούμε. Και αντί να μας πείτε μπράβο είστε απέναντι μας.
Βρε κομπλεξικοί καραβανάδες...Οι Πτέραρχοι του Πρωτοδικείου Αθηνών δεν σας πειράζουν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόφοιτος της ΣΜΥ καταφέρετε εναντίον ΕΜΘ και ΕΠΟΠ οπού μεγάλος αριθμός είναι απόφοιτοι ΑΕΙ!!! Γελάνε και τα ντουβάρια της ΣΜΥ...Τελειόφοιτοι Γυμνασίου και με ένα τενεκέ λάδι....
ΑπάντησηΔιαγραφή8:42:00, μάθε ορθογραφία. Μετά τα υπόλοιπα
ΔιαγραφήΚυριακή, Δεκεμβρίου 08, 2024 10:33:00 μ.μ. ξαναλέμε,ότι σν το αντικείμενο του πτυχίου του ΑΕΙ ΤΕΙ είναι άσχετο με την υπηρεσία είναι απλά χασούρα αυτού που το πήρε.
ΔιαγραφήΕνώ τα πτυχία που είναι σχετικά με την υπηρεσία αναγνωρίζονται... Βρε οπισθοδρομικοί αφήστε τα κόμπλεξ... Σχολή των 10.000 μορίων βγάλατε...
ΔιαγραφήΧασούρα η απόκτηση πτυχίου ΑΕΙ??? Χασούρα η απόκτηση οποιουδήποτε πτυχίου ΑΕΙ??? Ότι ο άνθρωπος είναι ον που του αρέσει να εξελισετςΜα πόσο δημόσιοι υπάλληλοι έχετε γίνει?
ΔιαγραφήΔευτέρα 09, 2024 12:28:00 π.μ.ε ναι ρε φίλε.... Η απόκτηση πτυχίου φιλολογίας είναι μεγάλο κέρδος για την υπηρεσία....
Διαγραφήεφτιχος απωστρατευτικα εμθ για παντα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν εσι ησε ΕΜΘ εγο ήμε τραχανάς!!!
ΔιαγραφήΔεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν η τραγική ορθογραφία σου είναι πραγματική η απλώς θέλεις να κοροϊδέψεις εκ του ασφαλούς. Το σίγουρο είναι ότι είσαι παντελώς ηλιθιος. Κοίτα μην κάνεις το λάθος να αναπαραχθείς.
ΔιαγραφήΔευτέρα, Δεκεμβρίου 09, 2024 11:14:00 μ.μ. αποστρατεύτηκες αλλά ποτέ δεν έμαθες τι γινόταν όταν ήσουν υπηρεσία....
ΑπάντησηΔιαγραφήτι γεινόταν για παισμου εσι;
ΔιαγραφήΌπως έλεγε κι ένας δημοσιογράφος παλιότερα "πάνω στα τσαρούχια,μας κοτσάρανε κι ένα ημίψηλο και γίναμε άνθρωποι και ευρώβλάχοι". Παίρνουμε το μοντέλο των US , αλλά μόνο ότι μας συμφέρει,, όπου ' μας' εστί η οικογένεια της ΣΣΕ. Οποιοσδήποτε άλλος είναι παράταιρος, αταίριαστος παρείσακτος. Γι' αυτό σε κάποια χρόνια θα βλέπουν αξ και υπαξ με το κυαλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Σχολές των Υπαξιωματικών τελείωσαν. Και το θλιβερό είναι ότι συμφώνησαν όλοι σε αυτό. Κρίμα για αυτούς που είναι ήδη μέσα. Σε λίγα χρόνια οι Νόμοι θα έχουν αναδρομική ισχύ καμιά δεκαριά χρόνια για πλάκα. Δείτε τους ΑΣΣΥ του 1994 που κρίνονται με Νόμο του 2010 !!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή